Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Welk persoon vind jij het leukst?

Byantha
6
30%
Caro
8
40%
Abriël
2
10%
Linsey
0
Geen stemmen
De Blonde Man Zonder Naam Die Ook Danst
4
20%
Totaal aantal stemmen: 20

182 berichten • Pagina 2 van 10

maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Kort verhaal: wanna dance with ya honey UPDATE 3!!

Hoofdstuk 4: Hoe doet ze dat? (deel 1)

Afbeelding
Eindelijk was Caro ook klaar en ze liepen naar de danszaal. Abriël stond daar te wachten terwijl hij een melodietje floot. Byantha glimlachte naar hem. Hij zag het niet. Na vijf minuten kwamen ook de twee andere dansers binnen en ze konden beginnen.

Afbeelding
“Zo, welkom bij jullie eerste dansles! Ik zal eerst laten zien wat ik allemaal kan en dan mogen jullie één voor één. Jullie mogen me na doen, maar dat hoeft niet. Doe wat je leuk vind!”
Soepel bewoog Abriël zijn lichaam heen en weer. Hij kon niet ouder zijn dan 30 maar hij danste alsof hij al 40 jaar ervaring had. Nu was Byantha al helemaal bang.

Afbeelding
Als eerste ging Linsey. Ze had nog nooit gedanst. En dat was te zien! Ze bewoog niet zo soepel en kon niet veel meer dan wat schudden met haar heupen en zwaaien met haar armen.

Afbeelding
Toen mocht de blonde man. Ook hij kon niet zo goed dansen maar hij durfde wel meer. Hij schudde naar voor en naar achter en draaide hier en daar ook nog een rondje.

Afbeelding
En toen kwam Caro! Ook al had ze een maatje meer, je kon echt zien dat ze een Afrikaanse was. Haar gevoel voor ritme was perfect en ze swingde de pan uit. Ze kreeg een denderend applaus. En nu was Byantha…

Afbeelding
Terwijl Caro terug naar haar stoel liep gaf ze Byantha nog een klopje op haar schouder. Byantha dacht ondertussen na wat ze zou gaan doen. Ze luisterde nog eens goed naar de muziek en besloot gewoon te doen wat in haar opkwam!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
De blonde man was helemaal verbaasd! Caro was onwijs trots en Linsey lag helemaal dubbel om het gezicht van de blonde man. De muziek stopte en Byantha ook. Iedereen klapte en joelde en juichte. Dit hadden ze nooit van die verlegen Byantha verwacht!

Dit was het voor nu. Misschien post ik vanavond deel twee ;)

naar de inleiding
naar hoofdstuk 5

Laatst gewijzigd door maike0090 op di 21 sep 2010, 17:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
maike0090

Re: Wanna dance with ya honey! UPDATE 4 ONLINE (+ raadsel)

@Fransor: de letters zijn enorm en hij staat onderaan de eerste post. Dus ik denk dat je hem wel kan vinden? :P :P
------
Bedankt voor de reacties :D Ik zal vandaag nog een update plaatsen en daar een tijdje niet meer. Ik ga namelijk weer naar mijn moeder voor een paar daagjes. V.a. zondag kan ik weer uppen.

xxx
Afbeelding
maike0090

Re: Wanna dance with ya honey! UPDATE 4 ONLINE (+ raadsel)

Hoofdstuk 5: hoe doet ze dat? (deel 2)

Afbeelding
Nadat iedereen was uit gejuicht gingen ze in paren dansen. Byantha en Caro dansten samen en sloofden zich vreselijk uit. Om de vijf minuten lagen ze dubbel om de gekke danspasjes die ze verzonnen. Een been op andermans nek, een elleboog tegen andermans heup of je vinger in je oor…

Afbeelding
Na de les liep iedereen naar de kleedkamers. Maar Abriël kwam hen achterna en riep Byantha bij zich.
“Byantha, wat je deed was gewoon ongelooflijk!”
“Ach… Dat viel ook nog wel weer mee. Ik moet nog veel leren en…”
“Heb je ooit op dansles gezeten?”
“Nee, ik heb alleen een keer danst met gymles op de basisschool. En af en toe in mijn slaapkamer, haha.”
“Wil je misschien een keer samen dansen met mij,” vroeg Abriël verlegen.
“Ja, dat wil ik wel.”

Afbeelding
Ze liepen samen weer terug naar de danszaal. In het begin ging het wat onwennig maar de muziek had een lekker ritme en al snel verliep het heel soepel. Byantha vergat alles om zich heen. Alleen nog maar Abriël en de muziek…

Afbeelding
Ze danste zo lekker dat ze zelfs niet in de gaten had dat Caro binnen kwam lopen om te kijken waar ze bleef. Caro bleef een tijdje staan om te kijken.

Afbeelding
Met een glimlach keek ze toe.
“Ik wist het, ik wist het wel! Mij meisje is gelukkig,” fluisterde ze tegen zichzelf. Zo zacht dat ze het zelf bijna niet kon horen. Haar plan was geslaagd, het had zelfs beter uitgepakt dan dat ze had verwacht! Ze draaide zich om en liep weg. Naar huis.

Afbeelding
Na een heel lange tijd was de muziek afgelopen en Byantha schrok op.
“Oh nee, ik ben Caro helemaal vergeten! Ik moet nu echt echt echt naar huis, Abriël, sorry.”
“Geen probleem, ik begrijp het. Mag ik je nummer?”
Ze wisselden telefoonnummers uit en Byantha stormde de kleedkamers in.

Afbeelding
Byantha trok haar kleren aan, liet haar haren voor wat ze waren, zwaaide naar Abriël en liep vlug naar buiten. Ze liep erg snel. Ze wilde snel thuis zijn, zodat ze in alle rust Caro kon bellen. Byantha hoopte vurig daat Caro niet al te boos was…

Afbeelding
Eenmaal thuis gooide ze haar tas op de grond en belde Caro.
“Caro aan de lijn.”
“Caro, ik ben het! Byantha! Ik wil sorry zeggen het is gewoon ik…”
“Rustig meisje,” onderbrak Caro haar, “het is goed, ik snap het.”
“Echt? Maar Caro ik…”
“Byantha, het is goed, echt. Ga lekker slapen.”
“Dank je wel Caro, ik houd van je. Je bent de beste!”
“Ik hou ook van jou.”
Byantha hing op. Caro was geweldig!

naar de inleiding
Naar hoofdstuk 6

Laatst gewijzigd door maike0090 op di 12 okt 2010, 14:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie