Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Wie moet Just The Way You Are! winnen?!?

Cynderxxx
15
83%
Animal-Sim
3
17%
Totaal aantal stemmen: 18

131 berichten • Pagina 1 van 7

Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Just The Way You Are! De Winnaar!

Ik dacht laat ik een modellen wedstrijd beginnen omdat de andere al een tijde lopen en er misschien nog mensen zijn die weer een keer mee willen doen.

Je model moet zijn;
man/vrouw
tiener/jongvolwassen/(volwassenen, liever de eerste 2)

Deelnemers
Animal-Sims
davevanleeuwen
cynderxxx
Rita


Opdracht 1
Maak een paar leuke screenshots, en maak daarbij een leuke biografie! 12 nov. is de inleverdatum.

Laatst gewijzigd door Deetui op zo 22 jan 2012, 20:23, 20 keer totaal gewijzigd.

Animals-sim
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
174
Lid geworden op:
wo 26 okt 2011, 17:49

Re: Just The Way You Are

ik wil wel meedoen, foto's komen later:
Ik ben vivian Rooibos, ik heb uit mezelf rood haar, ik ben opgegroeid op de boerderij en heb een paard en een hond, ik woon nu in appaloosa plains op een klein boerderijtje zonder stallen maar wel met een wei. ik ben nog wel aan het sparen voor een grote boerderij, door model te worden ik ben nu 18 jaar en net klaar met studeren. ook zeiden vroeger veel mensen dat ik modellenwerk moest gaan doen, en heel soms kwam er iemand '' wan moeten mensen nou met zo'n boerenmeid'' nou ik ga kijken of ik ga winnen en anders ga ik toch verder met modellen werk, Liefs Vivian
Afbeelding
Mijn nieuwe dagboek.
Gebruikersavatar
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1078
Lid geworden op:
zo 05 dec 2010, 20:51

Re: Just The Way You Are

^ Je gaat naar een upload site, ik gebruik altijd Imageshack
Klikken op browser, foto's selecteren en uploaden. Dan klik je met je rechtermuisknop op de foto en selecteer je "eigenschappen". Kopieer de url (het adres) en zet het tussen [ img ] [ /img ] (zonder spatie's)
Misschien zijn er makkelijkere manieren, maar dit is de mijne xd Volgens mij staat er op dit forum ook nog ergens een hulptopic te vinden ;)
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Just The Way You Are

ik zet je erbij cynderxxx!
je kan ook zoals bij tinypic je foto s uploaden en dan de ink hierin plakken!
anikmals-sim ik kan je site nie zien vanwege ik op mijn tablet zit, ik ga het morgen bekijken!

edit: ik kan z zien, het zijn niet echt heldere fotoś dus mischien kan je nieuwe maken? en dan wat rustige beelden en niet springende paarden ofzo, meestel gaat dit wel goed hoor, maar ik zie het net, misschien heb jij geen c knop ingederukt en mak jij de fotoś anders?
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Just The Way You Are

Ik wil ook wel meedoen, maar ik weet niet of ik altijd optijd in kan leveren. Ik kan zondag pas de sim inleveren.. En met andere opdrachten probeer ik het op woensdag of in het weekend..

V Misschien de cheat hideheadlineeffects on gebruiken? :3

Laatst gewijzigd door Liza op vr 28 okt 2011, 18:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
cynderxxx
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
474
Lid geworden op:
wo 13 jul 2011, 16:51

Re: Just The Way You Are

Afbeelding
Hoi ik ben Mika Leyers en ik ben net 19 geworden. Al sinds ik drie was wil ik model zijn, en oefen ik voor de spiegel de gekste poses. Ook zei iedereen altijd tegen mij dat ik er echt uitzie als een model. Ik woon al mijn hele leven in Sunsetvalley en dat bevalt me prima. Maar eigenlijk zou ik graag naar Bridgeport willen verhuizen.
Afbeelding
Naast dat poseren voor de spiegel enzo speel ik het liefst piano, daar wordt ik altijd weer vrolijk van als het even niet meezit. Daarom hou ik ook erg van klassieke muziek
Afbeelding
Het enige waar ik echt een grote hekel aan heb is water. Dat is niet altijd zo geweest maar ik ben vorig jaar bijna verdronken en sindsdien hou ik niet meer zo van zwemmen.
Afbeelding
Het laatste wat je van wat je van me moet weten is dat ik een echt feestbeest ben. Op mijn verjaardag had ik een feest tot diep in de nacht. Niet dat de buren daar blij mee waren.
____________________________________
Oke hier mij gave voor vreselijke foto's maken :glare , maar goed dit is dus mijn inzending
Afbeelding
Animals-sim
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
174
Lid geworden op:
wo 26 okt 2011, 17:49

Re: Just The Way You Are

ik ben vivian rooibos, ik ben dol op dieren en ben opgegroeid op de boerderij, ik ben nu 18 jaar en klaar met leren, ook houd ik ervan om creatief bezig te zijn. ik wil al heel lang model worden, maar vroeger zeiden ze wel eens van 'wat moeten ze nou met zo'n boerenmeid' nou ik wil ze het tegenovergestelde laten zien.
Afbeelding

ik heb een hond en een paard, ik speel ook vaak met mijn hond blitz, het is een chow chow, ik woon in riverview maar ik zou best naar bridgeport willen maar dat gaat niet met mijn paard :flapper , zodra ik genoeg geld heb verhuis ik naar appaloosa plains, altijd beter dan met een paard langs mijn bed :D
Afbeelding

ik poseer soms wel eens op een bankje maar dat gaat vaak mis :$ ook ben ik tegenwoordig vaak op het kerkhof, omdat mijn moeder pas is overleden. Ik ben dol op feesten maar drinken doe ik niet.
Afbeelding

Edit: als de foto's niet werken kijk op deze site ook voor als ik straks door ben: http://sims-vivian-rooibos-model.webs.com/
Afbeelding
Mijn nieuwe dagboek.
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Just The Way You Are

Bij mij wel.. En niet arro bedoeld, maar ik ben wel redelijk goed in foto's maken in de sims. ;$$
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie