Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

51 berichten • Pagina 3 van 3

Gebruikersavatar
Sims-Animal
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
34
Lid geworden op:
vr 04 nov 2011, 14:45

Re: wereld : cooper hills afwerking

Mooie wereld! Ik vind de foto's heel leuk. Alleen dat gedeelte waar er veel penthouses staan, vind ik minder. Ik ben niet zo verliefd op Bridgeport. Ik hou meer van het rustige Sunset Valley

Maar wel goed gemaakt al! :thumbsup
Sims is my life, and animals to!
Afbeelding
missyxlovexsim
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
26
Lid geworden op:
do 31 mar 2011, 16:38

Re: wereld : cooper hills afwerking

Mooi! Ik ga ben nu op zoek naar een nieuwe superwerelden dus zodra ik nog ns op m'n pc zit ga ik hem downloaden (nu zit ik op iPad)
Echt leuk! Maar is er nu een boerendorpje? En zijn er veel Beestenbende kavels want ik heb beestenbende
Gebruikersavatar
simcooper
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4840
Lid geworden op:
do 10 dec 2009, 15:33

Re: wereld : cooper hills afwerking

missyxlovexsim schreef:Mooi! Ik ga ben nu op zoek naar een nieuwe superwerelden dus zodra ik nog ns op m'n pc zit ga ik hem downloaden (nu zit ik op iPad)
Echt leuk! Maar is er nu een boerendorpje? En zijn er veel Beestenbende kavels want ik heb beestenbende
het plan was een boeren dorpje , maar deze wereld is eigenlijk nooit afgemaakt ;)
ik maak nu een ge edite versie van deze wereld voor een sims3 dagboek die ik ga maken .
maar daarin komt ook geen boeren dorpje ;) er zijn wel wat parken en veel open gebieden om met je diertjes te spellen dus je kan daar wel met dieren leven.
het is ook nog niet hellemaal bebouwd met huise , winkels etc. dus veel dingen staan er ook niet in :)
x_X

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie