Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

144 berichten • Pagina 7 van 8

Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Who is the best interior designer? - opdr. 4 online

@ Dave. Dit is idd de finale, wat had je eigenlijk verwacht?? :)
V Je kan voor jezelf bedenken wie er woont. Woont er een bejaard koppel, een jong koppel, iemand aan het begin van zijn carrière, iemand die iedereen aardig vindt of iemand die mensen uit de weg gaat? Als je dat bedenkt is het misschien makkelijker om een inzending te maken.
En ik ben even wat vergeten te zeggen:
Zet weer bij je inzending waar je je inspiratie uit de foto hebt gehaald.

Laatst gewijzigd door Loungefan op wo 28 mar 2012, 18:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Who is the best interior designer? - opdr. 4 online

Opdracht 4: De finale (Nieuwe Opdracht)
Dave en Robin waren het beide niet erg met de opdracht eens dus daarom hebben ze mij gelukkig een pm gestuurd. Daarom zet ik nu een nieuwe opdracht online waar jullie hopelijk veel mee kunnen.

Afbeelding
De bedoeling van deze opdracht is om een restaurantje te maken. Je hoeft alleen een gedeelte te maken om te eten en een entree. Als je nog een leuke toevoeging wilt maken (een gedeelte waar kinderen kunnen spelen, de keuken) mag dat.
Verder zijn jullie heel vrij in deze finale opdracht dus laat je fantasie erop los gaan!

De inleverdatum van deze opdracht is 23-5-2012
Er is niet echt een limiet aan foto's, maar zelf denk ik dat je aan 15 foto's zelfs al te veel hebt. Probeer ook niet al te veel dezelfde foto's te maken. Een overzichtje van het restaurant kan eventueel leuk zijn maar dat hoeft natuurlijk niet.
Verder zou het fijn zijn om even in dit topic te reageren als je deze post hebt gelezen, dan weet ik dat jullie al van de opdracht af weten en kunnen jullie op tijd beginnen. Een week van te voren zal ik hier nog een herinnering posten van de opdracht zodat jullie niet de tijd vergeten.
Ook zal er weer met strafpunten worden gewerkt. Elke dag na 23-5-2012 is een strafpunt. Een strafpunt betekent een stem minder. Stel je bent twee dagen te laat met inleveren (dus 2 strafpunten), je krijgt 6 stemmen. Dan houd je er 6-2= 4 stemmen over.

Je hoeft geen inspiratie meer te halen uit de foto, als je dat wilt mag dat natuurlijk wel!

Als jullie nog vragen hebben of er is iets onduidelijk? Pm me even of stel je vraag in dit topic.

Veel succes met deze opdracht Robin. en Dave.!!! :)

V sorry, even verkeerde datum getypt. Bedankt voor het melden :)

Laatst gewijzigd door Loungefan op vr 11 mei 2012, 18:37, 3 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Who is the best interior designer? - opdr. 4 online

Ik had zelf niet eens een herinnering voor deze opdracht geplaatst, stiekem was ik deze wedstrijd al weer een tijdje geleden. Van jullie beiden heb ik nog niks ontvangen en ik denk nog niet dat jullie deze opdracht al af hebben. Ik geef jullie nog 2 weken de tijd voor deze opdracht, jullie moeten je inzending dus op woensdag 23-5 inleveren. Ik zal de datum ook nog aanpassen in mijn vorige post om de opdracht uit te leggen.
Ik wens jullie nog veel succes, willen jullie ook even laten weten of jullie deze post gelezen hebben en hoe ver jullie al zijn? :laugh
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Who is the best interior designer? - opdr. 4 online

Oke, ik vind het jammer om te zeggen, maar ik had mijn inzending af, nog geen foto's gemaakt, toen ik ging opslaan, sloot de sims af. Ik heb geen motivatie om weer opnieuw te beginnen, dus bij deze is Robin de winnaar van deze wedstrijd.

EDIT: vind het echt stom hoor, sorry vind het ook slap van me zelf, maar ik heb gewoon helemaal geen zin om weer op nieuw te beginnen.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie