Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

144 berichten • Pagina 6 van 8

Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: Who is the best interior designer? - opdr. 3!

Hoi allemaal mede interior designers,

Het is af...... maar nu moet ik nog screens maken en dat wordt dus morgen (zondag) voordat ik daar aan toekom. (feest hier vandaag en ik loop al achter op schema).
Voor de rest is het akelig stil. Hebben jullie al wat gemaakt?
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Who is the best interior designer? - opdr. 3!

Mededeling
Aangezien er nog maar 3 deelnemers zijn en misschien niet iedereen de opdracht af zal hebben heb ik wat besloten, ik hoop dat jullie er mee eens zijn. De inleverdatum is MORGEN. Als je hem morgen niet inlevert ben je NIET gediskwalificeerd maar krijg je per dag dat je de opdracht te laat inlevert een strafpunt.
Dus stel je hebt 5 stemmen maar twee dagen te laat ingeleverd, dus twee strafpunten, houdt je nog maar 3 stemmen over.
Ik hoop dat jullie het met deze oplossing eens zijn zodat ik wel van iedereen een inzending krijg. Ik hoor graag wat jullie er van vinden.
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Who is the best interior designer? - opdr. 3!

^ maakt niet echt uit, alleen zorg dat de screens wel allemaal anders zijn. Dat ze niet echt op elkaar lijken. Ik ga geen maximaal aantal foto's zeggen omdat je dan krijgt dat sommige dingen die je krijg wil laten zien je niet kan laten zien en dat zou zonde zijn.
edit : je kunt gewoon tot middernacht inzenden, stemtopic zal er maandag of dinsdag zijn als iedereen vandaag inlevert, anders later :)
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Who is the best interior designer? - opdr. 3!

Hoever zijn jullie al met jullie inzendingen? Jullie hebben namelijk nog 5 uur om in te zenden zonder dat je strafpunten krijgt. Dit kan natuurlijk positief uitpakken voor je als je vandaag inzend en de andere 2 niet. Dan heb je al een voordeel :)
Ik heb trouwens van niemand nog een inzending gekregen voor degene die dat willen weten.
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Who is the best interior designer? - opdr. 3!

Ik heb alles van iedereen ontvangen, de inzending van Robin. al in een map in photobucket gezet. De andere inzendingen hoop ik vandaag in photobucket te zetten, als dat niet lukt morgen. Vandaag of morgen zal dan ook het stemtopic worden geopend. Bedankt voor jullie inzendingen, ze zijn allemaal prachtig :D
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Who is the best interior designer? - opdr. 3 stemmen!

Opdracht 4: Finale
Na 3 opdrachten waarbij er prachtige inzendingen werden gemaakt zijn we nu bij de finale. Dave. en Robin. gaan nu strijden om de titel: Best interior designer.

De opdracht
Afbeelding

Afbeelding
Misschien kent een van jullie dit gebouw. Dit gebouw heet Casa Mila en staat in Barcelona. Boven op het dak staan veel beelden en daar komen ook vaak toeristen om te kijken. Maar er zijn ook in het gebouw plekken waar mensen wonen, het gebouw was vroeger ook als flat-achtig iets bedoeld.
Jullie opdracht is om te bedenken wat voor inrichting een van de kamers heeft. Omdat we al een woonkamer hebben gehad gaat het dit keer alleen om een slaapkamer en een badkamer. De badkamer hoeft niet per sé ensuite, maar dat mag wel.
Er is niet echt een limiet aan foto's, maar zelf denk ik dat je aan 15 foto's zelfs al te veel hebt. Probeer ook niet al te veel dezelfde foto's te maken. Een overzichtje van de kamer kan eventueel leuk zijn maar dat hoeft natuurlijk niet.

Omdat ik denk dat jullie wel genoeg tijd nodig zullen hebben geef ik jullie een maand de tijd. De inleverdatum is dus 28-4-2012. Inleveren kan tot middernacht.

Verder zou het fijn zijn om even in dit topic te reageren als je deze post hebt gelezen, dan weet ik dat jullie al van de opdracht af weten en kunnen jullie op tijd beginnen. Een week van te voren zal ik hier nog een herinnering posten van de opdracht zodat jullie niet de tijd vergeten.
Ook zal er weer met strafpunten worden gewerkt. Elke dag na 28-4-2012 is een strafpunt. Een strafpunt betekent een stem minder. Stel je bent twee dagen te laat met inleveren (dus 2 strafpunten), je krijgt 6 stemmen. Dan houd je er 6-2= 4 stemmen over.

Als jullie nog vragen hebben of er is iets onduidelijk? Pm me even of stel je vraag in dit topic.

Veel succes met deze opdracht Robin. en Dave.!!! :)

Edit: Zet bij je inzending waar je je inspiratie uit de foto hebt gehaald (welke elementen uit het gebouw je hebt gebruikt).

Laatst gewijzigd door Loungefan op wo 28 mar 2012, 18:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie