Ik heb het even overlegd en ik kan alleen de 15e meedoen.
Ik heb alleen nog een vraagje. Met de vorige marathon kon ik per uur maar een kwartiertje simmen omdat mijn computer gewoon traag wordt als er meerdere dingen naast de sims openstaan. Foto's uploaden enz. kostte dan enorm veel tijd. Is het ook goed als ik de link naar mijn pagina aan het begin van de marathon hier post zodat ik via (aangepaste) herinneringen kan laten zien dat ik aan het spelen ben? Zo hou ik meer tijd over om daadwerkelijk te simmen. Simsnieuws hou ik dan gewoon in de gaten via mijn mobiel. De opdrachten post ik dan natuurlijk wel hier.
ik heb nog een klein vraagje, ik hoop dat ie nog niet gesteld is want ik heb het hele topic afgekeken, dus dan moet ik dat hebben overgeslagen. Sorry als 'ie al gevraagd is
Hoelang mag je hoogstens 'weg' zijn? Iknow, het zou raar zijn als je 5 uren lang weg bent en opeens vrolijk mee komt doen. Maar is er een bepaalde tijd dat je weg mag zijn? En wat als je net weg bent om te eten ofz. als er een opdracht is, mag je die dan overslaan omdat je niet anders kan?
^ Een opdracht kan je dan overslaan, dat is geen probleem 5 uur weg zijn is indd lang, maar zolang hoef je niet te eten of boodschappen te doen ! We zullen de tijden dat iemand weg gaat gewoon bijhouden
@Charge: Screens plaatsen we hier om het uur. Je kan je Sims van full screen afhalen via instellingen. Dat zou normaal moeten werken ! je herinneringen kan je gewoon uploaden naar de TS3 site
^ Dankje! Ik heb het net even geprobeerd en het werkt veel beter zo. Als ik tussen de sims en internet wissel is het even een minuutje sloom, maar daarna werkt alles prima! De vorige keer gebruikte ik iedere keer Alt+Tab dus ik denk dat het daardoor kwam?
Hmm, ik heb om 4 uur rijles... duurt anderhalf uur en ik moet erheen reizen (Woon in omgeving rotterdam en afgesproken op zuidplein, voor de mensen uit rotterdam )
Is dit erg? Ik ga daarna gewoon weer verder met simsen en zal de uitdagingen proberen in te halen!
Ik wil echt heeel graag meedoen. Ik kan ook wel, maar ik ben bang dat een van mijn vriendinnen me dan belt om met mijn hele vriendinnengroepje iets te doen en dan... Njaaa.. Kweenie.... Mijn vriendin L. is volgens mij pas terug en, dan kan ik niet.... Geeft niks, dan stop ik gewoon... dat kan, toch? Kan ik dan gewoon zeggen: Ik stop ermee?? Ja duhh, ik denk het wel.... Nou schrijf me er dan maar bij!
@CJ-PRock: Je kan gewoon weer mee doen maar als de uitdaging tijd is verlopen hoef je met die niet meer mee te doen En rijles moet je gewoon doen. Nogmaals het is voor de plezier !
Sorry, ik schrijf me uit, het wordt morgen mooi weer, en ga misschien zwemmen, en was toch al niet van plan om laat op te blijven, maar vind het echt superleuk om mee te doen, en doe volgende vakantie zeker weer mee! Succes iedereen, en zal morgenavond als terug gaan lezen
Helemaal top, bedankt! Ik zal btw gaan live-streamen via mijn xfire account... vroeger kon je al een link posten, maar alles is inmiddels vernieuwd haha. Als ik een link heb morgen zal ik hem gelijk posten!