Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

151 berichten • Pagina 5 van 8

Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Stel hier je vragen over Goede Simmies - Slechte Simmies

Ik lees toch wel veel(weet eigenlijk niet of het veel is)dat er aan het originele verhaal vastgehouden wordt. :D
Dit is toch niet verplicht?Want ik weet een heleboel originele verhalen niet.Ook niet van de familie die ik heb. :$
Je mag er toch wel je eigen verhaal van maken?Vroeg ik lichtelijk in paniek. :(
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Stel hier je vragen over Goede Simmies - Slechte Simmies

Nina, ik heb een vraagje.
Ik had gelezen dat je niet mag verhuizen, maar mag je het huis wel naar jouw stijl aanpassen? :)
By the way, ik heb op 'the simswiki' gelezen wat hun achtergrondverhaal is. En dit zat erbij:

'By default they start out living at 86 Landgraab Ave on the Low Fat Ranch - 2br, 1ba lot. (Possibly a pun on ranch dipping sauce.) "Modern and livable... it's a suburban ranch house. Thoughtful landscaping, a separate garage, and a large, uniquely-shaped deck complete this middle class dream. Although after the baby is born they tend to move into any free residential lot.'

Dus mijn laatste vraag is, mag die laatste zin? Want ik wil ze laten verhuizen in een kleiner huisje, omdat ze best krap zitten..
Afbeelding
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Stel hier je vragen over Goede Simmies - Slechte Simmies

Ik wil het liefste voor iedereen de regels gelijk houden, dus ik blijf erbij dat ik het liever niet heb ;) Zo blijft het in alle buurten bij iedere speler een beetje hetzelfde.

Natuurlijk mag je het huis wel een beetje aanpassen, als het maar niet onherkenbaar wordt ;) Het gaat er bij deze uitdaging om dat je verder speelt met het verhaal en niet allemaal dingen gaat veranderen/verbouwen :)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie