Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

22 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Wat voor (bij)baan heb jij?

Ik werk een keer in de twee weken bij de katten in het asiel, dus hun hokken schoonmaken, maar das wel vrijwiligerswerk. (:
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Wat voor (bij)baan heb jij?

Ik heb (had, bijna) een folderwijk op zondag. En mijn vriendin Robbinn heeft er ook één, die lopen we dan samen. Maar ik heb mijn ontslag ingediend en dit is mijn laatste week.. :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Wat voor (bij)baan heb jij?

Ik geef al 3 jaar bijles aan een jongen. Maar sinds hij op een speciale school (hij is autistisch en heeft ADHD) zit heeft hij bijna geen huiswerk meer en werken we aan zijn zelfstandigheid. :) Superleuk werk en ookv oor mij heel leerzaam!
Afbeelding
alexie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1276
Lid geworden op:
wo 16 dec 2009, 19:52

Re: Wat voor (bij)baan heb jij?

Ik werk in het distributie centrum van intertoys op het moment als oproepkracht, vanaf zomer weer fulltime.
Origineel werk ik op afdeling expeditie maar doe alles wat er maar te verzinnen valt in een magazijn :D
Gebruikersavatar
Jessica Griffel
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
307
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 10:07

Re: Wat voor (bij)baan heb jij?

@Fjordjes; Leuk werk he bij de Mc Donald's. Ik heb zelf 3 jaar bij Mc Donald's gewerkt, was allround medewerker daaro. Heb 2,5 in Geleen(Limburg) gewerkt en 6 maanden op Grote Markt(Den Haag). Was super!

Momenteel werk ik part-time bij Jan Linders in Stein(Limburg) achter de kassa en het bevalt me prima!
Gebruikersavatar
FrozenAngel
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
46
Lid geworden op:
za 10 okt 2009, 12:50

Re: Wat voor (bij)baan heb jij?

Ik werk in een dierenopvangcentrum voor wilde dieren die gewond of ziek zijn ;)
Als verzorgster uiteraard , leuk werk dat je zeer veel voldoening geeft en je enorm veel van leert.
Als ik een vogel hoor fluiten weet ik meestal meteen welke soort het is en soms welk geslacht :p

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie