Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1161 berichten • Pagina 13 van 59

Gebruikersavatar
Demikoeliejoelie
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
363
Lid geworden op:
vr 19 nov 2010, 23:39

Re: #Sunset Valley: THE REBUILD - wedstrijd 7 online! p23!

Wat een mooi huisje! :D
Hoe krijg je die dingen allemaal een klein beetje schuin? (het kleed,stoel, de eettafel en de dieren manden) :O Is dat een mod:D?

v Haha dankje! Nooit geweten xD Ik wist wel dat je ze met < en > half kon draaien :P
vv Nee dat weet ik, haha :P

Laatst gewijzigd door Demikoeliejoelie op vr 23 mar 2012, 13:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: #Sunset Valley: THE REBUILD - wedstrijd 7 online! p23!

Demikoeliejoelie schreef:Wat een mooi huisje! :D
Hoe krijg je die dingen allemaal een klein beetje schuin? (het kleed,stoel, de eettafel en de dieren manden) :O Is dat een mod:D?
Nee hoor, dat kan je gewoon ingame doen. Gewoon Alt ingedrukt houden, plaatsen en dan draaien met je muis :laugh
Just be kind.
Gebruikersavatar
MissJK
Snackventer Snackventer
Berichten:
66
Lid geworden op:
zo 22 jan 2012, 01:28

Re: #Sunset Valley: THE REBUILD - wedstrijd 7 online! p23!

Ow..,dat zwembad van Alan vind ik wel echt heel mooi,super! :love

En misschien een kleine 'tip' voor mensen die later toch zoiets hebben van náh over hun inzending;voor mij werkt het op zich wel goed als je de screens die wilt inzenden eerst voor jezelf in volgorde zet en es kritisch bekijkt. :glare Ik heb ook vaak dat ik dan toch over sommige dingen denk 'nee dit is em niet'...,en dat valt me soms nog vaker op in de screens dan in het spel zelf.
Zomaar een ideetje..,misschien zeggen jullie wel "pff,tss,ffff...,wat een STOM idee zeg!",sorry dan. :flapper
But At Least I Got My Friends....<3

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie