Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

151 berichten • Pagina 6 van 8

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Stel hier je vragen over Goede Simmies - Slechte Simmies

britje schreef:Misschien een domme vraag,

Maar waar moet je je opdracht posten? gewoon in je eigen dagboek (met een verwijzing dat dat je opdracht is) of op het opdrachten topic viewtopic.php?f=181&t=10136 ?
Je kunt de opdracht gewoon in je eigen dagboek zetten. ik zal de opdracht post wel even aanvullen want dat is een goede vraag.
Afbeelding
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Stel hier je vragen over Goede Simmies - Slechte Simmies

Ik weet niet zo goed waar ik het kwijt moet dus doe ik het hier.
Helaas moet ik stoppen met mijn dagboek ivm. prive omstandigheden. :(
Ik heb nu ineens veel minder vrije tijd en merk dat ik steeds vaker moet kiezen waar ik mee verder zal gaan.
Op deze manier krijgen al mijn andere projecten niet de aandacht die ze horen te krijgen en is het voor mij niet leuk meer om te doen. :(
Dit is eigenlijk totaal tegen mijn karakter in want ik maak altijd af waar ik aan begin maar het is nu niet anders.
Ik wil datgene wat ik het allerliefste doe(de Roma's :D en huizenbouwen)blijven doen en dat kan alleen op deze manier.
Ik hoop dat dit niet al te erg is.Mijn excuses voor het ongemak.
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Stel hier je vragen over Goede Simmies - Slechte Simmies

Jammer Big Mamma, maar ik snap je keuze. Helaas geen familie Hart meer :cry Het was een geweldig dagboek om te lezen.
Bedankt :thumbsup

edit:
Hoi Nina ik weet dat je geen cheats mag gebruiken in gssm, maar daarover heb ik en vraag. In één van mijn volgende update's krijgt Judy een flashback toen ze Jack voor het eerst ontmoette in de meibosvallei. Ik heb nu dus wat screens gemaakt waarop een jonge slanke Judy en een jonge gespierde Jack staan. Deze screens heb ik gemaakt met behulp van Nraas, om ze terug tot jongvolwassen te brengen en wat te veranderen in gewicht en gespierdheid, maar verder niets. Deze screens wil ik als een familiefotoalbum in mijn dagboek plaatsen. Mag dat? De hoofdlijn blijft natuurlijk Jack en Judy van nu.
Gebruikersavatar
Squash
Snackventer Snackventer
Berichten:
81
Lid geworden op:
ma 02 jul 2012, 10:47

Re: Stel hier je vragen over Goede Simmies - Slechte Simmies

Ik ga helaas stoppen met mijn dagboek van de familie Sekemoto, aangezien mijn sims - voorlopig - niet meer werkt. Daarbij ben ik de komende drie weken bij mijn vader en die wilt niet dat ik veel achter mijn computer zit. Dus vandaar, ik vind het zelf wel jammer, want ik wou écht graag een dagboek maken over die familie en dat ook eens volhouden.. geen idee waar ik dit moest zetten of zo, maar kan een van de mods er dan een slotje opzetten, of verwijderen?

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie