Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

136 berichten • Pagina 3 van 7

Gebruikersavatar
Zinooo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2338
Lid geworden op:
za 05 feb 2011, 14:58

Re: Battle of the Creators! ~REBOOT~ - OPDRACHT 1 ONLINE!

Dave. schreef:Wow, ik had dit eerder moeten ontdekken, dan had ik nog mee kunnen doen.
Tja... Jammer. -.-

Jongens, jullie hebben nog 1 dag de tijd om in te leveren! Ik heb er nog een aantal niet, dus denk daaraan! Des te eerder ik de inzendingen binnen heb, des te eerder ze online kunnen, des te eerder we verder kunnen gaan!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Zinooo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2338
Lid geworden op:
za 05 feb 2011, 14:58

Re: Battle of the Creators! ~REBOOT~ - OPDRACHT 1 ONLINE!

Merlijntje schreef:Uhm, wanneer komt alles online? Vandaag of als iedereen heeft ingeleverd?
Als ik nog niet alle inzendingen heb komen ze morgen online.
Als ik ze wel allemaal heb, komen ze zo snel mogelijk online.

Onder de deelnemers die niets hebben ingestuurd wordt één persoon gediskwalificeerd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Zinooo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2338
Lid geworden op:
za 05 feb 2011, 14:58

Re: Battle of the Creators! ~REBOOT~ - OPDRACHT 1 ONLINE!

o0simsfreak0o schreef:ben benieuwd :)
k vraag me alleen wel af hoe je 1 persoon van de 3 kan diskwalificeren wanneer er 3 niet hebben ingeleverd :3
dat zou toch oneerlijk zijn tegen over de gene die gediskwalificeerd word?
nuja je hebt er vast wel overnagedacht ;3
Ja, daar ben ik nu ook nog een beetje over aan het nadenken...
Maar aan de andere kant; ze hadden zichzelf 'veilig kunnen stellen' door iets in te zenden.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Zinooo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2338
Lid geworden op:
za 05 feb 2011, 14:58

Re: Battle of the Creators! ~REBOOT~ - OPDRACHT 1 ONLINE!

Sorry voor het wachten, ik zat nog op school.

Aangezien er twee deelnemers zijn die niet hebben ingeleverd, zijn ze beiden gediskwalificeerd. Dit is de enige oplossing die ik zie, als iemand een andere manier heeft, laat het dan alsjeblieft weten. Aangezien het een beetje te veel is als er nu 3 mensen uit de race vallen, gaan er deze ronde geen anderen meer uit. Hier zijn alsnog de inzendingen:

1. deetui
deetui schreef:Hoi ik ben deetui, en wil je zien hoe ik mijn dag indeel met hobby's? Kijk maar;

Afbeelding
Ik vind de computer erg handig voor simsnieuws enzo. Maar ook om geweldige computer spelletjes te spelen, zoals Need for Simpeed en The Sims 3.

Afbeelding
Als ik geen zin heb in de computer ga ik maar videogames spelen op mijn PlaySimStation 3.

Afbeelding
Of ik kijk TV zoals Goede Sims, Slechte Sims. Of Big Time Sims op Simickelodeon.

Afbeelding
En soms heb ik genoeg van al dat getechniek dat mijn ogen er moe van worden en dan ga ik gewoon schilderen. Ik word later echt wel een Simcasso, kijk maar hoe mooi ik schilder!

Afbeelding
Ook dansen is een van mijn hobby's! Ik luister graag naar lady SimSim en Katy Simmy, waarvan er over een tijdje een rijtje meubels van komt om een sappige en mierzoete kamer van te maken. (Bah meisjesspullen!)

Afbeelding
Maar nou heb ik het eigenlijk nog niet gehad over mijn favoriete hobby! En dat is.... Rapapada! Slapen! Ik kan dat wel 100 uur achter elkaar doen!
2. o0simsfreak0o
o0simsfreak0o schreef:Afbeelding
Haay, ik ben Ji Eun Yi en ik heb al vaker gemodelleerd maar toen met rood haar. Mijn hobby's zijn shoppen, lezen en lekker lui doen.
4. Merlijntje
Merlijntje schreef:

Dit is mijn hobby, paardrijden :D ik heb mijn manege nagemaakt in sims (en alle paarden) om jullie een rondleiding te geven! Veel plezier!
5. nonnieven1
nonnieven1 schreef: Afbeelding

Ik neurie zacht in mezelf, een lied zonder echte toon. Met een lichte zucht pak ik mijn potlood en breng hem naar mijn schrift.
Dathan en prinses Adalheidia lagen op onze plek die de elfin Meryem voor hen had gemaakt. Hier waren zij verlost van hun zorgen...

Afbeelding

"Wat als ze ons vinden, prinses?" vroeg Dathan ongerust. "Je weet dat wij nooit samen mogen zijn, ze zouden ons verbannen.
"Ze vinden ons niet, geliefde Dathan. Stop met dralen, en geniet van de geur van de bloemen.


Afbeelding

Plotseling kwam er een rood licht van tussen de bomen, het licht van het Kwaad. Bityah, de slechte Heks, landde op de prachtige open plek en verpestte het met haar slechtheid.

Afbeelding

Dathan sprong verschrikt op, maar voor hij iets kon doen mompelde Bityah onbekende woorden die ervoor zorgden dat Dathan zich weerloos voelde.

Afbeelding

Afbeelding

Toen de slechte Bityah stopte met mompelen pakte Dathan zijn zwaard. "Stop!" riep hij heldhaftig, terwijl Bityah hem gemeen aanstaarde. Bityah stond duidelijk op het punt om nog een spreuk uit te mompelen, die zeker fataal zou worden voor Dathan.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Maar net voor zij haar vloek kon uitspreken, verschenen twee prachtige wezens, de beschermelfen van de prinses, het licht van het Goede brengende.

Afbeelding

Bityah zag de naderende dood en sprak snel nog een paar woorden, voor de elfin haar pijl losliet.

Afbeelding

Afbeelding

De pijl van de elfin raakte zijn doel, en de heks Bityah was niet meer. Het licht van het Kwaad was gedoofd.

Afbeelding

Helaas was prinses Adalheidia ondertussen al gestorven aan de vloek van de Heks. Nog rijn en schoon als altijd lag zij op het bed van bloemen.

Afbeelding

Het verdriet van Dathan was groot toen hij zag dat zijn geliefde niet meer was...

Afbeelding

Ik stop met schrijven en wrijf even snel een traan weg. Arme Dathan, denk ik ontroerd. Dromend staar ik naar de overkant van het meertje, fantaserend over het moment dat mijn Dathan langs zal komen.

-----------------------

Mijn hobby is dus fantasy-schrijven =D
7. ChanCake
ChanCake schreef: Afbeelding
8. Maarten A
Maarten A schreef:Hey, hierbij mijn inzending voor de 1e opdracht van de Battle of the Creators :)

Mijn hobby is modelbouw, en dan met name het trein-gedeelte ervan. Daarom heb ik een station gemaakt :):

Afbeelding

Afbeelding

Het heeft onder andere:

Afbeelding

- Een wachtkamer,

Afbeelding

- Ticketloketten,

Afbeelding

- En boven in het gebouw een soort (overdreven tropisch ingerichte xD) kantoorkamer, waarvanuit dingen als de seinen en wissels kunnen worden bediend.
Nou ja, zouden kunnen bediend worden, als treinen echt voorkwamen in de sims... xD

Ten slotte nog een plaatje van de perrons:

Afbeelding
9. Rudy
Rudy schreef: Welkom allemaal hier bij de vriendschappelijke wedstrijd zonder publiek tussen Sim-Nederland en Sim-Argentinië. Ik ben uw presentator Rudy, en ik wens u een fijne wedstrijd.

Afbeelding

(... een paar minuten later)
Ah, eindelijk, de teams komen het veld op en Nederland gaat klaar staan voor de aftrap.

Afbeelding

De Koreaan fluit af en de wedstrijd kan beginnen. Nederland gaat meteen in de aanval, maar dat offensief wordt meteen door de Argentijnen afgeslagen, die vervolgens de aanval overnemen. Makkelijk kunnen ze een hoge steekpass naar voren geven. De Nederlandse verdediging lijkt momenteel zo lek als een mandje. Maar goed Argentinië neemt de bal op de borst aan en dan...

Afbeelding

... een magnifieke omhaal van de Argentijn

Afbeelding

, maar doordat de bal maar een centimeter of vijf naast gaat wordt het toch een doeltrap voor Nederland. Persoonlijk vind ik ze hier nog goed wegkomen, want man, man, man, wat is dit voor een belabberd staaltje verdedigen. De doeltrap wordt genomen.

Afbeelding

Oh, het is nog een goede uittrap ook, de bal komt bijna in het 16-meter gebied van de Argentijnen. Een prachtige aanname van de Nederlander volgt, nu moet hij alleen nog met de bal de andere kant op draaien en schieten, maar dan...

Afbeelding

De Argentijn maakt een smerige overtreding op de Nederlander. Snel wordt hij door de eerste hulp verzorgd, het lijkt ernstig. Op het veld gaat het er ondertussen bij de Argentijnen iets minder rustig aan toe, omdat er een gesprek met de scheidsrechter op volgt.

Afbeelding

En wat doet de scheidsrechter... hij trekt geel, alle Argentijnen balen als een stekker en Nederland plant ondertussen de vrije trap die genomen mag worden.

Na een aantal minuten is de Nederlander gelukkig genoeg opgelapt om de wedstrijd te kunnen vervolgen. Hij mag nu een vrije trap nemen.

Afbeelding

De trap krult perfect om het Argentijnse muurtje heen maar dan moet de bal nog wel langs de o-zo-legendarische Argentijnse keeper. Er is een moment stilte in het stadion. Iedereen houdt zijn hart vast en dan...

de keeper tikt de bal met zijn vingers aan, maar niet genoeg om een treffer voor de Nederlanders te voorkomen. Opgelucht kunnen de Nederlanders nu ademhalen, omdat een paar secondes na de aftrap van de Argentijnen het eindsignaal klinkt. 1 - 0 voor Sim-Nederland, dus een nieuwe overwinning is een feit.

Afbeelding

Spannend was het volgens mij zeker, maar goed. Gelukkig voor Sim-Nederland liep dit nog goed af. Ik, uw presentator van vandaag, wens nog een fijne avond en geniet van de rest van deze heerlijke dag.
10. Matthieu
Matthieu schreef: Dancing Queen
___________
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hun hobby is dus dansen (A)
11. abctje
abctje schreef: Hobby: Schilderen
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Mooie inzendingen allemaal! Dit laat wel zien dat je met van alles mee kunt doen aan deze wedstrijd. Met bouwwerken (Maarten A), filmpjes (Merlijntje) of alles dat daar tussenin zit! :D En wat betreft Luna en Anna: jammer dat het niet meer is gelukt om iets in te leveren. Hopelijk doen jullie weer mee bij een mogelijk volgend seizoen. :)

Wat betreft het stemmen:
Stemmen gaat als volgt:
Elke deelnemer heeft slechts 1 stem nodig om door te gaan naar de volgende ronde. Zodra er dus 1 keer op een deelnemer is gestemd, kun je niet meer op diegene stemmen. Hij of zij is dan namelijk al verzekerd van een plek in de volgende ronde! Degene die uiteindelijk overblijft ligt helaas uit de race. Elke persoon mag maar 1 keer stemmen, en deelnemers mogen niet stemmen. Hopelijk is het een beetje duidelijk. :)

PS. Deze ronde kent geen afvallers, maar het leek me wel handig om deze manier van stemmen eens uit te proberen. Dus: begin met stemmen!

Bij eventuele vragen kun je hier in dit topic terecht.

Er kan nog gestemd worden op:
- deetui
- o0simsfreak0o
- nonnieven1
- ChanCake
- Maarten A
- Rudy
- Matthieu
- abctje

Laatst gewijzigd door Zinooo op ma 23 apr 2012, 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie