Nieuwe update

Leyla deed alweer de zoveelste poging om David te bereiken die zijn telefoon maar niet wou opnemen.
"David, dit is al de twaalfde keer dat ik je voicemail in spreek. Kom alsjeblieft terug, wees niet lang boos ik kan echt niet zonder je."

Toen Leyla zich omdraaide zag ze opeens David staan die binnen was gekomen. Ze was zeer verrast.
"David, schat!" zei ze verbaasd.
"Ik had niet weg moeten rennen, sorry." zei David.

Leyla liep naar hem toe.
"Nee, het spijt mij. Ik wist echt niet wat me bezielde toen." zei Leyla. David zei er niets op...
"Ehm, je zult wel weten dat Jessica dood is. Vandaag is er een herdenking voordat ze wordt begraven. Ga je mee?" vroeg Leyla.
"Nee, ik ga niet mee. Ik heb even tijd voor mezelf nodig." zei David die zich omkeerde. Leyla maakte zich zorgen.
"Lieverd, ik heb je toch niet veel pijn gedaan?" vroeg ze verdrietig.
"Nee het ligt niet aan jou. Ik heb gewoon geen leuke tijd nu..." David wist namelijk niet voor wie hij voelde, hij dacht namelijk ook vaak aan Tina. maar dat liet hij niet merken.

Jessica lag in haar doodskist. Iedereen kwam bij elkaar om haar te herdenken...Sommige die haar goed kende en sommige kwamen uit respect.

Niemand hielt het droog. Het was zo tragisch dat iedereen moest huilen. Julia moest zoveel huilen dat ze pijn kreeg in haar maag.

Opeens kwamen Wax en Priya ook bij de herdenking. Ze liepen de kamer binnen.

Marco kon het niet hebben dat Wax erbij was.
"Hoe durft hij zich hier te vertonen?" zei Marco kwaad.
"Lieverd, dit is een openbare herdenking. Heel Droomzicht was welkom om afscheid te nemen van Jessica." zei Mariska die Marco probeerde te beheersen.
"Maar hij is het monster van Droomzicht!" zei Marco kwaad. Hij ging gelijk opstaan.
"Marco, doe het niet! Shanna en Eric hebben het al moeilijk genoeg, verpest het niet!" zei Mariska.
Maar Marco wou helaas niet luisteren.

"Jij hebt wel lef hé, je had mijn vrouw vermoord vroeger en mijn kleinzoon ontvoerd. Weet je het zal mij niet verbazen als jij Jessica ook hebt vermoord!" zei Marco kwaad.
Iedereen schrok in de zaal.
"Marco, gedraag je en ga terug naar je plek!" zei Wax.
"Nee, jij moet opgesloten worden. Ik begrijp maar niet waarom Jessica dood moest, en jij nog steeds blijft leven!"

De twee gingen vechten met elkaar. Iedereen keek toe hoe Wax en Marco elkaar in de haren vlogen.

"STOPPEN! STOPPEN! STOPPEN!" schreeuwde Shanna razend.
Wax en Marco werden uit elkaar gehaald en gingen dus stoppen met vechten.
"IEDEREEN NU DE ZAAL VERLATEN, IK WIL VANDAAG IN RUST EN VREDE AFSCHEID NEMEN VAN MIJN DOCHTER! WAT IS ER TOCH MET JULLIE, TEGENWOORDIG IS NOOIT MEER RESPECT!" schreeuwde Shanna uit.
"Pap, ik schaam me gewoon dood voor je! Kijk nou wat je hebt gedaan." zei Kim.
Marco zei niets meer en trok zich helemaal terug. Binnen vijf minuten was iedereen naar buiten gegaan.

Julia bleef nog bij de kist achter.
"Lieve Jessica, ik heb zoveel nog met je willen doen, zoveel plezier met je willen doen. Nu ben jij al naar de hemel gegaan. En toen ik verloofd werd met John stond je nog naast mij, jij was echt blij dat ik zou gaan trouwen. Maar ik ga nog lang niet trouwen, het huwelijk zou nooit compleet zijn zonder jou...Je laat mij en je broertje Mike achter met onze ouders..." Julia viel even in de stilte...
Opeens kwam Eric naar binnen.
"Julia, het is tijd om te gaan." zei Eric.
"Ik kan haar gewoon niet achterlaten..." zei Julia met tranen in haar ogen. Eric ging bij zijn dochter staan.
"Nee, ik ook niet. Maar nu moeten we sterk zijn." zei Eric.
Uiteindelijk verlieten ze de zaal. Jessica werd na een uur begraven in het kerkhof.

Ondertussen was Samuel op Elise aan het passen terwijl iedereen uit huis was.
"Hmm, ik ga de villa maar even bekennen." zei hij.

Samuel kwam een kledingkast tegen en deed het open.
"Hé, volgens mij is dit van Marco allemaal. Stropdassen, overhemden, en...OH! Ondergoed!" Samuel werd helemaal opgewonden...
"Hoe zullen ze die dingen zitten?" vroeg hij zich af.

Maar na een paar seconden bedacht hij zich en deed het gelijk dicht.
"Beheers je, Samuel. Beheers je..." zei hij tegen zichzelf.
Hij kon Marco maar niet uit zijn hoofd krijgen...

Het werd bijna avond en Julia was alleen thuis.
Shanna en Eric waren met Mike naar de dokter gegaan omdat hij zich ziek voelde. Julia zat te huilen.
"Dit was de ergste dag van mijn leven, Jessica ik mis je zo!"

Opeens ging de telefoon weer. Julia nam het op.
"Hallo?"
"Ik kom je halen...JE BENT VAN MIJ!" zei een bewerkte stem.
"Wie ben jij? Wat moet je van me?" zei Julia boos.
Er werd direct weer opgehangen.
Julia nam het niet serieus en besloot om even op bed te gaan liggen.

Een uurtje later werd het donker. Julia was nog steeds alleen thuis...

Julia zat helemaal boven in haar kamer. Opeens hoorde vreemde geluiden van beneden komen.
"Er zijn toch geen inbrekers?" dacht Julia. Ze besloot om naar beneden te lopen, ze was van plan om haar ouders te bellen. Ze begon bang te worden...

Snel liep ze van de trap af en kwam beneden. Ze wou net naar de telefoon lopen...

Opeens werd ze tegen gehouden door iemand die ook binnen was.
Julia draaide zich om en kon haar ogen niet geloven...
"JIJ?!" zei ze geschrokken.

"Dag, Julia. Heb je mij gemist?" vroeg de Graaf.
--------------
Volgende keer meer Zoete Lippen Zure Rimpels