Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

309 berichten • Pagina 13 van 16

Gebruikersavatar
suspicious:3
Mest analist Mest analist
Berichten:
745
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 13:51

Re: Sim Dalley - mijn wereld.

inderdaad gaaf dat er tombes komen haha..

Ik ben zo wat geneigd om elke uitbreiding enz. te kopen,, ahha, en daar heb ik het geld niet voor..

@simmielove, ik snap nooit hoe je de tombes moet bouwen XD
Afbeelding
Lisa is de naam
Gebruikersavatar
Amberr_M
Snackventer Snackventer
Berichten:
97
Lid geworden op:
do 23 jun 2011, 21:32

Re: Sim Dalley - mijn wereld.

Ik heb net alle 25 pagina's gelezen en ik en me zusje vinden jouw/jullie wereld echt super mega mooi! :D
Als hij te downloaden is ga ik heb zeker weten 100% downloaden!
Echt super :D
Be different
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Sim Dalley - mijn wereld.

Dit is zó ongelofelijk mooi!

Het wordt gewoon triest dat je voor EA werelden 20 euro moet betalen! Dit is zo veel beter dan hidden-springs waarschijnlijk. Helaas heb ik alleen WA, Luxe, en NM. Erg jammer dat ik hem nu dus niet kan downloaden.

Ik heb echt heel erg respect, maar misschien wordt het inderdaad weer tijd voor een update?
Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: Sim Dalley - mijn wereld.

Powerposten heb je idd net gedaan :P Er moeten geloof ik 3 berichten van andere mensen tussen je eigen reacties zitten.

En ik zou hem als ik jou was toch gewoon downloaden, je ziet van zelf wel of alles werkt of niet, en dan kan je hem altijd nog weer verwijderen.
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Sim Dalley - mijn wereld.

ikkest schreef:Powerposten heb je idd net gedaan :P Er moeten geloof ik 3 berichten van andere mensen tussen je eigen reacties zitten.

En ik zou hem als ik jou was toch gewoon downloaden, je ziet van zelf wel of alles werkt of niet, en dan kan je hem altijd nog weer verwijderen.
Wat kan er eigenlijk fout gaan als ik hem installeer als ik die uitbreidingen niet heb?
Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Sim Dalley - mijn wereld.

Tot nu toe zijn alle uitbreidingen in de wereld verwerkt en sowieso het laatste accesoires pakket. Maar het zou goed kunnen dat er ook andere accesoires pakketen zijn gebruikt binnenin de huizen. (In mijn huizen in ieder geval niet) :P

De reden dat er even geen updates zijn geweest is voornamelijk doordat het ontzettend druk is door de afgelopen GamesCom en al het nieuwe nieuws/screens die daarbij vrijkomen. Verder duurt het allemaal wat langer door de bouw van meerdere Tombes.
Het maken van een tombe neemt erg veel tijd in beslag doordat je vallen moet zetten door bepaalde acties uit te voeren enz. En ik heb al verschillende keren dezelfde vallen opnieuw moeten instellen omdat ze niet werkte zoals ze zouden moeten.

Dus iedereen graag nog even geduld. :)
We zullen proberen zo snel mogelijk weer een update te geven, maar we beloven niks. ;)
Kyta

Re: Sim Dalley - mijn wereld.

Aangezien ik niet meer op de site ben en de wereld voor iedereen af wil maken zet ik de wereld te downloaden voor iedereen op het officiële EA forum, ik hoop dat de huisjes van het SN-team dan te downloaden zijn op SN zodat jullie die er dan in kunnen zetten. ;)

Geef me even wat tijd dit te regelen allemaal.. :)

Weergave- en sorteeropties

Gesloten