Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 128 van 305

Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik ben er ook weer eens, ik was eigenlijk vandaag weer een beetje aan het simsen, en ook een het schrijven, en nu is er een heel leuk verhaal uitgekomen, dus ik denk dat ik weer een sims verhaal ga starten. c:

[ Dit keer ga ik het volhouden door deel voor deel te maken en pas te publiceren als ik alles afheb. ]

En, ik ben best moe, ik moet nog huiswerk maken maar het is toch niet zo veel dus ik maak het vanavond wel.
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Pff, wat een ochtend..

De hele nacht niet kunnen slapen met me mannetje, dus we waren al moe.
Daarna werken. Rookt ineens de auto halverwege. Wat blijkt nou; De koelvloeistof slang is kapot. Konden we niet verder rijden anders zouden we de motor (kunnen) opblazen. Me broer gebeld, gauw het werk afgemaakt. Nu eindelijk thuis..

Garage gebeld en word straks weggesleept van waar we de auto hebben achtergelaten.
Gaat weer aardig wat kosten + plus een middag niet kunnen werken.

Word zuinig leven deze week.

:| :(
Afbeelding
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

ik ben blij :3
Davichi verlaat die flut company van een CCM
die CEO van CCM heeft danwel 30 jaar ervaring ofzo, maar die ervaring heeft hij in een potje zitten want hoe hij nu te werk gaat met T-ara is onwijs slecht :'3
ahwel, mijn liefde voor T-ara is toch gezakt, n zowiezo volgens mij zit CCM vol met pestkoppen... en zoveel getalenteerde mensjes zitten er ook niet eens in :'3
zeker niet nu Davichi weg is :3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Saphira
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
180
Lid geworden op:
wo 24 mar 2010, 19:24

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Zaterdagavond meegedaan aan het nationale verkeersexamen, met 15 fouten gezakt haha xD
Gisteren de hele dag in Burgers' Zoo geweest , en naja sinds gister heb ik dus weer een vriendje, na 3 maanden geen vriendje te hebben gehad xD <3 Waar burgers wel niet allemaal goed voor is ;p
Afbeelding
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Blub mijn tussenuur is saai en er is niemand om mee te praten D: En ik zit hier met mn blote voeten.omdat mijn schoenen en sokken nat zijn van het gras van buitengym bleh >.< Maar ik heb wel een voldoende voorde coopertest en daar ben ik heel blij mee. Nooit meer coopertest ;D Mijn 9e uur valt uit dus ik ben om 4 uur uit ipv 5 uur ;D
Van het weekend bij Jos wezen logeren en dat was weer super leeuk ;D Zaterdag waren we alweer 10 maanden samen c:
Mijn zusje is gister ook uit Cyprus teruggekomen en heeft super veel cadeautjes voor mij meegenomen ;D 6 armbandjes, een ketting, sieraden ophangding, sjaal, muts en beenwarmers. Ik ben weer verwend c:
En yaay nog maar 1 weekje tot de herfstvakantiee!! ;D
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2189
Lid geworden op:
zo 03 jun 2012, 13:37

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vandaag zou ik inplaats van kwart voor 5 om half 2 vrij zijn maar dat werd kwart voor 1 en dat vond ik niet zo erg :D De treinreis was alleen een beetje een gedoe, steeds rennen enzo. En ik had me perongeluk niet ingeckeckt dus ik heb een beetje zwart gereden :$

En ik heb helemaal geen hw voor morgen dus ik ga nu lekker simsen :D En morgen hoef ik pas om kwart over 12 te beginnen :D :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik zit echt op mijn breekpunt.. Gisteren had ik al woorden met iemand over een ongelooflijk dom onderwerp en nu weer met iemand anders die ongelooflijk veel voor me betekent.. Ik zit echt op een depressiepunt, alles wat er ooit gebeurd is, komt er nu helemaal uit. Angst.. Dat is wat ik nu heb..
Afbeelding
Gebruikersavatar
Infinity
Snackventer Snackventer
Berichten:
85
Lid geworden op:
di 02 okt 2012, 20:54

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Wat een rotweek gaat dit worden! 8 toetsen, zijn die mensen helemaal gek geworden. Ben echt hard toe aan vakantie, en vanavond sporten met vriendinnen gelukkig! (A)
Afbeelding
"Let it be." Klik op mijn banner voor mijn five generations Raque
Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

AAAAARGHHHH!

Ik kan wel janken.
Net bericht gehad van de garage..
De auto is overleden en we hadden er pas 2000 euro in geïnvesteerd..

We hebben geen geld voor een andere..
Ik heb een auto nodig om brood op de plank te brengen.. :(


Waarom nou weer...
Afbeelding
Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^^Veel succes idd!

Ik mag deze week stage lopen bij een dierenasiel, vandaag was de eerste dag. Ik was zó zenuwachtig, maar gelukkig ging alles goed.
En ik ben hélemaal verzot op de katjes die ze daar hebben, ik wil ze allemaal mee naar huis nemen!
Afbeelding
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

f f f f f(je weet wel dat Engelse woord) google serieus
ik kan niet eens normaal meer googlen of het loopt al gelijk 2 miljoen keer vast in nog minder dan 1 sec
het was zo irritant dat ik net met mijn flesje water op de bureau zat te beuken, en toen ie daarna weer vast liep ging ik mijn anger in het flesje wegbijten
en nu heb ik hoofdpijn ooh wat ben ik nu geirriteerd

die google, die you mother father bastard
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^^ & ^

Met de trein/bus gaat een beetje moeilijk met mijn werk. Tenzij er door elke straat van twee dorpen een bus rijd en je een vermogen aan geld heb om in en uit te checken.. :P

Maar toch bedankt <3
Afbeelding
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Neem anders tijdelijk zo'n spotgoedkope 2dehands autot'je.
In ieder geval veel succes met het zoeken naar een oplossing!

Ik moet morgen vroeg melden terwijl ik de eerste 2 uur vrij heb, eigenlijk best wel triest... xD

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie