Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Doen jullie mee?

Peiling eindigde op di 04 jun 2013, 17:22

Ja
1
33%
Nee
0
Geen stemmen
Nog even wachten...
2
67%
Totaal aantal stemmen: 3

8 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Timon4
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
147
Lid geworden op:
vr 01 jan 2010, 23:37

The Block Sims 3

Ik wil bij deze een wedstrijd starten gebaseerd op het tv-programma The Block (in Nederland: Het Blok) Dit is een programma dat al 10 jaar een grote hit is in Australië, in Nederland was het niet zo'n groot succes. In het programma moeten dus 4/5 koppels een huis of appartement verbouwen in een aantal weken. Iedere week moeten ze één of meerdere ruimtes opleveren, waarna de jury de ruimtes beoordeeld.

In deze wedstrijd zullen we dus ongeveer hetzelfde gaan doen. Je krijgt een standaard plattegrond van een appartement (ong. 20x18) dit bouw je zelf na, ik zal nog even kijken of ik het eventueel als download ter beschikking kan stellen. Dan krijg je iedere week een opdracht voor één of twee kamers, bijvoorbeeld slaapkamer en ensuite badkamer. Aan het eind van de week moet het dus ingeleverd worden en kan er gestemd worden. de stemmen van het publiek zullen 50% meetellen, de andere 50% verdeel ik op basis van creativiteit en design. Ik zal iedere deelnemer een cijfer geven met een uitleg waarom ik dat cijfer heb gegeven. Het publiek geeft ook cijfers van 1 tot 10 het gemiddelde van deze cijfers per deelnemer geldt dus als de helft van hun cijfer. Duidelijk? :?
Er zal een vast budget zijn voor de gehele verbouwing, als je een opdracht wint krijg je een extra bedrag om te besteden.

Nog even voor de duidelijkheid de regels op een rijtje:
- Je mag zelf niks aan de indeling van het appartement veranderen, dus geen kamers veranderen. Je mag wel een muur weg halen als je bijvoorbeeld wilt dat je slaapkamer en badkamer één ruimte is. Voordat je dit doet wel graag even met de architect(dat ben ik) overleggen.
- Uiteraard 1 inzending per persoon.
- Je moet met iedere opdracht meedoen om de uiteindelijke winnaar te worden.
- Je mag alle soorten downloads en store items gebruiken. Ook alle uitbreidingsparketten uiteraard.
- Is er nog iets?? vertel me het a.u.b.

Ik zou dus graag willen weten of er een beetje animo is voor deze wedstrijd, als je wilt meedoen geef het dan even aan!

P.S. het is geen afvalwedstrijd iedereen blijft in de race tot het eind, tenzij je zelf afhaakt natuurlijk.

Laatst gewijzigd door Timon4 op di 28 mei 2013, 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Timon4
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
147
Lid geworden op:
vr 01 jan 2010, 23:37

Re: The Block Sims 3

Oh NO!
Ik zie net dat er pas een nieuwe bouwwedstrijd is geopend :O
Er zal dus wel niet veel animo zijn voor deze wedstrijd.... :(
malou_2005
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
5
Lid geworden op:
di 11 sep 2012, 21:06

Re: The Block Sims 3

Super leuk idee!
Ik vond het blok in Nederland ook altijd erg leuk,
maar door de huizenmarkt is het programma ook een beetje ingestort.
Misschien is dit leuk om in de zomervakantie te doen?
Nu zijn denk ik veel mensen druk met de afronding van school/studie

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie