Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

361 berichten • Pagina 17 van 19

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: The Best photographer! Stemmen opdracht 3 Verkooppraatje

ChanCake schreef:Een feestje kan van alles zijn. Je zou het ook metaforisch kunnen bekijken.
Wat voor de één een feestje is, is het voor de ander misschien niet.
Ik bedoel dus maar te zeggen; dat alles zou kunnen met zo'n opdracht als je er maar het juiste inzicht bij hebt. Zeg nou zelf; screens van alleen maar dansende Sims kan iedereen wel maken.

Anyways, Ik schrijf me uit.
Niet zo veel zin meer in SN of Sims.
Dat is duidelijk. :p
Ik kan het begrijpen.
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: The Best photographer! Stemmen opdracht 3 Verkooppraatje

Girls night?

Afbeelding

Wat doe je als je een vrije avond hebt en je in Starlight Shores woont? Uitgaan, zullen de meeste sims denken, zo ook de tweeling Lauren&Lucy.

Afbeelding

Lucy is een hele populaire dj, en het duurt daarom niet lang voordat ze gevraagd wordt om eens wat nummers te draaien.

Afbeelding

Ondertussen is haar zus Lauren gezellig aan het dansen en trekt ze veel aandacht van mannen.

Afbeelding

Maar Lauren is de beroerdste niet, als ze ziet dat Lucy iemand op het oog heeft neemt ze het werk van haar over. En ook Lauren kan behoorlijk goed draaien!

Afbeelding

Afbeelding

Lucy en de jongen, Diego, kunnen het wel erg goed met elkaar vinden. En op het einde van de avond volgt hun kus, waardoor hun harten nog sneller gaan kloppen...


Dit is dan mijn inzending, een beetje laat, maar beter laat dan nooit. :sweatdrop
Ik weet niet of er een verhaaltje bij mocht maar ik vond het leuker om de foto's nog wat "uit te leggen". Je kan de 3e foto gebruiken voor het stembericht!! :laugh
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: The Best photographer! Stemmen opdracht 3 Verkooppraatje

Deetui schreef:Partytime!

Waar is dat feestje?!
Hier is dat feestje!

Sims zijn dol op feestjes. Welke sims houden daar nou niet van, oké, misschien sommige, maar dat mag de pret toch niet drukken? Bij deze opdracht zorg je dat een feest(je) in de hoofdrol staat op jouw screen. Genieten ze met zijn alle rondom een kerstboom, of willen ze liever los gaan en wordt het een feest bij je thuis als je ouders weg zijn, en de buurman de politie belt.

Je levert uiterlijk je inzending op 1 november in!

Regels
- Elke screen moet iets te maken hebben met een feestje.
- Bewerken van screens is toegestaan.
- Maximaal 12 screens.
- Graag bij de screen zetten welke je wilt hebben in het stembericht.
Afbeelding

Shevens


Afbeelding

Winxie2


Afbeelding

Lougefan


Stemmen
Het stemmen gaat als volgt. Iedereen brengt 3 stemmen uit. Je mag niet op jezelf stemmen, maar deelnemers mogen wel meestemmen. Degene met de minste stemmen valt af. Zodra er 2 mensen 0 stemmen hebben gekregen, stemt de jury de ‘slechtste’ inzending weg. Tip: Als je ziet dat iemand 0 stemmen heeft en je vind de inzending best mooi, kan je er altijd voor zorgen dat diegene alsnog een stem heeft en in de race blijft.


Je mag stemmen tot vrijdagmiddag 3 uur :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie