Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

151 berichten • Pagina 8 van 8

Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Stel hier je vragen over Goede Simmies - Slechte Simmies

Jammer dat het je niet lukt, Dave. Ik had graag wat concurentie gehad met opdracht 4 ;) Maar wel leuk om te lezen dat jij ook nog gaat updaten in gsss. ik dacht al dat ik de enigste overgeblevene was :(

@Fransor. Moet ik zaterdag nog rekening houden met een opdracht, de laatste denk ik? ;)
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Stel hier je vragen over Goede Simmies - Slechte Simmies

FranSor schreef:Aangezien deze opdracht redelijk lastig is en omdat nog niet veel mensen hem hebben kunnen doen of afmaken, hebben we besloten dat we deze verlengen tot aankomende zaterdag.

Je hebt dus tot zaterdag om deze opdracht nog te maken of te voltooien!

Succes!
Misschien dat ik de opdracht nog ga proberen, maar ik denk het niet. Tot hoelaat hebben we de tijd zaterdag?
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Stel hier je vragen over Goede Simmies - Slechte Simmies

Dave. schreef:
FranSor schreef:Aangezien deze opdracht redelijk lastig is en omdat nog niet veel mensen hem hebben kunnen doen of afmaken, hebben we besloten dat we deze verlengen tot aankomende zaterdag.

Je hebt dus tot zaterdag om deze opdracht nog te maken of te voltooien!

Succes!
Misschien dat ik de opdracht nog ga proberen, maar ik denk het niet. Tot hoelaat hebben we de tijd zaterdag?
Het ligt er even aan hoe laat Nina of ik de tijd heeft om dit alles te regelen. Maar laten we zeggen dat je sowieso tot 16:00 hebt.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie