Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 23 van 305

Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Al 2 dagen last van een ontstoken linkeroog. :( Zit helemaal dicht en ik moet iedere keer zo'n zalfje erin doen maar dat is best lastig.
Maar ookal zit mijn ene oog dicht die screen van Geert Wilders herkende ik wel. xD Goed gelukt hiki. :thumbsup
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vandaag begint een schrijfwedstrijd die een hele tijd gaat duren -hoop ik tenminste, waarschijnlijk lig ik er al snel uit ;d,
ik moet nog een verhaal elke week updaten,
ik wil iemand vinden om de Nano me samen te doen,
en anders probeer ik hem op Zondag alleen :3
Yes, ik moest mijn schrijfagenda perse hier dumpen xd Naja, ik doe het mezelf aan ^^
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik ben de laatste 2 dagen wel erg moe. En het rare is dat het ook zo plots komt. Gisteren viel ik serieus bijna in slaap op school, en 2 uur later voelde ik me gewoon weer wakker. En ik slaap gewoon goed dus ik heb echt geen idee waar het door kan komen. Pfeiffer heb ik vorig jaar gehad dus dat kan het ook niet zijn. Achja hopelijk gaat het morgen gewoon beter. :)
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Mijn laptop opgestart, hoef ik de sims niet te hele tijd te verkleinen als ik op simsnieuws wil kijken enzo, moet alleen wennen aan het toetsenbord, die van mijn computer staat op "nederlands" en die van mijn laptop op VS :3
En ik kan zo ook mijn nummers luisteren ^-^

En morgen gaat ak gewoon door ):
Daar baal ik echt van ;o
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Yeahh, alweer twee nieuwe cd's, Dookie van Green Day en The Number Of The Beast van Iron Maiden. <3

En weekend natuurlijk, zometeen naar Eline! (;
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ben begonnen in het dikste boek wat ik ooit heb gelezen (het is nog lang niet uit hoor) It (wel in het nederlands) van Stephen King. 1157 bladzijdes telt het boek in totaal, maar het zijn ook niet bepaald kleine bladzijdes. Iig, het begin is zelf al leuik geschreven <3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Mijn vader is nu pas thuis, kan je nagaan hoe druk het nu is op zijn werk, echt niet leuk ><
Dus we moeten zo nog eten en dan nog naar een verjaardag.. .Zucht.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Sinds dinsdag avond heb ik al weekend, maar nog kom ik tijd te kort voor de dingen die ik wil/moet doen. Woensdag is mijn kleine baby Perry gecastreerd, god ik heb nog nooit zo veel moeite gehad om een beestje achter te laten. Echt raar hoeveel z'n beestje voor een mens kan betekenen. Gisteren heb ik lekker thuis gewerkt aan dingetjes in huis en voor SN. Lekker de hele dag Pyjama dag >< En vandaag Xbox & Wii /spellen ingeleverd bij de gameshop hier. We kregen redelijk veel geld er voor en kunnen dus lekker veel games daar weer halen (Te goed bonnen helaas). Net de kleren kast opgeruimd en de schoenen kast. Heb in totaal 3 vuilnis zakken vol met kleding en schoenen >< Mijn vriend heeft meer dan mij xD echt ziek!!

Nu eens tijd zoeken om te Simmen!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie