Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 126 van 305

Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Ik ook nog altijd over het aantal volgers van mijn simblr, in drie maanden tijd iets van 264 volgers. ;o

Maar oke, dat persoontje dat ik wilde zien was er het eerste uur enzo, ik dacht yay en alles. Het tweede uur was ik even ergens anders, is hij het derde uur weg. Ew. x.x
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Oh geez... sorry, ik begin weer over slender. Ik ben echt niet bang in het donker, ik ga altijd expres 'verdwijnen' en dan mensen laten schrikken, maar ik vind slender echt zó ongelofelijk eng.
Net was ik aan het spelen, toen was ik in het huisje en ik had nog steeds maar een briefje, loop ik de hoek om.
SLENDERMAN. Volgens Anna en Marit gilde ik als een meisje (was tegelijkertijd aan het skypen), maar ik schrok zo erg dat mijn benen trilden en ik kippenvel kreeg!

Erg interessant mijn slenderverhaal... not. XD
Waarom speel ik dat?!
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Yay, vandaag eerste 4 uur uitval, dus ik had maar 3 uur les, haha. Maar goed, die gast was alweer ziek.. Volgens een vriend van mij heb ik hem vermoord, idk. xD
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Zo lekker even het keyboard pakken en een nieuw nummer uitproberen, wish me luck!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Bonne Chance!

@Dave.

OOOOOOOOH, ja Slender.. Creepy man O:
Ik durfde 2 jaar geleden niet eens Final Destination te kijken. En dat was niet eens erg. Slender lijkt me echt eng :(

v :c Ik haal niet eens trap 6... En ik heb GEEN astma.. :hamer

Laatst gewijzigd door Shevens op do 04 okt 2012, 19:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik ben trots op mezelf, heb trap 9 gehaald met piepjestest. Nadat ik in de tweede een erge longontsteking heb gehad en m'n astma weer erger werd haalde ik steeds maar 6-6,5. Maar nu ging het ineens super goed! :D
Ennuh.. Ik verveel me. Ik kan aan pws gaan werken of engels po, maar ik heb geen zin in schoolwerk :P Naja, misschien even simsen ofzo.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Imme
Mijn hoogste is 5, ik was al dood bij trap 1 xD
Sprinten vind ik super, maar langdurig ken ik nie rennen.

Echt super fijn dat we nou Horizon hebben staan, kan je gewoon op je IPad tv kijken, en op de IPad 1 kan wel, maar ze zeggen van niet, maar de mijne doet t lekker wel.
't Is gewoon handig ;3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Infinity
Snackventer Snackventer
Berichten:
85
Lid geworden op:
di 02 okt 2012, 20:54

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Was echt een mooie dag hier, 2 goede punten terug, krijg een nieuwe bril en jarig! En nu lekker weekend waarin familie komt, en de clubkampioenschappen van atletiek op zondag. Helaas volgende week 8 toetsen! :scared
Afbeelding
"Let it be." Klik op mijn banner voor mijn five generations Raque
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@piepjestestmensjes: ik was ook altijd heel slecht in die piepjestesten :'3 haalde met heeeeeeeel veeeel moeite de 3 al :'3 maar toch ging ik vaak door tot 5 of 6 maar toch x)

blegh, had vandaag wel zo'n 8 en een halve uur les en das stom x)

en ik voel me nu slecht, want ik luister naar een liedje van 15&(wat een stomme naam maarnouen) das een duo en ze zijn 15 jaar oud, en ze hebben geweldige stemmen kreeg er gewoon kippenvel van o;

v nou, tussen uren enzeuw, en ook 1 les duurt 2 halfuren :3 en vaak mogen we ook weg als we klaar zijn dus tja :3

Laatst gewijzigd door o0simsfreak0o op vr 05 okt 2012, 21:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie