Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1383 berichten • Pagina 61 van 70

marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: Laatst gekopieerd?

Denk ik dat ik aan een oor half doof ben.. Blijkt het aan mijn oordopjes te liggen.

Don't ask me why.. Ik had het getweet :|
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

^
xD

Don't try to fix me, I'm not broken

Voor mijn onderschrift ;3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Matthieu
Meesterdief Meesterdief

Om psychologie te gaan studeren moet je in bezit zijn van een van de volgende diploma's:
•Een vwo-diploma (gymnasium/atheneum)
•Een hbo-diploma
•Een propedeuse diploma (wo of hbo)

Een andere mogelijkheid is het afleggen van een toelatingsexamen, het colloquium doctum.

Bovendien moet je verplicht wiskunde A of B in je vakkenpakket hebben gehad. Engels en in mindere mate biologie zijn gewenste vakken.

Dit was voor mijn profielkeuzewerkstuk maar ik kan me niet herinneren dat ik dit gekopieerd heb? xD
Just be kind.
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

xkgNsE9Uhzc

Dumdum, Time Bomb <3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

http://pradasims.blogspot.com/2012/02/h ... males.html

Ff een link kopiëren van MS3B. Als je bij updates kijkt kan je alvast kijken wat er binnenkort op kan komen te staan, vandaar ;3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Hérisson
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

The story is taken place on the farm, which is first called Manor Farm, than Animal Farm, and at the end Manor Farm again. When the animals decided to take over the farm and when they had driven Mr. Jones away they changed the farm name into Animal Farm. At the end of the book the name was changed back to Manor Farm again by Napoleon. The story from the beginning until the end is about fifteen years, from spring until fall fifteen years later. The exact dates are not mentioned in the story, but I think the story takes place in 1945-1960, because it is written after the Russian Revolution.

Bezig met mijn Engels boekverslag over Animal Farm :S
Afbeelding
Klik op de banner voor mijn screens!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie