Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 44 van 305

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Morgen naar huis, het is super heet hier in Frankrijk! Disney is ook veelste druk, gisteren ging het wel in studio's, daar waren we in alles geweest wat we wileen binnen 2 uur. Blijk hier ook te kunnen wordfeuden, net dus even gedaan, zat gelukkig nog nit tegen de 72 uur.
Hopelijk is het morgen een stuk rustiger of we gaan gewoon vroeg naar huis, en nog g een bericht van de puppy moeder, ja van eentje, maar die had het nu zo gedaan dat ze 2 reutjes over hd. Maargoed, ik ben zo benieuwd bij wie we een puppy hebben, kan er niet op wachten!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Volgens mij geeft het goede/klamme weer de leden inspiratie om te schreven! Ga zo doooor! Kan ik nog meer leuke verhalen lezen! :D Ik zit zelf ook weer met het een en ander in mijn hoofd . hmmppff eerst maar kijken of het haalbaar is voordat ik er over ga praten :P

Werk was weer saai, maar 4 telefoontjes gehad en maar 1 pc opgehaald om te fixen. Hebben jullie nog iets spannends/leuks gedaan?
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Zoo, nu even mijn Slipknot poster ophangen, yeah! Mijn hele kamer hangt zowat vol me Slipknot, best falend maar oke ;d
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Oh jee, Elisa heeft reacties gezien over de naam Marlinde..
Omg, ik ga trouwen met mijn naamgenoten, sommige zijn zó falend xD
Nee, grapje, maar alsnog xd
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Gisteren alles van De Sims 3 geinstalleerd op mijn PC, maar in het Engels. -.- Maar dat is niet handig he, voor gidsen?! Zo stom van mezelf. Nu kijken of het een oplossing is om alleen de Base game opnieuw te installeren, en anders moet alles eraf en weer erop. -.-'
Afbeelding
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ ik heb ook eens geprobeerd om alleen de base game eraf te gooien en opnieuw te installeren maar dan doen die uitbreidingen het niet meer... dus moet je uiteindelijk alles opnieuw installeren o;

und ik hoef verder niets kwijt x)
behalve dan, Invincible Youth is leuk :O
8 van die zangeressen, 1 acteur en volgens mij nog een zanger die gaan naar zo een dorp aan een zee ofzo en daar vissen ze en halen ze octopuses uit het modder ofzo omdat het zeewater er dan niet daar ligt
echt leuk om te zien hoe die meiden dan gewoon zo zonder gezeur al dat werk doen o;
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

FranSor schreef:Gisteren alles van De Sims 3 geinstalleerd op mijn PC, maar in het Engels. -.- Maar dat is niet handig he, voor gidsen?! Zo stom van mezelf. Nu kijken of het een oplossing is om alleen de Base game opnieuw te installeren, en anders moet alles eraf en weer erop. -.-'
Hij doet het! Heb alleen het basisspeel eraf gegooid.

Nu eens flink gamen. :)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie