Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 95 van 305

toussaint16
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
12
Lid geworden op:
wo 08 aug 2012, 22:06

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik wil kwijt.. dat ik 10 dagen van een uitbreiding voor de release al in de stad loop om te kijken of hij er al is en vragen of ze hem in het magazijn hebben liggen #IKBENDOM XD
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

ik droomde in 1 uur 2 keer heel raar x)
de eerste keer waren mijn ogen open en sliep ik nog, en zag ik mijn hand liggen(wat ik eerst dacht dat mijn pa z'n hoofd was) en hoorde ik mijn pa zeggen 'het is maar een droom, het is maar een droom' en toen werd ik trillend wakker :'3
en de 2e keer, was ik gewoon aan het dromen en toen zag ik iets en stond er opeens 'mind fuck' en toen werd ik wakker x)

ik hou van rare dromen :3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Gisteravond naar de kapper geweest, lekker weer een stukje mini stukje korter. Mijn haar voelt weer aan als nieuw, lekker alle dode puntjes weg.

Vanmiddag naar de tandarts om te zien of ik nu echt een dik gat in mijn kies heb of niet. Hopelijk gelijk half jaar controle.. Dat ook weer gehad :P
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Van de week naar hoofdstad geweest, Belgrado.
Het was zo heet, dat een joch van 10 jaar ongeveer, een vijver in ging springen xD omg...
Toen zijn we ergens gaan parkeren, raakte we bijna een persoon...En dat bleek een bekende zangeres te zijn van dit land. :o Helaas geen handtekening kunnen vragen. :(
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Mhm, ik besluit hier weer eens actief te worden, als ik mijn poses weer heb gedownload ga ik weer sims shoots doen enzo, njah aangezien ik toch een break moet hebben met roleplay vanwege mijn polsen waar ik maandag voor naar de dokter moet.
Ik ben druk met vanalles, ik moet nog vele animes kijken, ik moet nog verder Japans leren, ik moet poses downloaden.. mweh, ik moet veel dingen doen. cx
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Paardrijden was wel geinig, ik zat op Kanjer en als hij ergens een hekel aan heeft is het wel wijken, dus ik dacht dat hij de benen zou nemen, deed hij gelukkig niet. Hij deed het hartstikke goed en hij ging 'ns ff mooi lopen, heel netjes aan de teugel (met zijn nek gebogen) zag er zo gaaf uit <3
En we moesten ze afspoelen maar ik had geen zin om in de rij te gaan staan dus vulde ik me flesje op water opnieuw & die kiepte ik over 'm heen, Kanjer vond 't wel best allemaal.

EDIT:
Ik blijf het vinden dat Van Gal veel beter was met Totilas. Dat was gewoon de perfecte combinatie, nu vind ik Totilas eigenlijk slecht :xx

En ik ga voor de 12345 posts :P
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Saphira
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
180
Lid geworden op:
wo 24 mar 2010, 19:24

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Weer lekker thuis van dagje Disneyland Parijs! Was echt gewoon super super leuk ;D Wachttijden voor attracties waren gemiddeld tussen de 60 en 95 minuten o.o

Heel stiekem een klein vraagje, weet heel toevallig iemand of je met de HBO opleiding Bio-informatica ook de genetica en DNA van dieren onderzoekt, of alleen van mensen? :$
Afbeelding
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ 'Vanmiddag', terwijl het hier al 8 uur 's avonds is :P Maar een goede reis gewenst! :)

Het was echt een leuke dag vandaag. Gezellig naar een vriendin geweest, beetje met een grote omweg naar het strand gefietst en gewoon heel veel gekletst! :D
Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Net even me nieuwe Simshuis aangepast. :laugh
en de Le Cirque-viering opgepikt van de store. :)
Zal leuk samengaan met Bovennatuurlijk!

Nu nog even een dutje doen. Ben moe van het werken. :|
Afbeelding
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Beste mensen, is het niet ongelofelijk belangrijk dat iedereen in een maatschappij als die waarin wij leven zich zelf kan zijn? Is het niet belangrijk dat je je eigen dingen doet die juist JIJ leuk vind om te doen, en niet de dingen van een ander? Wees jezelf, waarom niet? Misschien dat een ander beter is in iets als jij, so be it! Jij bent weer ergens anders heel goed in. Mensen mogen trots op zichzelf zijn wat wij bereiken in ons leven. Denk niet hoe andere mensen over je zullen denken, doe wat jij leuk vindt om te doen en te zijn!
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^Ik geef je groot gelijk dat iedereen moet doen en laten wat hij wilt. Maar de maatschappij is zo veranderd dat je tegenwoordig moet voldoen aan de normale standaard mens, doe je dat niet: Sta je er buiten. Tenminste, zo ervaar ik het :sweatdrop




Mweh gisteren naar de tandarts geweest. M'n vulling was afgebroken, dus vandaar dat ik er pijn aan had. Z'n vermoeden had ik al, maar ik ben eigenwijs en loop er mee tot ik er echt last van heb. Nu is hij gisteren gevuld, maar hij smaakt nog steeds naar 'vulling' echt zo naar :")
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^^
Zo is het idd. Ben je ergens goed in of slecht, dik of dun, normaal of stoer doen, 't is nooit goed.

Ik ga waarschijnlijk van 't weekend m'n sims deïnstalleren totdat mijn launcher werkt, ik weet alleen niet hoe ik mijn download uit de CC Magic krijg, hij "slokt" ze zegmaar op. Mag ik dat gezellig gaan uitzoeken :roll
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Chancake, ik vind die set echt eng :X Haha, dus pas er zeker goed bij, alleen de chocoladefontein is leuk :D Haha.

Jullie zullen mij vanavond moeten missen, want ik heb een slaapfeestje, met iemand, die ik een soort van haatt xD

VV @Bas Het is een soort van 'kinderfeestje' en vrienden waar ik wel mee omgaan komen ook :D Dus daarom ga ik, dus trek ik maar lekker met hun op :P

Laatst gewijzigd door Deetui op vr 10 aug 2012, 15:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie