Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 71 van 305

Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

lawl, ik wist het :3
Jo Kwon brengt een solo album uit en bij een teaser ofzo stonden er hakken op die foto dus ik dacht dat ie hakken ging dragen
en nu las ik zojuist dat ie 19.5 cm hakken gaat dragen x)
hij was al een Diva, nu is ie nog meer Diva dan eerst x)
vind het ook wel knap ik bedoel hij gaat er ook op dansen :'3
naja ben wel benieuwd :3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

's Avonds een discussie gehad met Matthieu en Elisa over wat beter was, skittles of iets anders xd
Ik was sowieso voor M&M's, maar halverwege viel mijn telefoon uit zodat ik ze niet eens om kon kopen D:

Nu andere kleren aantrekken om te longboarden, het is hier aardig warm en dan ook nog die beschermers om...

V Heel veel succes & plezier! c:

Laatst gewijzigd door marlinde op di 26 jun 2012, 19:36, 1 keer totaal gewijzigd.

het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Marlinde: Skittles rocken! Ik hou van Skittles <3

Yay de nieuwe meubels zijn er en alles zit goed en lekker enzo :3 dus ik ben vet blij. Eindelijk een mooi interieur. Veel volwassener! Alleen moet ik de kat even door elkaar schudden, hij wil telkens aan de bank gaan zitten met zijn mooie scherpe nagels :3.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^
Wij hebben d'r ook zo 1, alleen gebruikt ze d'r tandjes erbij.

Ilja is een rare, ze moet alles 20x doen voordat ze ermee stopt (ookal zeg je foei of nee, kijkt ze je aan en gaat ze weer door, ook als je d'r ergens anders neerzet).
En het gaat goed tussen haar en Saar, ze is alleen een beetjemoe vandaag, maar ze heeft vandaag 20 meiden om haar heen gehad die haar wilden aaien.

Pff, heb rode armen dankzij sportdag. Ze zijn verbrand, evenals mijn gezicht. Godzijdank heb ik korte mouwen en zijn mijn schouders heel, ik smeer de hele dag er al aftersun op, dat helpt toch wel. Het enige wat geen pijn doet op mijn armen is Ilja haar vacht.
Ze is trouwens ook dol op tenen en te wijde broeken, daar moet ze toch wel een keer in gebeten hebben. Maar het is heerlijk om zo'n jong ding in huis te hebben, ze is ook zo'n hondje dat met haar koppie draait, super schattig!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

marlinde schreef:'s Avonds een discussie gehad met Matthieu en Elisa over wat beter was, skittles of iets anders xd
Ik was sowieso voor M&M's, maar halverwege viel mijn telefoon uit zodat ik ze niet eens om kon kopen D:

Nu andere kleren aantrekken om te longboarden, het is hier aardig warm en dan ook nog die beschermers om...

V Heel veel succes & plezier! c:
Jij was toch voor muffins? xD Iig, de skittles zijn alsnog beter :3
Wow, ik ben volgens mij een HELE DAG niet op SN geweest :O ja verslaafd xD
Just be kind.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^Ik was voor muffins, M&M's en Chocolate Chip Cookies :3
Ach ja, eigenlijk ben ik gewoon voor alles behalve Skittles en het 6e antwoord xD

Morgen naar het winkelcentrum, hopelijk slaag ik deze keer wel c:
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik. Heb. VAKANTIE! ;DD
Alleen vrijdag nog een brunch met de klas en boeken in leveren en de dinsdag erna mn rapport (die geen onvoldoendes bevat ;D) ophalen. En dan lekker vakantie vieren en volgend jaar naar 4VWO ;D
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie