Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

99 berichten • Pagina 2 van 5

Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: Uitdaging van de maand Mei 2012

ik ben klaar met de opdracht! het huis met alle meubels kostte me 11.983 simdollars, dus ik zit net binnen het budget. het krot is oude hutje bij een molen dat recent weer in gebruik is genomen.

ik hoop dat jullie hem leuk vinden :)

Afbeelding

dit is het hutje, verstopt in de moerassen van Twinbrook. je kunt op deze foto het huis en het wc-hokje zien.

Afbeelding

het wc-hokje van dichtbij.

Afbeelding

de binnenkant met een roestige wc, en een half kapotte lamp.

Afbeelding

dit is de voorkant van het huisje, een iets duidelijkere foto.

Afbeelding

hier zie je het keuken blok. het ding met de rasters links vooraan is het fornuis en de oven, en verder staat hier een wasbak met wat kastjes. de koelkast is niet te zien op deze foto.

Afbeelding

dit is de slaaphoek met een vies, oud bed vlak naast het keukenblok.

Afbeelding

dit het huis vanuit de linkerhoek. hier kun je de 'eettafel' zien en een paar bij elkaar geraapte stoelen die de bewoners van de vuilnisbelt hebben weten te redden. hier kun je ook de instabiele steunbalken mooi zien die het hutje overeind houden.

Afbeelding

geloof het of niet, maar dit is de zithoek. twee kratten dienen als tafeltjes en de stapel planken dient als bank ( dit heb ik getest, het werkt echt! ).

Afbeelding

dit is nog een laatste shot uit een andere hoek, met kijk op de koffietafel, gemaakt van oud hout. ook kun je nog wat meer van de kamer zien.

Afbeelding

en dit is nog een laatste plaatje van het huis om af te sluiten.

voor het stemmen zou ik graag de foto hebben waarop de keuken, de eettafel en het bed te zien is. ik vond het erg leuk om te doen, en ik hoop dat het zo goed is!

succes verder allemaal :knuffel !
Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
Leonson
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
124
Lid geworden op:
za 22 okt 2011, 11:50

Re: Uitdaging van de maand Mei 2012

Afbeelding
Hey, Hallo Daar!
Ik ben Leo, Leo Doodarm en ik laat mijn huis zien .. Hoewel ik bijna geen huis heb.. Owhja, Ik heb weinig simdollers dus ik laat maar een paar foto's zien..
Afbeelding
Hier woon ik, dicht bij de Sloperij in Twinbrook.
Afbeelding
Dit is mijn huis.. Vrij klein moet ik zeggen..
Hey, wat is daar voor troep?!
Owh, Sorry daar voor ;S
Afbeelding
Dit is hem van de bovenkant...
En wat is dat voor muurtje daar achter?
:$ Ehm, Dat zie je dadelijk wel..
Afbeelding
Nou, dit is waar je op had gewacht: Dit is de keuken.
Heb jij een wel een keuken?!
Ehm.. Die heb ik wel ja *Je ziet dat hij liegt*
Afbeelding
Nou, Dit is de wc!
Afbeelding
Nou dit is mijn kavel van de bovenkant, Doegg

____________________________________________

Hoi, dit is mijn inzending ik heb 11.639 simdollers gebruikt voor het kapitaal huishouden.. ;D
RyaNn
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
48
Lid geworden op:
vr 09 dec 2011, 21:21

Re: Uitdaging van de maand Mei 2012

pff het is best wel lastig om een krottenhuis te bouwen, als je geen één download hebt van oudewets, iets kapot, iets vies hebt. kan iemand mij helpen om voor deze uitdaging downloads te vinden voor de muren, vloeren en voor de meubeltjes.. anders krijg ik alleen maar normale huisjes.. na dat lijkt dus echt niet op een krottenwijk

Weergave- en sorteeropties

Gesloten