Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

5 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Adoptacy

Adoptacy
Bron
Vertaald door: Nina

De regels voor een Adoptacy zijn erg makkelijk. Je begint met een mannelijke of vrouwelijke Sim te maken in CAS. Deze Sim moet ergens wonen: dit kan op een leeg stuk land zijn of in een bestaand huis. Voor het (ver)bouwen/kopen van een huis mag je cheats gebruiken.

Daarna start je meteen met het adopteren van een baby. Het mag GEEN peuter of kind zijn. Je mag maximaal vijf baby's adopteren, maar het minimum is twee baby's. Ook mag je Sim een eigen kind krijgen, maar maximaal één. Dit kind mag ook geen erfgenaam zijn, dat mogen alleen geadopteerde kinderen. Je Sim mag trouwen, maar er moet minstens één generatie zijn dat je Sim alleen de geadopteerde kinderen opvoedt.

Het minimum is 15 generaties, maar je mag natuurlijk doorgaan zolang je zelf wil. Neem van elk geadopteerd kind een foto of, als je De Sims 3 Ambities hebt, maak een beeld van ze.

Ga jij deze legacy proberen? Laat het ons weten! :)
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Adoptacy

Deze ga ik denk ik wel doen, maar wel op een speedlegacy manier, ik ben gewoon veel te lui om daar lang over te doen :P
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Adoptacy

^ In het kort is het gewoon de bedoeling om zoveel mogelijk generaties te halen, maar niet d.m.v. zelf kinderen maken maar d.m.v. adopteren ;)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie