Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

35 berichten • Pagina 1 van 2

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Dave's bouw challenges!

Hallo allemaal!

Ik heb voor jullie een hele leuke opdracht!
Ik heb al een aantal keer geprobeert om een huis na te bouwen van een plattegrond, maar op de een of andere manier wil de buitenkant niet lukken, inrichten kan ik gelukkig wel.

De opdracht houd in:
Bouw de buitenkant van een herenhuis die (ongeveer) overeenkomt met de plattegrond van dit herenhuis. Je moet een lange tuin maken achter het huis, eventueel een stukje naast het huis maar niet breed aangezien het een smal huis is. Ik weet dat de meeste kavelen daar te groot voor zijn, maar zet hem dan aan de buitenkant of je mag er zelf meerderen op een kavel zetten. Al bouw je meerderen huizen mag je zelf kiezen of je ze aan elkaar zet of niet, al bouw je gewoon een enkele mag een ding in ieder geval niet: ramen aan de zijkant van het huis. (eventueel een klein toilet raampje, maar daar houd het bij op!) Hier is de plattegrond van het huis, je mag zelf weten of je het inricht, dat hoeft niet. Ik vind het wel leuk als je bv, de tuin wél inricht of de voorkant. Je mag downloads, WA, Luxe, en NM gebruiken. Wat zeker niet mag is een brede tuin of het huis zelf breder maken, je mag wel een uitbouw maken, maar dan aan de achterkant of een ander dak.
Ik hoop dat het niet te moeilijk wordt, en hier zijn dan de foto en de plattegrond:

Afbeelding
Afbeelding

Ik hoop echt dat jullie meedoen, vragen stellen mag altijd, en ik zou zeggen: maak er wat moois van! :D

Edit: Zeg by the way even of je mee doet, dan zet ik je op deze lijst.

DEELNEMERS.
- Nina
- Marit.
- callieballie400
- Honner
- Nona

Edit: Ik ben zelf ook maar bezig gegaan met dit huis, en om eerlijk te zijn wordt het al wel mooi, al heb ik de buitenkant af laat ik wel wat foto's zien!
Uiterlijke inleverdatum: 30-09-11

Laatst gewijzigd door Dave. op zo 02 okt 2011, 11:17, 7 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
928
Lid geworden op:
ma 20 sep 2010, 12:02

Re: Dave's bouw challenges!

Ik wil wel meedoen! Alleen is mijn eigen laptop even naar de reparatieventje, maar die komt wss deze week terug! Leuke opdracht!
Afbeelding
DIRECTIONER.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie