Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

226 berichten • Pagina 4 van 12

Gebruikersavatar
Mier
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1058
Lid geworden op:
vr 06 jul 2012, 18:59

Re: De Sims 3 Marathon - Zomer 2012

Nog een klein vraagje, ik weet alleen niet of hij al gesteld is maar ik denk het niet of ik lees erover. :$

Een voorbeeld, één week voor de marathon heb je een perfecte genen challenge familie gemaakt, en daarmee zit je al bij Generatie 3. Mag je dan met de familie, waar je al eerder mee hebt gespeeld tijdens de marathon mee spelen of moet je écht een familie creëren speciaal voor de marathon? En mag je ook geen cheats gebruiken? Zoja, ook niet hideHeadlineEffects voor de ballonnen enz.?
Oke heel veel vragen maar goed, wil me even helemaal voorbereiden. :sweatdrop
Afbeelding
Gebruikersavatar
Saphira
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
180
Lid geworden op:
wo 24 mar 2010, 19:24

Re: De Sims 3 Marathon - Zomer 2012

Ik wil super graag meedoen, alleen in de zomervakantie moet ik bijna alleen maar werken, en alle andere vakantie's heb ik stage of moet ik werken T-T Achja, dan maar later bekijken hoe het is gegaan x]
Afbeelding
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: De Sims 3 Marathon - Zomer 2012

mag je met een familie spelen waarmee je voor de marathon gecheat hebt of mag dat ook niet (bij al mijn simsfamilies heb ik wel geld gecheat)
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: De Sims 3 Marathon - Zomer 2012

@Grijzesimser: Lijkt mij niet slim om te doen :) , stel we hebben een opdracht met het meeste of minste geld: Dan kunnen we er zo uit zien of er gecheated is of niet :P

@Lenhofcreathings: Ik zal je er bij zetten :)

@Dave: Je hoeft niet tot midden in de nacht mee te doen, je kan bijv ook de middag tot de avond mee doen :) als dat wel mag van je ouders :)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie