Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 10 van 305

Gebruikersavatar
Jessica Griffel
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
307
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 10:07

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

OMG wat ben ik blij dat deze dag bijna ten einde is. Was beetje hectisch allemaal.. Werken van 13-18 daarna snel naar huis eten om vervolgens bij mijn oma te belanden voor de kapper. Heb mijn haren nu stuk korter! Volgende week nog eens kapper, maar dan om een verfje erin te doen :D Heb er helemaal zin in! Morgen en vrijdag nog werken en dan om 12.00uur lekker WEEKEND!

Maar voor nu, lekker mijn bedje in.

Welterusten allemaal!
Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Nu klaarmaken om naar Schiphol te gaan.
Me moeder ophalen voor een weekje, na haar voor het eerst in mijn leven 3 maanden niet gezien te hebben. Dan de hele dag bij me oma op bezoek en misschien (hopelijk?) vanavond Showtime? :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

proefwerkweek
voor nederlands al klaar met leren :) rekenen is maar een kwartiertje werk :) alleen gs even 14 blz leren, de laatste 2 slaan toch nergens op en er komen vooral begrippen en bronnen :D
en daarna... simmen, kijken en vanavond livechat kijken :D
edit: free record shop faalt, sims 3 showtime van 30 euro naar 29,99
1 cent goedkoper!!

Laatst gewijzigd door Loungefan op do 08 mar 2012, 13:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

CITO zegt inderdaad niet veel. Ik had 532 ofzo, dus vmbo-tl. Nu zit ik in 5- atheneum en haal goede cijfers. Dus maak je er niet druk om ;)

Al de hele dag barstende hoofdpijn :( En Engels schrijftoets gehad. 300 woorden in minder dan een lesuur schrijven ook nog eens zonder spellingsfouten in onmogelijk.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Wij hebben ook weer de CITO, slaat nergens op, want mijn school kijkt er toch niet naar, dus dat suckt eigenlijk wel.
Maar woordenschat vandaag was zoo ongelofelijk makkelijk, 50 opgave, was er binnen een kwartier mee klaar. Evenals engels trouwens, of dat waren 20 minuten, kan ook.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie