Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

144 berichten • Pagina 8 van 8

Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Who is the best interior designer? - opdr. 4 online

Jammer dat je je uitschrijft Dave, maar ik snap wel dat je er geen motivatie meer voor hebt ;)

Maar gefeliciteerd Robin! Jij bent de winnaar van Who is the best interior designer! :thumbsup

Robins inzending voor deze opdracht
(klik op de afbeelding om de hele inzending te zien)

Afbeelding

Ik ben geïnspireerd door de kleur rood dat je links op de foto kan zien. Toen ik aan de kleur rood dacht, dacht ik gelijk aan China. En daarom heb ik een Chinees restaurant gemaakt. Eerst wilde ik het Chinese restaurant gewoon in Sunset Valley bouwen, maar later bedacht ik me en bouwde hem in Shang Simla in China, omdat ik dat leuker vond en daar is het uitzicht ook erg mooi vanuit het restaurant.

En het restaurant heet: 餐廳沒有名字 :P
Gebruikersavatar
Robin.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6398
Lid geworden op:
do 11 aug 2011, 13:28

Re: Who is the best interior designer? Winnaar

Jammer Dave, maar ik begrijp het wel dat je geen motivatie meer hebt als alles weg is en weer opnieuw moet beginnen. Ik vind het leuk dat ik gewonnen heb, maar ik voel me niet echt als een winnaar. Het is jammer dat er veel mensen afhaakte. In het begin waren we met 12 mensen. En al na de eerste opdracht waren we nog maar met de helft over. Erg jammer. Als je,je inschrijft moet je er genoeg tijd voor hebben en niet af gaan haken tijdens het spel. Dit wilde ik even zegen. :)

Maar ik vind het wel super leuk dat ik gewonnen heb. Bedankt voor jullie felicitaties :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie