Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

144 berichten • Pagina 3 van 8

Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Who is the best interior designer? - eerste opdracht onl

Denken jullie aan de deadline? Jullie hebben nog tot 20.30. ;)

Ik heb nog niks binnengekregen van Mikese, deetui, Leonie, Luc en djon black. Denken jullie ook even aan de vermelding van waar je de inspiratie vandaan hebt gehaald? Er volgt nog een PM.

Van Robin_sim en lenhofcreatings heb ik wel een inzending binnengekregen, maar zonder vermelding, Denken jullie daar nog even aan? Ik heb jullie ook een PM gestuurd voor de zekerheid. ;)

Voor de rest zijn de inzendingen oke. De goedgekeurde inzendingen zijn in de eerste post wit gekleurd.
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Who is the best interior designer? - eerste opdracht onl

Resultaten stemronde opdracht 1

Allereerst wil ik iedereen die heeft ingeleverd bedanken voor hun deelname en inzet. Het ziet er allemaal prachtig uit, ik vind het jammer dat er iemand uit moet. Helaas is dat eenmaal hoe deze wedstrijd werkt en zit er niks anders op.
Diegenen die niet hebben ingeleverd zijn gediskwalificeerd.

Allereerst zal ik beginnen met diegene met de meeste punten. Dat zijn davevanleeuwen en Leonie geworden. Jullie hebben allebei 12 punten gekregen. Gefeliciteerd allebei!

Helaas moet ik de winnaar kiezen en op dit moment is dat davevanleeuwen. Van harte! Ik vond beide inzendingen erg mooi, maar die van davevanleeuwen sprong er echt uit voor mij. Jij hebt als enige naar het plafond gekeken en je hebt gedurfde en creatieve screens ingestuurd.

De andere scores:

Alan Stanley, jij hebt 3 punten binnen weten te halen. Goed gedaan!
davevanleeuwen, jij hebt 12 punten gekregen! Bravo!
Franniewee, jij hebt 1 punt gehaald. Toch vind ik dat je het goed gedaan hebt.
lenhofcreatings, jij hebt 7 punten gekregen. Super!
Leonie, jij hebt ook 12 punten gekregen. Excellent!
Robin_sim, jij hebt ook 7 punten gekregen. Goed hoor!

Matthieu en kiwifan hebben allebei geen punten gekregen. Dat betekent tot mijn spijt dat een van jullie afvalt en niet meer mag deelnemen aan de volgende rondes.

Diegene die wel doorgaat is.. kiwifan! gefeliciteerd! Helaas betekent dat dat Matthieu dan afvalt.
Kiwifan, ik heb voor jou gekozen omdat jij je het meest aan de opdracht hebt gehouden. Ik zie slechts weinig van de afbeelding in Matthieu's inzending terugkomen, bij kiwifan kan ik sommige dingen nog wel herkennen.
_________________________

De volgende opdracht komt morgen online!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie