Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

213 berichten • Pagina 4 van 11

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Sunset Valley: DE INWONERS - Wedstrijd 2! (p.4)

#WEDSTRIJD 3.

Afbeelding
Sunset Valley heeft een aantal startershuizen waarvan er een al wordt bewoond. Een paar blijven leeg te staan, maar nog twee huizen moeten gevuld worden met een kers verse startersfamilie.

#opdracht.
De startersfamilie moet twee sims bevatten. Dit mag een man en een vrouw zijn, maar ook twee vrouwen of twee mannen. Beide hebben ze een huisdier, hierbij mag je kiezen uit een hond of een kat. Bijvoorbeeld: Twee mannen, twee honden. Of: Twee vrouwen, hond en kat. Je mag zelf de namen, eigenschappen etc. bedenken, zolang ze maar aan de hier voor genoemde vereisten voldoen.

#regels.
Er zijn niet veel regels, maar aan de volgende moet je je toch houden!
- Geen downloads!
- Geen store items.
- Alle uitbreidingen mogelijk.
- Maak een compleet huishouden met twee sims en twee huisdieren. (geen paarden!)
- Gebruik create-a-style veel!
- Één foto per sim.
- Er mogen twee mensen winnen.

Laatst gewijzigd door Dave. op di 24 jul 2012, 22:52, 3 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Sunset Valley: DE INWONERS - Wedstrijd 3! (p.7)

Leuk, heb alleen 2 vraagjes ;3
1 moeten de foto's in CAS?
2 Zo nee, mag je de sims wel laten poseren met de pose player? Ik weet dat het onder downloads valt, maar ik vraag het nog even ;3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Sunset Valley: DE INWONERS - Wedstrijd 3! (p.7)

Van mij mag het hoor, aangezien ze in het spel komen zonder de poses, lijkt mij, zijn het geen downloads. De foto's hoeven zeker niet in CAS.

v Dat mag ook hoor. :p Je hoeft ze niet in CAS te nemen, en ook niet met poseplayer hoor!

Laatst gewijzigd door Dave. op di 17 jul 2012, 13:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Sunset Valley: DE INWONERS - Wedstrijd 3! (p.7)

Inzending wedstrijd 2: Christiaan en Cora van de Kerkhof

Afbeelding

Dit zijn Christiaan en Cora van de Kerkhof. Christiaan en Cora waren op jonge leeftijd al hele goede vriendjes en in de tienerjaren sloeg de vonk echt over. Meer over Christiaan en Cora hun jeugd kan je hier en hier lezen.
Christiaan is af en toe een mopperkont, maar dat valt reuze mee. Hij weet nog niet echt wat hij voor baan wil, als hij maar rijk wordt! Verder is hij erg netjes, kan goed koken en is ook nog eens goed in schilderen.
Cora geeft erg veel om haar medemens en is ook bezorgt over hoe die arme mensen in de achterstandswijken van Bridgeport moeten leven. Ze is er dapper, maar dat komt misschien ook omdat ze een enorme geluksvogel is. Cora is altijd op zoek naar romantiek en die vind ze vooral in haar man Christiaan maar ook duikt ze vaak in een romantisch boek.
Samen vormen ze dus een perfect stel!

Christiaan vroeg Cora al vroeg ten huwelijk en natuurlijk zei Cora ‘ja’.

Afbeelding

Afbeelding

Ze zijn nu dus een kersvers stel met nog een heel leven voor zich. En ze hebben het heel gezellig samen. :knuffel

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik hoop dat het een beetje een goede inzending is en dat op de foto’s ook duidelijk te zien is wat voor kleding ze dragen. En Dave, wil jij ze dan misschien voor mij vampier maken? Of wil je dat anders doen als ik eventueel win en ze toch naar jou moet sturen?

V Nee, alleen de wenkbrouwen en haar! Ze zijn nog best mooi hè? :D

Laatst gewijzigd door Annemiek op di 17 jul 2012, 15:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Sunset Valley: DE INWONERS - Wedstrijd 3! (p.7)

Ik ben vandaag heel de dag weg geweest, dus ik heb geen tijd gehad voor het maken van nieuwe oprachten! Ik ging namelijk onverwachts weg, en ben nu net thuis, maar ik ga nu niet meer de Sims opstarten om een kavel uit te zoeken.

Mijn excuses, normaal had ik wel gewoon tijd gehad, maar ik zal de opdracht morgen wel plaatsen!
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Sunset Valley: DE INWONERS - Wedstrijd 3! (p.7)

#WEDSTRIJD 4.

Afbeelding
Inmiddels is er in Sunset Valley een nieuw paardenhuis gebouwd genaamd: Tranguilty. Hier wonen drie sims in, een vader, een moeder en hun zoon. Ook heeft de familie een paard, die een eigen stal heeft.

#opdracht.
De paardenfamilie moet drie sims en een paard bevatten. Dit moeten een vader, een moeder en een zoon zijn. De moeder heeft een vrouwelijk paard, maar het kind heeft ambitie voor paarden. Geef de familieleden dus ook eigenschappen die bij dieren passen. Het is een kleine familie met veel geld, maar wel onwijs sociaal en geliefd.

#regels.
Er zijn niet veel regels, maar aan de volgende moet je je toch houden!
- Geen downloads!
- Geen store items.
- Alle uitbreidingen mogelijk. (Beestenbende een vereiste!)
- Maak een compleet huishouden met drie sims en een paard.
- Gebruik create-a-style veel!
- Één foto per sim.
- Er mag een iemand winnen.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie