Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

303 berichten • Pagina 1 van 16

Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Just The Way You Are! Editie 2.

Just The Way You Are - Editie 2.

Hallo,
Seizoen 1 van Just The Way You Are is afgelopen en je kan je nu inschrijven voor seizoen 2! Dit seizoen is alles anders, er is een jury die bestaat uit drie mensen. Ikzelf, Dave, en Cynderxxx
Regels:
- Er kan gestemd worden door een reactie te plaatsen, deze stemmen tellen voor 50%. De andere 50% wordt bepaald door de juryleden. Elk jurylid geeft Tips en tops. In de tips staat wat er beter kan, en in de tops staat wat er goed is.
- Lever op tijd in, niet op tijd ingeleverd? Je krijgt hier minpunten voor.
- Regels kunnen worden bijgevuld in de loop van de wedstrijd. We proberen het zo eerlijk mogelijk te houden!

Deelnemers:
Snow-Angel
Tijgertje
ChanCake
MissJK
Evelieeen
o0Simsfreak0o
Loungefan
Nonnieven1
Matthieu
Robin_Sim
Rita
appel&peer

Opdrachten:
- Opdracht 1: Maak een biografie voor je aanstormend topmodel.
Vereisten opdracht:
- Mannelijk/vrouwelijk model
- Tiener/jongvolwassene
- Inleveren voor zondag 12/02/12 om 20.00 uur

Laatst gewijzigd door Deetui op zo 12 feb 2012, 12:11, 13 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Just The Way You Are! Editie 2.

ik doe denk ik nu wel mee, maar zou je ook met 2 sims mee mogen doen?
daarmee bedoel ik dan dat ze altijd met z'n 2'en op de foto moeten staan
als dat mag doe ik wel mee, als het niet mag doe ik ook wle mee x)

en moeten de inzendingen hier geplaatst worden?

en zou je verder misschien nog wat verder info in de eerste post willen zetten? zodat het duidelijker is :)
zoals wat we kunnen verwachten en wat de regels zijn
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
cynderxxx
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
474
Lid geworden op:
wo 13 jul 2011, 16:51

Re: Just The Way You Are! Editie 2.

Heej ben ik weer ingeschreven?? Ik heb me helemaal niet opgegeven. :lol Ik vind het niet zo erg hoor, maar ik denk dat het niet zo leuk is om twee keer met bijna dezelfde modellen wedstrijd mee te doen. Ik zou liever voor jury in willen schrijven :$
Afbeelding
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Just The Way You Are! Editie 2.

Mijn inzending :D
Afbeelding
Dit ben ik, Katy Moore. Mijn moeder had me de naam Katy gegeven omdat ze dacht dat ik een echt meisje zou zijn. Een meisje wat braaf is, nooit wat geks doet en altijd luistert. Die hoop is ze nu verloren. Toen ik een tiener was begon ik al samen met mijn zus mijn haar te verven wat mijn moeder haatte. Verder noemen mijn vrienden mij Kat, die naam past veel beter bij mij.
Afbeelding
Afbeelding
Samen met mijn zus, Vicky, die door onze ouders eigenlijk de naam Victoria heeft gekregen, ben ik naar Apaloosa Plains verhuist, het is een geweldige buurt om te wonen. Mijn zus en ik wonen niet in hetzelfde huis maar we wonen in dezelfde straat. 's Avonds kijken we graag samen films of gaan we samen uit.
Afbeelding
Ik doe ook aan Yoga. Je zou denken dat Yoga niet bij iemand zoals ik past maar ik denk daar heel anders over. Je komt gewoon helemaal tot rust en het is een goede manier om fit te blijven.
Afbeelding
Maar mijn grootste passie is gitaar spelen. Ik oefen heel veel en speel vaak in clubs of in het park. Op een dag wil ik mijn eigen band hebben en vaak optreden. Ik heb ook al heel vaak nagedacht over modellenwerk omdat mensen vaak tegen mij zeggen dat ik daar erg goed in zou zijn. Mij lijkt het ook erg leuk dus dat is een van de redenen dat ik meedoe.
Afbeelding
Maar hoe graag ik ook door wil breken als model en als gitarist, hou ik ook erg van dansen. Ik ga meerdere keren in de week uit. Ik hou ervan om nieuwe mensen te ontmoeten, en natuurlijk dansen!
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Just The Way You Are! Editie 2.

mooie sim Loungefan! :)

o0simsfreak0o schreef:ik doe denk ik nu wel mee, maar zou je ook met 2 sims mee mogen doen?
daarmee bedoel ik dan dat ze altijd met z'n 2'en op de foto moeten staan
als dat mag doe ik wel mee, als het niet mag doe ik ook wle mee x)

en moeten de inzendingen hier geplaatst worden?
aangezien ik geen antwoord kreeg op mijn vragen, ga ik er gewon vanuit dat het allemaal mag

en aangezien ik slecht ben in het voorstellen van sims, zal het dus een klein verhaaltje worden :'3
---

Afbeelding
Links is Min Ho Lee en rechts is Ji Eun Yi.

Afbeelding
Ze zijn beide 19 jaar oud.

Afbeelding
Als ze thuis zijn, dan doet Min Ho aan schilderen en is Ji Eun bezig om haar pianovaardigheid te verbeteren.

Afbeelding
En als ze samen zijn en er is muziek dansen ze erop oplos.
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ

Weergave- en sorteeropties

Gesloten