Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Geloof jij dat Tina de stalker is van Leyla?

Ja!
3
33%
Ik heb geen idee...
0
Geen stemmen
Nee, het moet iemand anders zijn.
6
67%
Totaal aantal stemmen: 9

765 berichten • Pagina 13 van 39

lam6
Man met de buit Man met de buit

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels. seizoen 5 van start!!!

Nieuwe update

Afbeelding
"Dag, Eric. Hoe gaat het?" vroeg Mariska bezorgd.
"Slecht, en Shanna lig al de hele dag in bed." antwoordde hij.
"Gecondoleerd, ze was nog zo jong. Wanneer wordt ze begraven?" vroeg Mariska.

Afbeelding
"Ergens volgende week..." zei Eric.
Mariska besloot om even bij Shanna te gaan kijken.
"Ze komt toch haar bed niet uit." zei Eric. Mariska trok zich er niets van aan, ze keek om en zag dat Eric huilde.

Afbeelding
Mariska kwam de slaapkamer binnen en zag Shanna zitten op bed, ze keek verward voor zich uit.
"Shanna..." zei Mariska zachtjes.

Afbeelding
"Ga weg, ik wil alleen zijn." zei Shanna boos.
"Dat kan ik niet, Shanna kom op. Je bent al de hele dag in bed hoorde ik van Eric." zei Mariska.
Uiteindelijk stond Shanna langzaam op en keek naar Mariska. De tranen sprongen in haar ogen.
Mariska gaf haar een dikke knuffel.

Afbeelding
"Ik mis haar zo erg, ze was mijn tweede kind." zei Shanna.
"Shanna, wij zijn er nog. Mike en Julia leven ook nog, ze hebben jou ook nodig in deze moeilijke tijd."
Shanna werd stil, ze was helemaal in de war.

Afbeelding
In de avond zat Julia in een cafe te huilen. Shurlien kwam ook in die cafe en vond haar daar.
"Julia, ik vind het zo erg wat er is gebeurd."

Afbeelding
Shurlien kwam erbij zitten.
"Ik mis haar echt zo erg, wie heeft haar nou willen vermoorden? Ze was zo lief!" zei Julia kwaad. Opeens ging haar telefoon af.
Julia keek erop en er stond "Onbekend"
Ze nam het niet op.
"Waarom neem jij je telefoon niet op?" vroeg Shurlien.

Afbeelding
"Ik wordt heel de tijd lastig gevallen, steeds hangt die ene op." zei Julia.
Shurlien vondt dat raar.
"Wat vreemd, misschien wel iemand die rare grapjes met je uithaalt."

Afbeelding
Ze hadden ondertussen geen idee dat ze in de gaten werden gehouden...De boze ogen waren vooral gericht op Julia...

Afbeelding
Intussen kwam Mariska weer thuis. Ze zag dat Marco naar Elise was gaan kijken.
"Lieverd, ik voel me helemaal niet veilig hier. Zeker niet voor Elise, straks overkomt haar iets."

Afbeelding
"Dat begrijp ik lieverd, ik heb al iemand geregeld die hier morgenochtend komt solliciteren naar oppasser." zei Marco.
"Echt waar? Wie dan?" vroeg Mariska nieuwschierig.
"Hij heet Samuel en is 25 jaar en heeft ervaring met kinderen." zei Marco. Mariska gaf hem een dikke knuffel.

Afbeelding
De volgende ochtend ging Mariska het vuil buiten zetten, ze was eerst bang om naar buiten te gaan. Maar nam uiteindelijk toch de moeite.
"Kom op zeg, ik moet me veilig kunnen voelen in mijn eigen buurt." zei ze in haar zelf.

Afbeelding
Opeens stond er een jongen naast haar.
"Hallo, woont hier de familie Steen?" vroeg hij.
"Ja, en wie bent u?" vroeg Mariska.
"Ik ben Samuel van Straaten, ik kom hier om te solliciteren?"

Afbeelding
Mariska bracht hem de tuin in en hij liet zijn cv zien. Mariska was al zeer onder de indruk van de jongeman. Op dat moment kwam Marco naar buiten.
"Lieverd, dit is Samuel van Straaten. Hij gaat dus op ons kindje passen." vertelde ze.
Marco bekeek zijn cv goed door, ook hij was onder de indruk.

Afbeelding
Mariska en Marco namen hem aan. Samuel kreeg ook gelijk een kamer erbij, omdat het een villa is en Mariska wilt zeker zijn dat Samuel altijd beschikbaar zou zijn als er iets aan de hand is met de baby. Samuel ging naar Elise om haar te bekijken.
"Leuk hé, nu zijn we niet vaak alleen hier." zei Mariska.
"Ja inderdaad, ik voel me nu ook wat veiliger nu er iemand in de buurt is." zei Marco.

Afbeelding
Samuel ging Elise uit haar wieg halen.
"Hallo kleintje, ja...Ik ben Samuel. Wij gaan een hoop plezier meemaken. Je lijkt echt op je moeder."

Afbeelding
Samuel bekeek Elise goed terwijl hij haar vasthield.
"Ja, je lijkt er sprekend op. Ook lijk je veel op je knappe vader...God, wat is hij mooi." dacht hij...
"Niemand weet dat ik homo ben, is ons geheimpje!" zei hij tegen Elise.

-------------------------------
Volgende keer meer Zoete Lippen Zure Rimpels.
lam6

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels. seizoen 5 van start!!!

Nieuwe update

Afbeelding
Leyla deed alweer de zoveelste poging om David te bereiken die zijn telefoon maar niet wou opnemen.
"David, dit is al de twaalfde keer dat ik je voicemail in spreek. Kom alsjeblieft terug, wees niet lang boos ik kan echt niet zonder je."

Afbeelding
Toen Leyla zich omdraaide zag ze opeens David staan die binnen was gekomen. Ze was zeer verrast.
"David, schat!" zei ze verbaasd.
"Ik had niet weg moeten rennen, sorry." zei David.

Afbeelding
Leyla liep naar hem toe.
"Nee, het spijt mij. Ik wist echt niet wat me bezielde toen." zei Leyla. David zei er niets op...
"Ehm, je zult wel weten dat Jessica dood is. Vandaag is er een herdenking voordat ze wordt begraven. Ga je mee?" vroeg Leyla.
"Nee, ik ga niet mee. Ik heb even tijd voor mezelf nodig." zei David die zich omkeerde. Leyla maakte zich zorgen.
"Lieverd, ik heb je toch niet veel pijn gedaan?" vroeg ze verdrietig.
"Nee het ligt niet aan jou. Ik heb gewoon geen leuke tijd nu..." David wist namelijk niet voor wie hij voelde, hij dacht namelijk ook vaak aan Tina. maar dat liet hij niet merken.

Afbeelding
Jessica lag in haar doodskist. Iedereen kwam bij elkaar om haar te herdenken...Sommige die haar goed kende en sommige kwamen uit respect.

Afbeelding
Niemand hielt het droog. Het was zo tragisch dat iedereen moest huilen. Julia moest zoveel huilen dat ze pijn kreeg in haar maag.

Afbeelding
Opeens kwamen Wax en Priya ook bij de herdenking. Ze liepen de kamer binnen.

Afbeelding
Marco kon het niet hebben dat Wax erbij was.
"Hoe durft hij zich hier te vertonen?" zei Marco kwaad.
"Lieverd, dit is een openbare herdenking. Heel Droomzicht was welkom om afscheid te nemen van Jessica." zei Mariska die Marco probeerde te beheersen.
"Maar hij is het monster van Droomzicht!" zei Marco kwaad. Hij ging gelijk opstaan.
"Marco, doe het niet! Shanna en Eric hebben het al moeilijk genoeg, verpest het niet!" zei Mariska.
Maar Marco wou helaas niet luisteren.

Afbeelding
"Jij hebt wel lef hé, je had mijn vrouw vermoord vroeger en mijn kleinzoon ontvoerd. Weet je het zal mij niet verbazen als jij Jessica ook hebt vermoord!" zei Marco kwaad.
Iedereen schrok in de zaal.
"Marco, gedraag je en ga terug naar je plek!" zei Wax.
"Nee, jij moet opgesloten worden. Ik begrijp maar niet waarom Jessica dood moest, en jij nog steeds blijft leven!"

Afbeelding
De twee gingen vechten met elkaar. Iedereen keek toe hoe Wax en Marco elkaar in de haren vlogen.

Afbeelding
"STOPPEN! STOPPEN! STOPPEN!" schreeuwde Shanna razend.
Wax en Marco werden uit elkaar gehaald en gingen dus stoppen met vechten.
"IEDEREEN NU DE ZAAL VERLATEN, IK WIL VANDAAG IN RUST EN VREDE AFSCHEID NEMEN VAN MIJN DOCHTER! WAT IS ER TOCH MET JULLIE, TEGENWOORDIG IS NOOIT MEER RESPECT!" schreeuwde Shanna uit.
"Pap, ik schaam me gewoon dood voor je! Kijk nou wat je hebt gedaan." zei Kim.
Marco zei niets meer en trok zich helemaal terug. Binnen vijf minuten was iedereen naar buiten gegaan.

Afbeelding
Julia bleef nog bij de kist achter.
"Lieve Jessica, ik heb zoveel nog met je willen doen, zoveel plezier met je willen doen. Nu ben jij al naar de hemel gegaan. En toen ik verloofd werd met John stond je nog naast mij, jij was echt blij dat ik zou gaan trouwen. Maar ik ga nog lang niet trouwen, het huwelijk zou nooit compleet zijn zonder jou...Je laat mij en je broertje Mike achter met onze ouders..." Julia viel even in de stilte...
Opeens kwam Eric naar binnen.

"Julia, het is tijd om te gaan." zei Eric.
"Ik kan haar gewoon niet achterlaten..." zei Julia met tranen in haar ogen. Eric ging bij zijn dochter staan.
"Nee, ik ook niet. Maar nu moeten we sterk zijn." zei Eric.
Uiteindelijk verlieten ze de zaal. Jessica werd na een uur begraven in het kerkhof.

Afbeelding
Ondertussen was Samuel op Elise aan het passen terwijl iedereen uit huis was.
"Hmm, ik ga de villa maar even bekennen." zei hij.

Afbeelding
Samuel kwam een kledingkast tegen en deed het open.
"Hé, volgens mij is dit van Marco allemaal. Stropdassen, overhemden, en...OH! Ondergoed!" Samuel werd helemaal opgewonden...
"Hoe zullen ze die dingen zitten?" vroeg hij zich af.

Afbeelding
Maar na een paar seconden bedacht hij zich en deed het gelijk dicht.
"Beheers je, Samuel. Beheers je..." zei hij tegen zichzelf.
Hij kon Marco maar niet uit zijn hoofd krijgen...

Afbeelding
Het werd bijna avond en Julia was alleen thuis.
Shanna en Eric waren met Mike naar de dokter gegaan omdat hij zich ziek voelde. Julia zat te huilen.
"Dit was de ergste dag van mijn leven, Jessica ik mis je zo!"

Afbeelding
Opeens ging de telefoon weer. Julia nam het op.
"Hallo?"
"Ik kom je halen...JE BENT VAN MIJ!" zei een bewerkte stem.
"Wie ben jij? Wat moet je van me?" zei Julia boos.
Er werd direct weer opgehangen.
Julia nam het niet serieus en besloot om even op bed te gaan liggen.

Afbeelding
Een uurtje later werd het donker. Julia was nog steeds alleen thuis...

Afbeelding
Julia zat helemaal boven in haar kamer. Opeens hoorde vreemde geluiden van beneden komen.
"Er zijn toch geen inbrekers?" dacht Julia. Ze besloot om naar beneden te lopen, ze was van plan om haar ouders te bellen. Ze begon bang te worden...

Afbeelding
Snel liep ze van de trap af en kwam beneden. Ze wou net naar de telefoon lopen...

Afbeelding
Opeens werd ze tegen gehouden door iemand die ook binnen was.
Julia draaide zich om en kon haar ogen niet geloven...
"JIJ?!" zei ze geschrokken.

Afbeelding
"Dag, Julia. Heb je mij gemist?" vroeg de Graaf.

--------------
Volgende keer meer Zoete Lippen Zure Rimpels :D
lam6

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels.

Nieuwe update

Afbeelding
"Ik...Ik begrijp hier niets van! Jij hoort opgesloten te zitten!" zei Julia verbaasd.
"Ja, maar ik ben ontsnapt. En ik ben speciaal helemaal hier heen gekomen voor jou. Een warme welkomst was ook wel gewenst!" zei de Graaf kwaad.
"Jij bent echt gestoord!" zei Julia.

Afbeelding
De Graaf begon haar eng aan te kijken.
"Ik heb je een tijdje zitten stalken, het spijt me dat je zus Jessica dood is." zei de Graaf.
"Heb jij haar vermoord? Was jij de sluipschutter?" vroeg Julia.
De Graaf gaf daar geen antwoord op.
"We hebben geen tijd, ik wil nu dat jij een afscheidsbrief gaat schrijven naar je ouders. Vertel dat jij tijd nodig hebt om het verlies van je zus te verwerken. Jij gaat namelijk met mij mee." vertelde de Graaf.
"Dat nooit!" zei Julia.
"Julia, ik zou maar geen achterlijke dingen doen of jij eindigt net zoals je zus!"

Afbeelding
In de stad zag Hans Uzlem die in een restaurant zat.
"Uzlem, tijdje alweer niet gezien! Hoe gaat het met je?" vroeg hij beleefd.

Afbeelding
Hans kwam erbij zitten.
"Hans, ik heb liever geen contact meer met jou of Gina. Gina heeft mij iets duidelijk gemaakt en daar heeft ze ook wel gelijk in." vertelde Uzlem.
"Hoe bedoel je?" vroeg Hans die verward was.

Afbeelding
Uzlem stond opeens op.
"Ik ga wel weg uit Droomzicht, mij zie je nooit meer terug." zei ze heel dramatisch en rende weg.
"Uzlem, blijf staan! Leg het me uit, wat is er gebeurd tussen Gina en jou?" riep Hans.
Uzlem bleef inderdaad staan uiteindelijk.

Afbeelding
"Tja, ze heeft gewoon gelijk...Ze merkt dat ik verliefd op je ben. En dat ben ik ook..." gaf Uzlem toe.
Hans leek helemaal niet geschrokken te zijn.
"Ooit bij stil gestaan dat het wederzijds kon zijn?" vroeg hij opeens.

Afbeelding
Uzlem draaide zich om en keek verbaasd naar Hans.
"Maar jij bent met Gina..." zei ze.
"Maar voor jou voel ik meer, Gina ben ik minder van gehouden na dat ze alleen maar boos is." zei Hans.
"Dat is niet eerlijk, ze heeft een gruwelijke tijd achter de rug." zei Uzlem.
"Ik heb toch ook mijn eigen leven? Ik wil met jou zijn, niet met haar." zei Hans. Opeens begonnen de twee te kussen.
"We moeten dit zo snel mogelijk aan Gina vertellen, want dit kan niet zo langer." zei Uzlem.

Afbeelding
De volgende dag kwam Tina op bezoek bij Leyla.
"Dag, Leyla. Ik kwam eens kijken hoe het met je gaat." zei Tina.
"Ehm, nou goed?" zei Leyla verbaasd.
"Weet je het zeker? Ik zie je niet zovaak meer met David...Hoe komt dat?"

Afbeelding
"Hij is gewoon een beetje moe, denk ik." zei Leyla.
"Hmm, oké. Maar jij was er altijd om hem op te vangen in moeilijke tijden, hoezo dat niet meer?" vroeg Tina.
"Waar kom jij nou echt voor?" vroeg Leyla een beetje boos.
"Leyla, ooit eens gedacht dat er iemand anders in het spel kan zijn tussen jou en David? Ik noem maar wat hoor, maar je moet dat zelf maar uitzoeken."
Leyla keek verbaasd.

Afbeelding
Er is groot verdriet in het huize van Leeuwen.
Shanna vond een afscheidsbrief van Julia op de tafel. Ze schreef erin dat ze weggelopen is en tijd nodig heeft om het verdriet te verwerken omdat Jessica dood is.
"Hoe kan ze dit doen? Denkt ze nooit aan ons?" zei Shanna verdrietig. Eric had er geen woorden voor. Hij kende Julia zo helemaal niet.
"Misschien heeft het haar zo depressief gemaakt dat ze gewoon weg is gegaan..." zei hij.

Afbeelding
Het begon weer avond te worden...
In de bossen buiten Droomzicht bevond zich een huisje.

Afbeelding
Daar woont de Graaf die verborgen is voor de buitenwereld.
Hij liep naar een boekenkast toe.
"Even kijken hoe met mijn lievelings hotelgast gaat."

Afbeelding
De boekenkast was een doorgang naar een geheime kamer die erachter was...

Afbeelding
Julia zat daar binnen opgesloten met een ijzere hek die op slot was. De steentjes in het hek waren vlijmscherp, Julia kon dus niet eruit klimmen.
Ze zag dat de Graaf naar binnen kwam.

Afbeelding
"Laat mij alsjeblieft gaan, ik wil naar huis!" smeekte Julia.
"Waarom wil je nou weg? We hebben het zo gezellig samen." zei de Graaf.
"NIET! Je hebt mij ontvoerd en je houdt me hier gevangen." zei Julia die bijna begon te huilen van angst.
"En jij hebt zeker Jessica vermoord." zei ze nog vervolgens. De Graaf moest lachen.
"Nou nee, ik heb je zus niet vermoord. Ik hield mij alleen maar bezig met jou, dat jouw zus is omgekomen in die tussen tijd was gewoon puur toeval." zei de Graaf.
"Puur toeval? Ze is vermoord!" zei Julia kwaad.

Afbeelding
"Als je zo blijft doorgaan, ga ik alvast naar bed." zei de Graaf.
Hij liep naar de boekenkast en maakte het open.
"Slaap zacht, je zult het hard nodig hebben." zei de Graaf. Hij verliet de ruimte en deed de boekenkast dicht.
Julia begon te huilen...
"God, help me toch..."

------------------------
lam6

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels.

Nieuwe update

Afbeelding
Wax kwam Eric tegen in een restaurant. Hij ging even bij hem zitten.
"Ik wil nog even sorry zeggen van de vorige keer, het was niet netjes dat ik mij misdroeg op de begravenis van uw dochter." vertelde Wax.
"Ik vergeef het je." zei Eric kortaf.

Afbeelding
"Haha, ja eigenlijk komt het door Marco allemaal." zei Wax met een glimlach.
"Marco is altijd een prima gozer geweest, ik snap niet wat er mis met hem is?" vroeg Eric verbaasd.
"Nou, weetje...Marco is eigenlijk erg gestoord. Het zou mij niet verbazen als hij de ontvoering van Rik in scene heeft gezet om aandacht."
"Waarom zou hij zoiets doen?" vroeg Eric die zijn oren niet geloofde.

Afbeelding
Voordat Wax wou antwoorden kwam Shanna erbij zitten die net van de wc kwam.
"Wat doe jij hier?" vroeg ze onbeleefd aan Wax.
"Ik zit hier gewoon even gezellig bij." zei Wax.
"Ik wil dat je weggaat, je hebt niets te zoeken bij ons. Ga weg!" zei Shanna boos. Wax schrok ervan en ging snel opstaan.
"We spreken elkaar nog wel, Eric. Veel sterke nogmaals."

Afbeelding
De volgende dag werd er aangebeld bij het huis van Gina.
David deed open.
"Tina, hallo...Wat kom je doen?" vroeg hij.
"Wat ik kom doen? Ben je soms vergeten dat we gekust hadden?"

Afbeelding
David liep weg. Tina ging hem achterna.
"David, ik wil duidelijkheid! Kies je nou voor mij of voor Leyla?" vroeg Tina op een boze toon.
"Ik ga voor Leyla! Ik heb nagedacht, dat van jou was gewoon een enorme vergissing. Het spijt me, Tina. Ga naar huis!" zei David.

Afbeelding
Tina sloeg met hand op haar hoofd.
"Een enorme vergissing? Hoe durft hij!" Tina was helemaal boos geworden op David.

Afbeelding
Tina zag opeens een mobieltje liggen op tafel. Het was van David...Toen kreeg ze opeens een idee.
"Jij gaat spijt krijgen, David. Dat je mij afwijst voor die trut!"

Afbeelding
John was de hele dag verdrietig. Hij kreeg te horen dat Julia weggelopen was. Mariska kwam hem steunen.
"Jemig, jongen. Ze is gewoon de weg kwijt omdat Jessica dood is. Geef haar even de tijd ze komt vast wel weer terug."

Afbeelding
Elise begon te huilen. Marco hoorde dat en ging haar uit de wieg halen. Ze had in haar luier gepoept.
Op dat moment kwam Samuel aangerend.
"Waar was jij? Je zou toch op onze dochter passen?" vroeg Marco.
Samuel vond het best spannend dat Marco boos begint te worden, maar hield zich in.
"Sorry, het was mijn bedoeling niet. Ik was net naar de toilet gegaan..." zei Samuel.
"Nou, je gaat maar even de tuin doen. Want die moet aardig bijgewerkt worden, ik wil niet dat Elise straks vast komt te zitten als ze in de tuin kruipt." zei Marco.

Afbeelding
Even later zat Samuel de tuin te doen die nodig bijgewerkt moest worden.
"Hmm, ik was graag met jou in deze bosjes gegaan, Marco." dacht Samuel...

----------------------------------

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie