Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 147 van 305

Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vandaag zat er een meisje achter me bij scheikunde die heel vals ging zingen en ze maakt nogal vaak rare opmerkingen. Ze is wel aardig enzo. Toen vertelde een vriendin van me na de les echt iets geniaals. Dat meisje had vorig jaar ofzo bij de biologie uitleg gezegd (het ging over ordening): waarom heten die dieren weekdieren? Ze leven toch helemaal geen week?
Toen ik dat hoorde ging ik helemaal stuk xD Echt geniaal gewoon. En ze was nog serieus ook...

En weekend!! :D
Gebruikersavatar
SimsDreams
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
374
Lid geworden op:
zo 19 feb 2012, 12:17

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Pff, nu mag ik mijn leesopdracht bijwerken omdat de we ook een samenvatting er over moesten maken, en dat wist ik niet omdat dat niet op het opdrachtenblad stond! :cursing Ik heb heel weinig, aangezien iemand met hetzelfde boek een héél blad heeft. Dus, kent iemand Pete Johnson, De Spookhond? Aangezien dat mijn boek is. Dit is mijn ienie miene kleine samenvatting:

Daniel Grant plant een Halloweenfeestje met zijn vrienden, Laura en Harry. Maar door Aaron loopt het allemaal mis. Hij wilt wraak nemen. Hij jaagt Aaron de stuipen op het lijf door het verhaal Spookhond te verzinnen. Hij daagt hem ook uit om bij het kerkhof een steen van zijn graf te halen. Maar nu ze de steen hebben zwerft de hond door hun dromen omdat zij zijn rust hebben verstoord.
Afbeelding
De Fotodoos van SimsDreams
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

okay, er zijn dus officieel teveel groepen dit jaar in K-pop :'3
dit jaar alleen zijn er al zo'n 70+ groepen gedebuteerd
en er komen er nog ene paar
nog even en alle tieners zijn K-pop idols

en ik ben nu verslaafd aan een Beethoven liedje, like wtf x)
en en en ik ben weer verslaafdachtig aan sims :3 yay
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik ben nog een beetje in shock van wat er vandaag bij m'n voetbalwedstrijd gebeurde. We stonden eerst 0-2 voor. Ongeveer een paar minuutjes voor tijd stond het 5-2 voor de tegenpartij. We gingen dus sowieso verliezen. Toen werd onze laatste man onderuit getrapt voor de ik weet niet zoveelste keer. Mijn teamgenoot gaf het andere meisje een duwtje van 'waar sloeg dit nou weer op' en toen werd die uit mijn team in haar gezicht geslagen en toen stormde vier andere van de tegenpartij op haar af en gingen haar schoppen :O Ik wist echt niet wat ik zag. Ik was op dat moment wissel en het gebeurde recht voor m'n neus. Een ander meisje uit m'n team kwam ertussen en die werd keihard op haar knie getrapt die al niet goed was. Er was een ouder van de tegenpartij die schreeuwend en zowat agressief het veld op kwam rennen. Die ouders van de tegenstander waren de hele wedstrijd al vervelend. Toen belde een ouder van ons de politie en toen kwamen er dus twee politieauto's met sirenes aan. De twee meisjes uit m'n team hebben aangifte gedaan. Degene die was getrapt afgevoerd met de ambulance. Gelukkig alleen maar gekneusde ribben en niet iets ergers. Twee meisjes van de tegenpartij zijn door de politie meegenomen. Ik was echt enorm geschrokken. Ik snap niet hoe mensen het in hun hoofd halen om iemand zoiets aan te doen. Echt, ik was er gewoon in tranen van...

Wow, lange post xD Maar moest het toch even kwijt. Deze dag zal ik niet meer vergeten..
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Gefeliciteerd! Ik vergeet dat altijd op de dag zelf te vieren..

Vandaag ga ik bij een vriendin het behang van haar kamer eraf krabben. We gaan het helemaal opnieuw schilderen, behangen en ook nieuwe meubels! Er zitten alleen iets van zes lagen behang op, dus het is een klusje. Ik heb haar kamer al in de sims gemaakt met de juiste kleuren enzo, het gaat heel leuk worden! :D
Afbeelding
Bas
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2692
Lid geworden op:
vr 13 apr 2012, 20:09

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Ja, daar is dit voor bedoeld haha

Gisteren het concert van Imagine Dragons gehad in Paradiso, en het was echt zo ontzettend leuk! :D
Vandaag ben ik wezen vliegen met mijn vader, maar in het begin rammelde er iets aan het vliegtuig, dus ik helemaal in paniek enzo, maar gelukkig was het niks ergs.
Nu weer fiiiiijjjjn aan mijn huiswerk…
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Sanneke
In principe wel, maar niks met gevloek oid ;)

Waarschijnlijk is de harde schijf van m'n pc kapot, de bluescreens kwamen weer, ook precies in de week dat jg uitkomt :roll
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Bah, nu leren en huiswerk maken.. Totaal geen zin ofzo. ><
Maarja, vandaag ook eindelijk Jaargetijden besteld, nog even. :3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie