Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

9 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
lopter12
Mest analist Mest analist
Berichten:
533
Lid geworden op:
ma 27 aug 2012, 18:33

-STORY/Challeges-

Afbeelding
Hallo mensen de familie vrijvogel hier, we zijn ontvoerd door hangjongeren. Om half zeven zat ik lekker op de bank met mij zoon. Mijn geweldige vrouw zat hapjes te maken en cora lag op bed. Soms had ik het vermoede dat er iets met cora zal gebeuren, ze had het over een stad die me niet bekend klonk droomzicht. Terug naar de ontvoering we hebben een nieuw huis nodig kunnen Julie ons helpen. De reden hier tot is dat ons huis door de hangjongeren in brand is gestoken.

Afbeelding
Ons mooie huis is weggebrand triest voor ons triest en het aller trieste is nog wel, christiaan van der kerkhof heeft mijn dochter mee uitgevraagd. Maar ik houd goeden moet willen Julie mij en mij familie helpen bedankt.

Afbeelding
lopter12
Afbeelding
Julie horen het de familie vrijvogel heeft geleden onder hangjongeren dat betreuren wij natuurlijk
Dus kunnen Julie dit deel van mijn verhaal oplossen en een huis bouwen voor de familie bedankt


Regels
Regels zijn belangrijk anders heb je geen orden dus laten we afspreken dat we hier al de regels volgen
Regel 1: we schelden hier niet
Regel 2: we zijn positief over elkaars werk
Regel 3: als we stemmen geen vriendjespolitiek
Bouwregels zijn voor de mensen die meedoen aan het gedeelte bouwen als je dus bouwt hou je je aan deze regels
Regel 4: spullen van de store toegestaan
Regel 5: GEEN spullen van andere sites
Regel 6: je huis/bouwwerk op de uitwisseling zetten niet verplicht

De prijs
de prijs is dat als er op jou gestemd word je gefeliciteerd word en er een plaatje van je huis te zien is in de prijzenkast en topic voor de winaars

stemmen
stemmen doen we met middel van een naam je mag een stem uitbrengen in de poll
heb je spijt van je stem kan je het nog veranderen maar stuur mij wel een pm

wedstrijd 1 kandidaten
-
-
-
-
-

De datum wedstrijd 1
1 april tot 15 april
De datum wedstrijd 2
15 april tot 22 april
De datum wedstrijd 3
????????????????

Er zijn nog meer datums maar dat komt later
Ik hoop dat Julie meedoen en de familie vrijvogel willen
helpen zodat we verder kunnen met het verhaal


Afbeelding
?Wie word de volgende familie?
Afbeelding
Keep calm and say sims
Gebruikersavatar
lopter12
Mest analist Mest analist
Berichten:
533
Lid geworden op:
ma 27 aug 2012, 18:33

Re: -STORY/Challeges-

Hallo mensen wilt er iemand mee doen stuur me dan een pm ik wil de inlever tijden vervroegen voor het tweede hoofdstuk sorry de plaatjes worden nog verbeterd dus wil je mee doen meld je aan!!!!!!!!
Afbeelding
Keep calm and say sims
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: -STORY/Challeges-

Lopter, ik vraag het mij af of het verstandig is dat je weer een wedstrijd start. Heb je alles goed uitgedacht en voorbereid?

Zoals deze wedstrijd er uit ziet, denk ik dat er niet veel mensen mee gaan doen. Je start namelijk vaak topic's die drie dagen later op slot kunnen. Ik probeer je positief te helpen. Als je van te voren alles voorbereid, duidelijke afbeeldingen en goed gesproken taal gebruikt ziet het er al veel beter uit.
Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: -STORY/Challeges-

Dave. schreef:Lopter, ik vraag het mij af of het verstandig is dat je weer een wedstrijd start. Heb je alles goed uitgedacht en voorbereid?

Zoals deze wedstrijd er uit ziet, denk ik dat er niet veel mensen mee gaan doen. Je start namelijk vaak topic's die drie dagen later op slot kunnen. Ik probeer je positief te helpen. Als je van te voren alles voorbereid, duidelijke afbeeldingen en goed gesproken taal gebruikt ziet het er al veel beter uit.
Je hebt gelijk, het kost veel werk. En het is niet leuk voor mensen als ze mee willen doen dat het na een week weer stopt, ik was met mijn uitdaging al weken van te voren klaar met voorbereidingen voordat ik de inschrijvingen opende.
Gebruikersavatar
lopter12
Mest analist Mest analist
Berichten:
533
Lid geworden op:
ma 27 aug 2012, 18:33

Re: -STORY/Challeges-

Ik schaam me iedereen behalve damian123 kan goede topics openen maar ik niet
Ik speel geen Sims meer en ik zit in groep 8 de spelling is niet optimaal sorry simsnieuws
Afbeelding
Keep calm and say sims
Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: -STORY/Challeges-

Ik heb een paar vraagjes waarom speel je geen sims meer?

En je kan het vast wel doen, alleen neem de tijd. Als je je goed voor bereid, de spelling een paar keer checkt zou je best iets leuks kunnen doen maar je wilt het te snel.
Gebruikersavatar
Damian123
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
348
Lid geworden op:
zo 26 aug 2012, 20:14

Re: -STORY/Challeges-

lopter12 schreef:Ik schaam me iedereen behalve damian123 kan goede topics openen maar ik niet
Ik speel geen Sims meer en ik zit in groep 8 de spelling is niet optimaal sorry simsnieuws
wat bedoel je met mij
Afbeelding
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: -STORY/Challeges-

lopter12 schreef:Ik schaam me iedereen behalve damian123 kan goede topics openen maar ik niet
Ik speel geen Sims meer en ik zit in groep 8 de spelling is niet optimaal sorry simsnieuws
Je weet toch wel dat je nu een belediging maakt tegen een ander lid. Je zegt nu letterlijk met je reactie dat iedereen behalve jij en Damian goede topics maakt, jij moet je houden bij je eigen topics, en niet die van Damian.

Ook sluit ik je wedstrijd nu, er was een afspraak gemaakt, je hield het bij je vorige wedstrijd en die ben je ook alweer gestopt, voortaan doe je maar eerst mee aan een wedstrijd en wacht je tot je daarmee klaar bent, als je een volgend concept hebt meld je het maar eerst aan een mod of iemand anders. :slotje
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten