Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

77 berichten • Pagina 2 van 4

Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Who is the best interior designer? - opdr. 2 stemtopic!

STEMTOPIC OPDRACHT 2
Hierbij moesten jullie een inzending maken.
Afbeelding

Robin_sim (had maar een foto, daarom geen map naar photobucket)
Afbeelding

Franniewee
Afbeelding
Bij de opdracht ben ik uitgegaan van een Mediterraine sfeer. Ik stel me een Zuid-Franse, Italiaanse straat voor. Niet al te sjiek, iets meer volks, met een beetje vergane glorie.

Alan Stanley
Afbeelding
De herkenpunten: ik zag er een klein schattig winkeltje in, het oude heb ik verwerkt in lampjes, de oude kassa en in de gordijnen.

davevanleeuwen
Afbeelding
Ik heb me uiteindelijk laten inspireren door de bloemen op het balkon. Aan de buitenkant kan je zien dat het een ouder gebouw is, en zoals je ziet zie je binnen ook vier oude zuilen in de hoek van de witte kamer staan. Ik heb voor wit voor de muur en de grond gekozen omdat wit een neutrale kleur is, en doordat de bloemen al voor veel sfeer zorgen, je geen drukke kleur of patroon moet nemen. Ook zie je de boog van het raam terugkomen als deur naar een andere kamer, maar ook door de hoogteverschillen van de ramen die je ziet, dit hoogteverschil zie je ook terug op de plek naar de schildersezel toe. Dat gedeelte van de kamer staat op een verhoging. Ik heb me dit keer niet laten inspireren door de kleuren, maar dat kwam vooral omdat de foto in sepia is. (Alleen het uitzicht vanuit het huis klopt niet, het zou eerder een dorpspleintje moeten zijn, maar dat kon ik niet maken.

Jullie kunnen nu stemmen tot aanstaande zondag, 12 februari, 16.00.
Stemmen doe je gewoon in het topic, alleen de naam op wie je stemt is genoeg.
Degene met de minste stemmen valt af. Als twee mensen evenveel stemmen hebben dan komt er een nieuw stemtopic waarbij je een dag kunt stemmen. Als die twee mensen dan nog evenveel stemmen hebben zal ik beslissen.

Laatst gewijzigd door Loungefan op di 07 feb 2012, 16:26, 4 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: Who is the best interior designer? - Stemtopic

Davevanleeuwen is mijn favoriet. (al hoewel de gekozen foto in dit topic in 1e instantie niet de opdracht dekt)

En begrijp ik het goed dat het niet meer met 3 punten voor je nr 1, 2 punten voor je nr 2 en 1 punt voor je nr 3 meer is?
Want anders zou het zijn:
Davevanleeuwen 3 punten
Robin_sim 2 punten
Alan Stanley 1 punt

PS: verzoek aan ALLE leden van SN: iedereen mag meestemmen!
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Who is the best interior designer? - opdr. 2 stemtopic!

@ Dave
Loungefan schreef:Jullie kunnen nu stemmen tot aanstaande zondag, 12 februari, 16.00.
Stemmen doe je gewoon in het topic, alleen de naam op wie je stemt is genoeg.
Degene met de minste stemmen valt af. Als twee mensen evenveel stemmen hebben dan komt er een nieuw stemtopic waarbij je een dag kunt stemmen. Als die twee mensen dan nog evenveel stemmen hebben zal ik beslissen.
Omdat 2 deelnemers nog geen stemmen hebben zal ik dus waarschijnlijk nog de tweede stemronde moeten houden
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Who is the best interior designer? - Stemtopic

Uitslag
Franniewee is de winnaar met 6 stemmen, gefeliciteerd :D
Davevanleeuwen heeft de tweede plaats met 2 stemmen, ook gefeliciteerd :)

Robin_sim en Alan Stanley hadden beiden geen stemmen, daarom hebben jullie nog een dag om jullie favoriet uit de gevarenzone te redden. Stemmen doe je in dit topic en kan tot morgen 16.00 uur.
Nog een keer hun inzendingen:
Loungefan schreef:Robin_sim (had maar een foto, daarom geen map naar photobucket)
Afbeelding
Loungefan schreef:Alan Stanley
Afbeelding
De herkenpunten: ik zag er een klein schattig winkeltje in, het oude heb ik verwerkt in lampjes, de oude kassa en in de gordijnen.
Als je heel Alan Stanleys creatie wil zien moet je op zijn foto klikken.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie