Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 49 van 305

Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Net getraind en daarna hadden we een bespreking over volgend jaar. Er komt één mA-selectie van 33 meisjes waar twee teams uit worden gemaakt. We gaan wel samen trainen enzo. De mA1 gaat topklasse spelen (HELP xD ), dat gaat nog leuk worden. En de mA2 gaat 1e klasse spelen. Ik heb geen idee in welk team ik kom, hoop natuurlijk het eerste team alleen m'n astma zit altijd in de weg jammergenoeg.
Nu ff tv kijken en uitrusten en dan douchen en naar bed. En morgen naar Groningen, want m'n broertje heeft daar een wedstrijd. Wel anderhalf uur in de auto zitten.
Gebruikersavatar
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4729
Lid geworden op:
di 21 dec 2010, 13:57

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Chancake: ik heb het nu ook, dus speel het al 2 maanden niet meer en het bevalt :P
Nee ik speel nu Skyrim en Call of Duty 1 :P

Dacht dat mijn laptop vol was, nee het was 50 procent -.-
Hij is nu al bijna leeg maar ik ben nog niet klaar met pc'en D:
Aan de oplader doen dus :c
Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Skyrim! <3 episch. :3 Ik wou gisteravond ook gaan PS3en, maar toen realiseerde ik dat ik dan me vriend zijn plezieravond zou afnemen. :P en me xbox heb ik weggegeven aan me broer door het vele gezeik over Battlefield 3 (Hij heeft een verslaving, het is niet leuk meer.) Al zal hij toch echt mij erachter moeten laten zodra ik me Dragonage hype terugkrijgt of wanneer volgend jaar een nieuwe Fable uitkomt zonder kinect. :wub

Dus nu heb ik maar samen met een vriendin een online game gedownload: Aion.
Gaan we dit weekend hardcore gamen. Ben Sims echt verschrikkelijk zat op het moment. :3 en ik mis me online MMORPG's wel. :D Weet al precies wat voor char ik ga nemen en welke richting ik op ga~
(wou dat meer mensen die ik ken online MMOen. ._. )

ANYWAYS!
Over een uurtje werken en dan epicly snel slapen. x: en dan is het.. AION TIMEEEEE!
*doet een happy dance* en en en dan ga ik een supercute character maken. *glunderoogjes*

Nyaaa~~

Oh en dit is Aion. :3
[youtube]v5W_Vp5B_hA&feature=related[/youtube]
Afbeelding
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Gisteren met mijn ouders naar een interieurarchitect geweest die een plan ging maken voor ons nieuwe huis.
Ik vind hem tegenvallen, dus nu ga ik voor mijn moeders verjaardag een moodboard en een plattegrond maken, dan koop ik een woonboekje, en dan ga ik er van die stickers tussen plakken wat leuk is. Dat vind ik nou een origineel bedacht cadeau! (:
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Chancake: Voor iaon kan je een apart topic maken in het game gedeelte als je wilt :)

Mijn PC maakt al een aantal dagen een raar geluid, normaal hoor ik de hardeschijf alleen denken maar nu ook echt schrijven (Data schrijven op de schijf) en dat is naar mijn idee niet goed.. Dus ik moet hem zo even open schroeven en kijken of er niet iets los zit ofzo, en anders moet ik mijn schijf maar naar de leverancier sturen. Dag dag data...


V Je weet dat je forum spellen moet aan vragen, een soort van. Regels staan in speel gedeelte :)
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik wil heel graag een forumspel houden hier op SN. Maar het is mijn eerste keer dus ik wilde het graag samen doen, aan degene aan wie ik al eerste dacht :$ heeft daar geen tijd voor, als iemand anders het leuk lijkt of tips heeft dan hoor ik dat graag, het liefst in een PM. P.s Ik heb al een leuk idee :D
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Heb alle huismiddeltjes, medicijnen(waaronder verdovende zooi) en kruiden al geprobeerd maar niks lijkt te werken tegen die kriebelhoest die ik al een paar dagen heb.. :(
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

ik ben dus We Got Married aan het kijken waarbij 2 bekende mensjes dan samen het getrouwde leven ervaren
en ik volg op dit moment LeeTeuk van Super Junior en Kang Sora, een actrice
en ze zing dus naar een optreden van SuJu en dat wist hij en ze had nog lunchboxes voor heel SuJu gemaakt...
en bij 1 solo optreden van LeeTeuk speelde hij op de piano een liedje die hij had gespeeld toen hij en Sora elkaar hadden ontmoet
daarna ging hij de lucht in en gooide hij allemaal rozen in het publiek maar hield 1 roos bij zich waarmee hij dus naar Sora liep en hij nam haar mee het podium op en gaf de roos, en niet veel later gaf hij een ring aan haar en toen hun eerste knuffel en dat was super schattig :3 ik kreeg er kippevel van :3
en Sora had nog een banner gemaakt waarop een foto van hem stond en een foto van haar en in het midden stond '<3 My Prince' en hij werd toen verlegen :3
en en en en na het concert had Sora nog 3 dansjes van SuJu voorbereid samen met 4 andere SuJu mensjes en die gingen ze voor hem dansen en daarna gaf ze hem nog een back hug en krege hij de lunchbox die ze speciaal voor hem had gemaakt met het gezicht van hem erin :3
ik voel me een fangirl :sweatdrop
maar ze zijn ook echt super leuk samen ze zouden echt moeten daten :3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4729
Lid geworden op:
di 21 dec 2010, 13:57

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

heb de hele dag in de keuken gestaan, vanmiddag een appeltaart die episch lekker smaakt, en vanavond nog met mijn pa en broer hapjes voorbereid :3
Was wel leuk, maar nu kon ik niet gamen, en vandaag kan het ook niet want mijn pa is jarig :c
Naja, ik hoop dat het een gezellige middag gaat worden ^^
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

So, I'm back in town! Oh sorry, ik kan weer gewoon Nederlands praten xD Na een week Engels is dat toch weer wennen.

Maar het was zo'n leuke week! Echt heel veel gedaan, gezien en vooral veel Fins gehoord waarvan ik nog steeds niks snap :P
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Zucht. De dag BEGON goed.

EDIT: Ik mag niet powerposten dus... Ik ben nu een sollicitatiebrief aan het schrijven voor leerling mentor schap. MOEILIJK! Ik ben echt bang dat ik een onwijs slechte brief schrijf.

Laatst gewijzigd door Dave. op zo 13 mei 2012, 18:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Er is net zo'n beetje het ondenkbare gebeurd ;o
Als mijn hond zegmaar even snel los een plasje gaat doen rennen we terug, (ik en Sara). En meestal win ik dik. Haalt ze me gewoon in!
Ze rent echt 10 keer zo hard als eerst, het lijkt echt alsof ze 7 jaar terug de tijd in is gegaan!
Woensdag middag gaat ze ook mee naar Gelderland, heb er echt in in <3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Nina schreef:So, I'm back in town! Oh sorry, ik kan weer gewoon Nederlands praten xD Na een week Engels is dat toch weer wennen.

Maar het was zo'n leuke week! Echt heel veel gedaan, gezien en vooral veel Fins gehoord waarvan ik nog steeds niks snap :P
Ik kan nog nét tot 1 miljoen tellen in het Fins en een paar simpele woorden (kleuren, ja/nee) maar dat is het eigenlijk ook wel :lol
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@ Nina: LOL. Moet je maar vader bellen, die leert het je wel. XD


Vandaag weer even teruggecheckt op Simsnieuws. :3 Niet veel nieuws geweest dit weekend, zag ik al. Voor de rest, zometeen even werken en sprinkhanen halen voor me dissies. Daarna Chineesje bestellen en Aion<3
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^
Ahahahaha, arme jij.. Tjaa, dan word het maar je tweede keus.. xD
Maar je moet nog wel die foto van Jayy ophangen.. xD

Oke, ik ben dus zwaaaar verslaafd aan Motionless In White.. <33
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie