Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

144 berichten • Pagina 4 van 8

Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Who is the best interior designer? - opdr. 2!

Sorry voor de late reactie, ik ben de afgelopen dagen ziek geweest en ik was er niet helemaal bij met mijn hoofd. ;) Men kon t/m zondag inzenden, maar ik heb maar 3 inzendingen binnengekregen! Daarom zal de deadline verschoven worden naar a.s. Zondag 20.30! Tot dan kan je dus nog inleveren. De deadline zal daarna niet meer worden verschoven, we gaan daarna gewoon verder. ;)
Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: Who is the best interior designer? - opdr. 2!

Ik heb wat bedenkingen bij het opschuiven van de deadline. Het is niet eerlijk voor degenen die wel op tijd hebben ingeleverd en voor Mikese (die in de eerste ronde iets te laat inleverde) Aan de andere kant is het niet leuk als er hierdoor gelijk veel mensen afvallen. Dilemma. Misschien degenen die later waren een strafpunt geven, of juist degenen die wel op tijd waren een extra punt toekennen?
Wat vind jij Hikari-D?
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Who is the best interior designer? - opdr. 2!

Ik had hem nog op het laatste moment, een dag van tevoren gemaakt, ik had het eigenlijk eerder kunnen doen, maar weet je wat het is. Ik dacht de hele tijd, oooh, nog zat tijd, en dan doe je het in de laatste week. Maar al geef je maar twee weken maaktijd, dan is het weer te kort enzo. Ingewikkeld allemaal. Maar goed.

v wat houdt die strafpunt in? Al wordt er dan een keer op je gestemd, heb je dan 0 punten?

Laatst gewijzigd door Dave. op di 10 jan 2012, 20:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: Who is the best interior designer? - opdr. 2!

Het wordt wel erg stil hier. Het druk hebben is wel een reden, maar zo bloedt de challenge wel een beetje dood. Is het een oplossing als een ander de leiding over de challenge overneemt of gaan we ermee stoppen? Wat mijzelf betreft, ik wil evt wel de challenge overnemen, maar ieder ander die dit wil doen is ook prima, tenzij jij Hikari-Desu het zelf wil blijven en kunnen doen. Natuurlijk moeten jullie, de andere deelnemers, hier ook maar een uitspraak over doen. Wil iedereen nog doorgaan?
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie