Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

144 berichten • Pagina 5 van 8

Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Who is the best interior designer? - opdr. 2!

sorry, ik snap dat het erg vervelend is dat het zo lang duurt allemaal. Zelf egrer ik ook aan mezelf.
Ik ben al voor een deel begonnen met uploaden e.d., maar ik ben nog niet klaar. Ik zal de boel z.s.m. gaan regelen, ik weet dat ik dti al heb gezegd maar het is even niet anders. ;)
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Who is the best interior designer? - opdr. 2!

Hoi guys,

Sorry dat ik het zeg, maar ik wil deze wedstrijd stoppen. Het gaat niet goed op school met mij en ik zit niet zo lekker in mijn vel, waardoor de motivatie ver te vinden is. Bovendien zit ik vaak van 6 tot half 10 ' s avonds te blokken, waarna ik gewoon geen puf meer heb om dit te doen. En misschien zal dit ook wat duidelijkheid bij jullie brengen.

Veel mensen haakten af, maar de resultaten die ik wel kreeg waren verbluffend. Echt, top, ik ben apetrots op jullie! :thumbsup
Over het laten zien van de foto's: ik wil ze zeker bekend maken, maar op dit moment heeft mijn computer kuren wat betreft het internet en wanneer dat opgelost wordt is mij een raadsel, maar ik hoop zelf natuurlijk zo snel mogelijk. ;)

Het spijt me voor diegenen die gehoopt hadden dat er nog enkgszins vooruitgang zou komen, maar ik hoop dat jullie het begrijpen. Ik vind het zelf ook erg jammer.
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Who is the best interior designer? - opdr. 2! 2e stemron

Opdracht 3
Afbeelding

Dit is dan alweer de derde opdracht. Hikari-desu heeft deze opdracht vooral verzonnen, ik heb het plaatje uitgekozen. Bij deze opdracht is het de bedoeling dat je een woonkamer maakt bij deze keuken. Deze moet dus in dezelfde stijl zijn. Hier maak je dan screens van, alleen van de woonkamer!!
Het zo leuk zijn als je er een verhaaltje bij je inzending zet. Zoals wat je inspiratie is voor je woonkamer, welke elementen van de keuken in de woonkamer terugkomen, enz.
De inleverdatum is 18 maart, jullie hebben dus één maand de tijd. Ik denk dat dat wel genoeg is maar als jullie meer tijd nodig hebben laat dat dan even in dit topic weten.
Net zoals bij de vorige opdrachten stuur je de opdrachten in een pm naar mij toe. Hierbij zet je welke screen moet verwijzen naar je map met foto's in photobucket (je kunt de foto's gewoon zelf uploaden, ik upload ze zelf nog naar photobucket.
Als er nog vragen zijn kun je ze gewoon in dit topic stellen of mij pm'n!
Succes allemaal en ik hoop dat jullie inzendingen net zo mooi zullen zijn als de vorige ronde :D
Inleverdatum is op verzoek verandert van 16 maart naar 18 maart.

Laatst gewijzigd door Loungefan op ma 12 mar 2012, 16:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Who is the best interior designer? - opdr. 3!

Kan iedereen die meedoet even een reactie plaatsen in dit topic? Zo weet ik of iedereen al van de opdracht weet en eventueel al begonnen is, de opdracht moet namelijk al over 15 dagen af zijn en het zou zonde zijn als er weer een paar mensen zich moeten uitschrijven, vooral omdat de kwaliteit van jullie inzendingen zo hoog zijn :D
Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: Who is the best interior designer? - opdr. 3!

Op zich ben ik gewoon van plan mee te doen. Ik hoop alleen wel dat na installatie van Pets, mijn spel wat mee wil werken. Overigens ben ik er nog niet aan begonnen.....mm ja andere dingen en ik ben een laatste-nippertjes-mens. 8-)
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie