Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 148 van 305

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik kan geen nieuwe hardware kopen voor m'n pc omdat het bestuuringssyteem op die harde schijf staat, en met een nieuwe pc krijg ik Windows 8 en dat wil ik echt niet, Vista of 7. En dankbaar geen Sims 3 meer en alles verkopen, het is toch maar een spel.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@simmie : er zijn nog pc's met windows 7 te krijgen. En als je een pc koopt bij een speciaal zaak dan kunnen ze er zo win7 opzetten.

Zometeen weer naar school, had een week vrij door de bufferweek, maar ik kan niet echt de motivatie vinden om te gaan en tot half 4 te blijven zitten op maandag. Hmpf
Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Gisteravond de EMA's gekeken en ik ben echt zo blij dat Taylor Swift zoveel won ;D
Maar kan iemand mij uitleggen waarom Nicki Minaj een van de genomineerden voor Best Look was?! 0__0

Enn ik zit vandaag ziek thuis.. achja kan ik tenminste af en toe wat aan school doen.
Gebruikersavatar
Robin.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6398
Lid geworden op:
do 11 aug 2011, 13:28

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

We kregen een grote opdracht die je voor school moet maken, maar dat moet dus in groepjes. En ik haat in groepjes werken, want vaak voert de helf van je groepje niks uit. Gelukkig kreeg ik een groep die heel serieus aan het werk altijd zijn dus daar was ik wel blij mee. :D

En vanavond Expeditie Poolcirkel ofzo op TV. Klinkt leuk, dus daar ga ik naar kijken vanavond. :laugh
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Ans
Als ik een nieuwe krijg, mag er niet aan worden gerotzooid. En bij mediamarkt enzo heeft alles al windows 8 ><
Maar waarschijnlijk is mijn pc binnen 2 dagen gemaakt en worden de kosten niet hoger als 100 euro, goedkoper dan als ik 'm naar een fabriek zou brengen & het is sneller & ik vertrouw die man meer, dat klopt niet, maja :sweatdrop

Wij hebben zo'n catrolding gekocht voor Ilja met uitlaten, want ze trekt erg met de 'normale' riemen, het in een riem die een hond van 60 kilo aan kan en is 8meter lang, voorlopig dus nog goed genoeg, haha. Maar het is nu heerlijk om d'r uit te laten want ze trekt niet zo erg meer <3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

ik haat Dalshabet, want ze hadden een teaser gereleased, en ik ben er verslaafd aan x) dus ik blijf die 30 secs herhalen en herhalen :'3
vind mijn pa vast wel leuk :3
tis de eerste keer dat dat met een niet-T-ara song gebeurd, maar het liedje van Dalshabet heeft best een T-arafeeling dat catchyachtige :3
en nu lijden tot die release :3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie