Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

84 berichten • Pagina 1 van 5

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Knutsel Garage van Ans- Een bovennatuurlijk Schilderij

Een screen topic heb ik, een dagboek heb ik, uitdagingen plaats ik en downloads zoek ik op.. Maar een eigen plekje om mijn kleine creaties/opknap werk te laten zien, had ik nog niet!

Welkom in mijn knutsel garage! :swing Het eerste huis is een standaard huis in Sunset Valley. Meestal ga ik absoluut niet in dat huis, omdat het er niet uit ziet. Maar om het toch een poging te geven tot iets moois, probeer ik het nu een keer wel ! De foto's van hier onder , zijn van voor en na!

Ik begon met een kavel waarde van 11.043, en eindwaarde is: 14.572. Als jullie het huisje ingericht en wel willen downloaden, vraag het gerust!


~~~Voor~~~

Afbeelding

Afbeelding

~~~Na~~~

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

--

Je zal nu wel denken: Zo weinig geld gebruikt, maar toch z'n vol huis :? HUH !? Hoe kan dat!? :?

Het antwoord is heel simpel: De keuken is alleen ge-re-styled, daar zijn alleen kastjes bij gekomen en een andere kraan. Het behang zowel in de woonkamer & de badkamer & de slaapkamer zijn veranderd met 'Stijl Creëren'. Bad meubelen zijn ook met stijl creëren gedaan , en heb alleen een andere was tafel, plus wat deco er in gezet. Zelfde geld voor de keuken. (Voor de deco dan.)

Nieuw gekocht:

Woonkamer:

Bank, zit stoelen, kleed, salon tafel, fruitschaal, plant, lampen aan de muur, tv, en de rest van de decoratie.

Keuken:

Decoratie, boven kastjes

Badkamer:
Decoratie en was tafel

Slaapkamer:

Bed, tafel, wekker, kleding kast, spiegel, decoratie.

That's it! Hopelijk vinden jullie het zo een leuk huisje ! :thumbsup Let me know what you think! :thumbup :wub
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Knutsel Garage van Ans- Opknapbeurt

Ik was een kinderdag verblijf aan het bouwen, naast mijn eigen huis met de sim waar mee ik speel. Aangezien het beperkte ruimte is in je huis ben je eigenlijk verplicht om een aparte ruimte er aan te bouwen. Hier dus mijn creatie!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Download link De Blije Bij (MediaFire)

Gemeubileerd: 43.754
Ongemeubileerd: 25.149

Vergeet niet: er zitten een boel Store spullen tussen


Download link naar het vorige huis(Het opknap huis) Opknap huis

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie