Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

35 berichten • Pagina 2 van 2

Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Dave's bouw challenges!

hoi ik ben al bijna klaar met de buitenkant ( na een halfuur) maar die klopt niet precies met de eerste foto. klopt dat? en dat mini balkonnetje kan je niet maken.
Gebruikersavatar
callieballie400
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
188
Lid geworden op:
do 09 sep 2010, 20:07

Re: Dave's bouw challenges!

Die foto's heb ik maar weggegooid, want ik vond ze niet mooi. Maar hier 1 goede foto met de huizen ernaast:
Afbeelding
Dit is de voorkant!!! :D
De foto is wel minder mooi dan in het echt (eigenlijk niet echt maar in de sims). En de ramen staan nog een beetje lelijk enzo. Ik moet nog veel aan de voorkant doen! En dan ook nog de rest... Maar dat gaat vast wel lukken :)

callieballie400 ;)
Gebruikersavatar
callieballie400
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
188
Lid geworden op:
do 09 sep 2010, 20:07

Re: Dave's bouw challenges!

eentje is niet erg hoor, twee ook niet. maar als je het meerdere keren doet dan kan het simsnieuwteam beslissen om je voor een tijdje te bannen. Van wat ik gezien had waren het er maar een paar en maar een weekje ofzo. :)
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Dave's bouw challenges!

Hoi,

ik heb de voorkant af net zoals callieballie400 heb ik (hoe doe je dat dak zo? ik heb een middelmaat hek,( die steentjes over de vloer))

maar ik heb de andere huizen die der aanvast staan heb ik ingericht vanaf de voorkant, maar dat zie je maar heel soms, mag dat?



en mijn vraag van een paar posts erboven

ik ben al bijna klaar met de buitenkant ( na een halfuur) maar die klopt niet precies met de eerste foto. klopt dat? en dat mini balkonnetje kan je niet maken.
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Dave's bouw challenges!

Hoi allemaal! Ik ben zelf vet druk met school en als ik sims speel dan probeer ik ideeën op te doen voor een dagboek maar weet dus nog niet waarover. Ik haal de gene die zich afmelden nu van de lijst en ik wacht nog op de anderen aangezien de datum verlopen is maak ik er nu 15 oktober van.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie