Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

51 berichten • Pagina 2 van 3

Gebruikersavatar
freggel
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
487
Lid geworden op:
zo 05 jun 2011, 20:56

Re: wereld : behind the mountains 5 foto's :D stad

simcooper schreef:
freggel schreef:Heel mooi, maar ik had gehoopt op een boerenstadje ;) maar zo is het ook mooi!
het eiland is nog grooter hoor :) dit is gewoon het bebouwde gebied , het boere stukje doe ik op het einde omdat dat gewoon makkelijker is :$
Haha komen er wel dieren in he!:D maar waar zet je hem te download??
Afbeelding
<3 verliefd <3
Gebruikersavatar
simcooper
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4840
Lid geworden op:
do 10 dec 2009, 15:33

Re: wereld : cooper hills 5 foto's :D stad

omdat vandaag sims 3 beestenbende officieel uit is , dacht ik . miss is het tijd voor een leuke verassing ? niet dan ? :D onder aan mijn post is een link om een stukje van cooperhills te downloaden ! ( let op het is een beta versie ) er zijn nog geen huisen of sims maar miss kan jij het wel heel levendig maken :)
( let wel op dat deze versie miss bugs heeft en dat sommige dingen niet in deze wereld werkt , als je een bug heb gevonden meld dat dan even in een PM zodat ik het op kan lossen voordat ik een andere beta uit geef ;) ook is dit NIET de eind versie , dit is alleen maar om even in de wereld te zitten en te zien hoe deze buurt er NU uit ziet , het kan zijn dat deze buurt niet in de eind versie komt , ((maak je maar niet bang dat komt hij wel maar miss veel anders)) bedankt voor je begrip en bedankt voor het lezen van dit stukje onnodige tekst :D )

http://www.thesims3.com/assetDetail.htm ... Id=4728120#

( ik weet niet zeker of de download werkt omdat meestal gaat het hier fout dus vertel het even als hij het niet doet :) )
x_X
Gebruikersavatar
simcooper
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4840
Lid geworden op:
do 10 dec 2009, 15:33

Re: wereld : cooper hills NIEUWE FOTO"S + DOWNLOAD LINK V0.0

liza je kan het gewoon downloaden hoor ;) volgens mij krijgt de kavel dan een geen bezoekers tatus en kan je gewoon door spelen :D

dave van leeuwen @ als je wil heel gaag ! :D ik zal ze dan zo snel mogelijk in de wereld zetten ;) iedereen MAG huisen in sturen ;D

EDIT: trouwens heeft iemand al een van de twee easter eggs gevonden ? :D

Laatst gewijzigd door simcooper op vr 21 okt 2011, 20:40, 1 keer totaal gewijzigd.

x_X
Gebruikersavatar
simcooper
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4840
Lid geworden op:
do 10 dec 2009, 15:33

Re: wereld : cooper hills NIEUWE FOTO"S + DOWNLOAD LINK V0.0

ik ga snel verder met de stad aan de andere kant van de rivier , ik wil deze wereld voor maandag eig bijna af hebben dus ik verhoog t tempo nog eventjes :|

Afbeelding

Afbeelding

dit gebied is ook nog niet klaar maar het is alvast een beetje bebouwd

nu heb ik jullie hulp nodig met dit stukje

Afbeelding
wat moet ik daar doen ? ik denk boeren land , maar wil graag weten wat jullie daar willen ;)
x_X

Weergave- en sorteeropties