Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 62 van 305

marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Calvin Awh, het gaat vast snel wel weer beter (:

Mm, ik heb gym overleeft :') Ik ben wel sportief, maar we gingen Canadees trefballen... Op een gegeven moment werd ik in mijn eentje gebombardeerd door drie anderen, dat was nogal... Eng xD
En straks musical oefenen denk ik en naar de bieb voor school (:
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Wieeh, zojuist de uitnodigingen verstuurd voor mijn superduperspetterende sweet 16 feest. :) Spannend! Als het kon had ik jullie allemaal uitgenodigd! :wub
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^^
Alvast gefeliciteerd <3

Pff, die 2 deden net weer kattig tegen me, naja, dan ga ik ook niet aardig terug doen.
Ik ben ook zoo blij als het einde echt in zicht is. We krijgen nu al super veel toetsen, en de toetsweek moet nog komen!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@ SnoepxStok
Ben benieuwd :)

Ik haat die week voor de proefwerkweek, eigenlijk mogen leraren geen nieuwe stof opgeven maar alleen herhalen en dan gaan ze toch nieuwe stof opgeven.
Ook niet zo handig dat ik ziek ben :O , mis ik al die belangrijke dingen.
En ik de afgelopen weken alledrie de boeken van de hongerspelen gelezen. Ik vond het boek niet echt op de film lijken (1e deel). In het boek staat dat Katniss niet verliefd is op Peeta en dat ze doet alsof om voor sponsors te zorgen en in de film lijkt het alsof ze wel verliefd op hem is (;
Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Simmielove: Thanks! :D Pas 1 juli hoor maar alsnog bedankt.

@Loungefan: Ja, dat vond ik ook maar dat komt ook omdat het boek vanuit Katniss is geschreven en je dus al haar gedachten hoort en dat kunnen ze natuurlijk niet in de film stoppen. :)

Blug, morgen poëzieanalyse en ik moet een uur nakomen omdat ik met 2 uur verslapen had.. :P
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik wil vakantie, maar moet nog zes weken. Veel te lang gewoon. Deze week belachelijk druk. Volgende week normaal en dan toetsweek. Donderdag heb ik Engelse Literatuurgeschiedenis SE. Het is meer geschiedenis dan literatuur. Dat is nou juist waarom ik geschiedenis heb laten vallen.
Straks weer 'ons leven met 18 kinderen kijken'. En de 19e is onderweg, echt absurd gewoon.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Annemiek Alvast gefeliciteerd, haha (:
@Imke Inderderdaad,19 is echt veel, en ook beginnen al die namen met een J ;o

Slim, ik moet morgen een boek meenemen voor school, is de bieb gesloten. Dan maar iets van internet uitprinten ^^
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ omg das zielig :(

waah, had vanmiddag 2e gesprek gehad voor die school, en we hadden het gecanceld zegmaar dus ik ga niet naar die school omdat ik het niet wilde en doen en toen kregen we ook onwijs veel info over wat ik zou kunnen doen omdat ik nog helemaal niet weet wat ik wil doen
en vergeleken met vorige keer dat ik van die school afkwam van een intake was ik nu gewoon vrolijk want de vorige keer was ik onwijs depressief ervan geworden :3

en ik luister naar een vrolijk liedje die vrolijk is :3
en ik ben nu een beetje verslaafd aan fanfics :sweatdrop
ookal lees ik alleen fanfics van groepen die ik wel ken maar niet naar luister zodat ik nog een beetje normaal naar mijn favo groepen kan luisteren zonder opeens aan die fanfics te denken :3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^Heb je er over nagedacht om iets met koreaans/japans te gaan doen? Op het HBO heb je namelijk verschillende studies met die talen. Een vriendin van mij studeert nu japanse economie, maar ze zou uit eindelijk ook kunnen tolken etc omdat ze japans kan (Bijna vloeiend, echt eng).


Woaaah over klein 50 minuten moet ik naar boven om mijn eind beoordeling (voor stage) te krijgen! Best wel zenuwachtig >< Weet eigenlijk niet waarom, want ze zeggen de hele tijd dat ik het goed doe.. Maar toch :P! Zoiets is altijd spannend.. vind ik dan :P
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Oyeahh, Evanescence gisteravond was echt echt echt geweldig! <3
Ze waren zó goed live.. o;
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Stage gehaald! :D Met heel veel complimenten en een dikke 'Goed' , we doen op school niet aan cijfers als het om examen punten gaat. Echt lame. Mja ben blij! Nog een week uitlopen en dan lekker examens maken, en dan zomervakantie!
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

achjee :'3
van After School verlaat de leader de groep en das jammer want zij was de enige die echt kan rappen en ze danst super goed en ze is op de leeftijd om te trouwen :3
maar gelukkig gaat ze verder als solo artiest en gaat ze zich ook concentreren op acteren :3

en de nieuwe member van T-ara die in december komt is 100% useless
ze is 14(terwijl de rest 18 en ouder is) en ze gaat rappen
terwijl T-ara al 1 vaste rapper heeft en 2 andere rappers die niet veel rappen maar gewoon zingen
ze hebben dan ook nog eens 3 andere mensjes die kunnen rappen maar dat nooit doen en ze hebben nog 1tje waarvan ik niet weet of ze wel of niet kan rappen maar zingen doet ze ook al amper in liedjes en das stom
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik ben supertrots op mezelf. Ik heb gister voor het eerst een leerlijn (Hierin doe je onderzoek en leg je uit op welke manieren je bv grammatica/lezen/spreken en waar je les aan moet voldoen) geschreven! Vanmiddag ga ik er mee verder want stiekem vind ik het toch reuze interessant en het is zelfs bruikbaar voor mijn toekomst!

Iets anders: Ik had nooit de lerarenopleiding moeten doen. Ik vind het hartstikke leuk, maar mijn hart ligt bij journalistiek. Maarja, eerstnog even een jaar doorstuderen tot ik mijn diploma heb en daarna misschien alsnog mijn droom achterna.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie