Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

151 berichten • Pagina 1 van 8

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Stel hier je vragen over Goede Simmies - Slechte Simmies

Alan Stanley schreef:Ik wil HEEEEEEEEEEEEEEEL GRAAG meedoen, het is echt iets voor mij, maar ik vertrek overmorgen al 10 dagen op vakantie... Probleem? Kan ik later aansluiten?
Nee dat is geen probleem: schrijf je in en als je terug komt meteen een dagboek post maken dan. De dagboeken post worden door ons volgend weekend ( 7 en 8 juli) pas gemaakt. We houden rekening met de vakanties dus ...

xD
Afbeelding
Gebruikersavatar
britje
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
130
Lid geworden op:
di 31 mei 2011, 16:12

Re: Stel hier je vragen over Goede Simmies - Slechte Simmies

Ik heb ook een paar vragen..

1. Wat als je een familie krijgt die je eigenlijk niet wou? mag je dan stoppen/afzeggen?

2. Hoe lang gaat dit dagboek duren? zit er een soort einddatum op waarop je je verhaal moet hebben
afgerond of gaat het *eindeloos* door?

3. Hoe vaak mag je posten? 1 keer per week bijv?

4. Er zijn best nog wel wat meer families in Sunset Valley. Waarom staan die er niet bij?

Sorry als ik een beetje vervelend ben met al mijn vragen :$
Afbeelding
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Stel hier je vragen over Goede Simmies - Slechte Simmies

britje schreef:Ik heb ook een paar vragen..

1. Wat als je een familie krijgt die je eigenlijk niet wou? mag je dan stoppen/afzeggen?

2. Hoe lang gaat dit dagboek duren? zit er een soort einddatum op waarop je je verhaal moet hebben
afgerond of gaat het *eindeloos* door?

3. Hoe vaak mag je posten? 1 keer per week bijv?

4. Er zijn best nog wel wat meer families in Sunset Valley. Waarom staan die er niet bij?

Sorry als ik een beetje vervelend ben met al mijn vragen :$
1. Je maakt een top 3 en je krijgt 1 van deze 3 ;) Als deze 3 families al gekozen zijn krijg je helaas geen familie.

2. Er zit geen einddatum op, dus we gaan door zo lang het leuk is :) Maar als je het na een tijd wel hebt gezien kun je stoppen, dan is er weer een plekje vrij voor iemand anders.

3. Je mag zo vaak posten als jij wil :)

4. We hebben de leukste families uitgezocht. Als blijkt dat er zoveel leden ook nog mee willen doen, komen die er waarschijnlijk nog extra bij.

Helemaal niet erg hoor, daar is dit topic voor :D

@ Deetui: Degenen die als eerste inschrijven hebben de meeste kans ;)
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: Stel hier je vragen over Goede Simmies - Slechte Simmies

Ik heb mijn top drie al verstuurt! :D

Maar, als je al een tijdje met een fam. heb gespeeld, en je hebt al het een en ander veranderd aan de sims&het huis. En dan stop je. Moet degene die je fam. overneemt dan ook die veranderingen aanbrengen of kan die helemaal overnieuw beginnen???

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie