Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Welk persoon vind jij het leukst?

Byantha
6
30%
Caro
8
40%
Abriël
2
10%
Linsey
0
Geen stemmen
De Blonde Man Zonder Naam Die Ook Danst
4
20%
Totaal aantal stemmen: 20

182 berichten • Pagina 1 van 10

maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Wanna dance with ya honey! AFGELOPEN

Welkom welkom :knuffel

Dit is een niet zo heel lang verhaal over Byantha. Byantha kan geweldig dansen, dat ontdekte ze toen haar basisschool mee deed aan een dansproject. Ze blonk uit! Helaas deed ze er nooit wat mee, totdat haar collega haar over haalt om toch weer eens te dansen...

:bloemetje
-------------------
Hoofdstuk 1: toen
Hoofdstuk 2: "Kom op, Byantha!"
Hoofdstuk 3: Abriël... Abriël...
Hoofdstuk 4: Hoe doet ze dat? (deel 1)
Hoofdstuk 5: Hoe doet ze dat? (deel 2)
Hoofdstuk 6: en het ging net zo lekker...
Hoofdstuk 7: "dit is er met je gebeurd"
Hoofdstuk 8: een rolstoelleven
Hoofdstuk 9: moe
Hoofdstuk 10: het einde doet pijn

--------------------------------------
mijn dagboek is afgerond. Wat vinden jullie?

Laatst gewijzigd door maike0090 op ma 08 nov 2010, 15:21, 43 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
maike0090

Re: Kort verhaal: wanna dance with ya honey

Hoofdstuk 1: toen

Afbeelding
Daar stond hij dan: een prachtige, gespierde jongen. Een paar jaar ouder, maar dat maakte haar niet uit. Hij kon geweldig dansen en zou het hun leren.

Afbeelding
Ze wist het zeker: ze was verliefd! Maar op een oudere, onbereikbare jongen. Haar klasgenootje keek verward naar haar gezicht: zo kende hij de stoere Byantha niet!

Afbeelding
Na een tijdje mochten ze zelf dansen. Terwijl hij nog met iemand anders stond te praten, oefende zij grondig het dansje. Ze moest indruk maken!

Afbeelding
En toen stond hij bij haar. Ze haalde alles uit de kast! Ze grijnsde naar hem en deed foutloos het dansje na.

Afbeelding
Na de les keek hij haar verbaasd na. Het plannetje was geslaagd: hij zou waar waarschijnlijk nooit meer vergeten.

-------------------------------------------
Dat was het voor nu ;)
-------------------------------------------
Terug naar de inleiding
naar hoofdstuk 2

Laatst gewijzigd door maike0090 op zo 19 sep 2010, 18:17, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: Kort verhaal: wanna dance with ya honey

Dan moet je je eerste post wijzigen. En dan kan je de titel bovenaan veranderen bij Onderwerpstitel. (Het staat boven die dingetjes voor dikgedrukt etc.)
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
maike0090

Re: Kort verhaal: wanna dance with ya honey UPDATE 1 ONLINE

Hoofdstuk 2: "kom op Byantha!"

Afbeelding
Zes uur 's ochtends, Dubbelduo Kantoren
Daar liepen Caro en Byantha. Vroeg, zodat ze nog even konden kletsen. Als ze op tijd zouden komen konden ze niet meer praten. Hun baas was de duivel op aarde

Afbeelding
Byantha liep niet, ze slenterde. Ze haatte die sleur. Ze haatte haar werk. Maar ze kon niet weg, dan zou ze geen geld verdienen. Ze had hier een goed salaris dus moest ze wel blijven. Gelukkig was Caro er nog, haar collega en beste vriendin.

Afbeelding
Binnen kon Caro het niet meer aanzien en sprak haar aan.
"What is met jou aan de hand, puapa? Jou gezicht is so sip!"
Ze was een neger, en dat was duidelijk te zien. Maar ze was de liefste neger die je ooit hebt gezien.
"Ik word hier gek! De hele dag in zo'n hokje!"

Afbeelding
“Ik kan er gewoon niet meer tegen, Caro. Ik word gek van die sleur! Echt gek! De hele dag in een hokje papierwerk doorploegen en…”
“Rustig puapa, ga sitten!”

Afbeelding
De dames gingen zitten en Byantha ging verder.
“Onze baas is een heks, we krijgen amper frisse lucht hier en als we hier eindelijk weg zijn dan zijn we zo moe dat we even wat eten en meteen het bed weer in duiken!”
“Weatje wat jij nodig heb? Een hobby!”

Afbeelding
“Een hobby? Wat voor hobby?”
“Wee’k veel. Wat heb jij vroegah allemaal gedaan?”
“Nou ik heb wel eens gedanst maar…”
“Mooi! Wij gah’ dansen!”

Afbeelding
“Maar Caro ik kan toch helemaal niet…”
Byantha wilde protesteren maar Caro had al haar ‘ik-duld-geen-tegenspraak’ gezicht. Dus Byantha zweeg. Ze zou samen met Caro een keer naar dansles gaan.

Voor nu ;)
---------------------------
naar de inleiding
naar hoofdstuk 3

Laatst gewijzigd door maike0090 op zo 19 sep 2010, 18:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
maike0090

Re: Kort verhaal: wanna dance with ya honey UPDATE 2 AL ONLI

Hoofdstuk 3: Abriël... Abriël...

Afbeelding
Caro had gedaan wat ze zei en had hun tweeën ingeschreven voor een proefles dansen. Samen liepen ze naar het hoge gebouw toe. Beiden hadden ze een tas mee vol met danskleren.

Afbeelding
“Weetje zeker dat dit een goed idee is Caro?”
“Kom op puapa, wat kan er nou mis gaan meisje?”
“Dat ik mezelf voor schut zet, val, iets breek…”
“Rustig maah meisje, alles kom goed!”

Afbeelding
Eerst kwamen ze in een soort klein halletje. Er waren nog een vrouw en een man. Ze maakten even een praatje en kwamen erachter dat het geen professionele dansers waren, zoals Byantha dacht. Het waren gewoon beginnelingen.

Afbeelding
Na een paar minuten kwam er een man binnen. En hij was zeker niet lelijk!
“Hoi mensen, mijn naam is Abriël. Ik ben jullie dansleraar voor vandaag. De mannen… of eigenlijk de man kan door de blauwe deur. De vrouwen door de roze. Ik zie jullie zo in de grote zaal.”

Afbeelding
‘Abriël, Abriël… Waar ken ik die naam toch van? En hij komt me ook al zo bekend voor…’ Peinsde Byantha. Ze vond hem leuk, dat zowiezo. Maar ze kende hem ergens van! Ze kon er alleen niet zo snel bij.
“Kom je, puapa? Ons omkleeën,” maakte Caro haar wakker uit haar gepeins.
“Ja, ja ik kom.”

Afbeelding
De kleedkamer was best wel klein. Byantha deed haar danskleren aan. Ze maakte haar haren vast met een knip en schoof een haarband in haar lokken. Ondertussen stond Caro nog te kletsen met de vrouw, die Lindsey heette. Byantha was bloednerveus. Wat als ze zichzelf voor gek zette? Die Abriël was zo leuk… Ze zou het vast weer verknallen. Eigenlijk had ze helemaal geen zin meer…

Enjoy :D
------------------------------

naar de inleiding
Hoofdstuk 4: Hoe doet ze dat? (deel 1)

Laatst gewijzigd door maike0090 op ma 20 sep 2010, 17:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie