Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 45 van 305

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Verdomme! We zijn net kwijt, zijn we waarschijnlijk Sem kwijt, het is niks voor hem om zo lang weg te blijven... Ik hoop zo vreselijk erg dat hij morgen op de bank ligt :'(
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Super veel zin in morgen, ga ik naar Harajuku meet. Vandaag alles bij elkaar leggen enzo, en dingen zoeken.
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Pff, godzijdank, Sem is er weer, waarschijnlijk heeft hij in een boom ofzo gezeten. En een moederhond waar wij stonden voor een pup is 1 week (!) te vroeg bevallen. Maar WE HEBBEN EEN PUPPY! =D
Ik ben er zooo verschrikkelijk blij mee <3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simsesther
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
374
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 19:09

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ben hier echt al te lang niet meer geweest >.<

Vandaag tot 11 uur geslapen, daarna een beetje tv gekeken, muziek geluisterd, op twitter gezeten.. morgen laatste dag vrij en dan weer naar school, maar het is hierna echt nog maar weinig. In totaal 3 hele schoolweken :O De rest zijn halve i.v.m Hemelvaart, Pinksteren, sportweek en toetsweek. En daarna alweer zomervakantie.. Wat gaat een jaar toch snel voorbij eigenlijk.
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^Zeg dat wel! Ik heb aankomende vrijdag vrij genomen, dus 4 dagen werken, volgende week maar 3 dagen werken, dan 1 volle week en dan weer 4 dagen vrij.. En dan nog 1 of 2 weken werken en dan ben ik verlost van stage xD!

Ben vanochtend bij de ikea geweest. weer 60 euro lichter. Maaaaaaaaaaaar heb wel weer een opgeruimder huis. :thumbup
Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vanochtend lekker gewerkt. :) En vanmiddag de hele tijd gesimst. :) Yay, love mijn familietje. Vanavond naar een verjaardag.. Ik heb eigenlijk niet zoveel zin. xD
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vandaag naar het bevrijdingsfestival in Utrecht geweest ;D Ondanks dat het in het begin van de middag regende, was het wel echt super leuk ;D Omdat ik en mijn vriendinnen zo blij aan het headbangen en dansen waren zijn we nog best veel gefilmd en gefotografeerd dus ik ga morgen kijken of ik ons terug kan vinden ^^
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Zo, vroeg op, om zes uur was ik al op. Me kleren aan gedaan, 3 paar kniekousen, lichtpaarse legging, kort broekje en nog cute shirt ding. En uit mijn rugzak puilt een hellokitty knuffel. ^^ Zometeen clipjes in me haar wurmen, ik draag regenboogmakeup. ^^ En dan om 9 uur de trein nemen en hopen dat ik om 12 uur in eindhoven ben en dus optijd ben voor de meet. :3
Dan zie ik me goede vriendinnen weer, yaay. :3
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Morgen is het alweer tijd voor werk. Gelukkig deze week maar vier dagen, maar heb het gevoel dat het druk wordt invb met iedereen die weer op school komt, wachtwoord vergeet etc. Bleh. Mja liever druk dan de hele dag niks doen. Dit is de laatste week op de helpdesk, en dan geen idee waar ik wordt geplaatst.

Volgend weekend echt van mijn weekend genieten en iedereen die het probeert te verpesten: Poep.
Gebruikersavatar
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4729
Lid geworden op:
di 21 dec 2010, 13:57

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Morgen weer naar school -.-
En ik word nerderig D: Al is het beter dan een dom trutje :P
En ik heb Amnesia laten crashen door een bestand te ver****en :rolleyes
Morgen weer kijken of ik het kan fixen en ook een ander spel fixen, het zit vol met bugs en fouten die het spel verknallen D:

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie