Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1651 berichten • Pagina 64 van 83

Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: Het grote school-topic

Tadadadam, maandag uitwisseling met een jongen uit Reims waar ik nog niks van weet behalve hoe die heet. Maar dat is dus ongeveer een huiswerkvrije week, hoera. En misschien op woensdag naar Amsterdam. En een paar weken daarna activiteitenweek, kanoën, skiën of snowboarden, weer naar Amsterdam. Vet leuk dus! :D
Just be kind.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het grote school-topic

6,9 voor ak so :o
Kan je nagaan hoe makkelijk hij was,mals zelf ik een voldoende heb!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2189
Lid geworden op:
zo 03 jun 2012, 13:37

Re: Het grote school-topic

Straks wiskunde en marketing leren :S Ik wil geen toetsweek :(
Ik weet eigenlijk niet of je het wel een toetsweek kan noemen met 3 toetsjes :p Maar dan nog. Ik heb wel 2 presentaties en een mondeling Engels. Maar wel de hele week vroeg vrij :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Het grote school-topic

Ik moet voor morgen nog 3 verslagen maken en een SE leren. Ogod, hoe ga ik dit voor elkaar krijgen ._.

Ik kan echt niet wachten tot dit jaar is afgelopen en ik van Maatschappijleer, CKV en ANW af ben, pfoe.
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het grote school-topic

6 voor topo, ben er echt mega blij mee want 2 dagen voor 150 dingen was vrij weinig :sweatdrop
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het grote school-topic

^
Wauw, mega goed!

Wij hebben Cito.. We zitten in de derde, de eerste en de tweede klassen moeten dat ook, en het is gewoon tijdsverspilling. Want je kan al gewoon aan je cijfers zien of je overgaat of niet en het is van eidereen al duidelijk
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Het grote school-topic

Nou, nieuwe plekken, voor de zesde keer dit jaar omdat een leraar zo nodig moest melden dat we druk waren, ik ben gewoon normaal in de klas, maar ik moet achteraan in m'n eentje zitten -.- Bah..
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het grote school-topic

Net Cito alles van wiskunde gehad.. 4 taken, elk 36 opgaven en 150 minuten. Dus 1 minuut per opgave en je mag max 6 minuten extra besteden. Er waren zat opgaven waar je dik 5 minuten mee bezig was. Maar bijvoorbeeld kansberekeningen hebben we nog nooit gehad. Dus dan kon je weer tijd inhalen door te gaan gokken. Maar echt verschrikkelijk. Alles van hetzelfde op 1 dag. Echt nooit meer gewoon >.<
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het grote school-topic

Ik heb nu bijna al mijn cijfers binnen, alleen nog een PO van natuurkunde terugkrijgen, maar ze zei dat het rond de 8 ligt.

M'n cijfers waar ik het examen mee inga (ben er best blij mee)

Nederlands: 6,8
Engels: 7,4
Duits: 7,7
Combicijfer (ANW, maatschappijleer en PWS): 9,0
LO: G
CKV: G
Wiskunde B: 8,7
Natuurkunde: 6,9 (wordt dan waarschijnlijk een 7,0)
Scheikunde: 8,2
Biologie: 7,4
Economie: 7,0
Gemiddeld: 7,7

:D
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Het grote school-topic

@Imme, wow :O supermooie punten!

Volgende week Duits SO en Frans proefwerk, dat wordt knallen, hoop ik! Kan ik m'n punten weer inhalen! :D

Bij Duits was ik van een 9.5 naar een 8.5 gegaan en bij Frans van een 9.7 naar een 8.5 Dx
Ik weet, zijn nog mooie punten maar wel jammer... xD
Afbeelding
Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: Het grote school-topic

Pas heeft iedereen mij dus zitten uitleggen dat je cijfers voor de laatste periode dus meetellen, niet het gehele jaar. Natuurlijk wel of je vooruit bent gegaan, maar ja.
Hoor ik dus dat het misschien helemaal niet uitmaakt dat ik een 5 heb voor wiskunde in de eerste periode? :D (mag maar 1x een 5 staan op Nederlands, wiskunde en Engels :| )
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het grote school-topic

^
omdat datde vakken de belangrijkste vakken zijn c:

Het achste een wiskunde repetitie. Hoe hij ging? Ik heb geen idee of ik de goede berekeningen heb gebruikt, laatstaan de goede antwoorden. Alsof ik echt het achtste lesuur concertratie heb na 7 uur al goed heb opgelet ><
naja, een onvoldoende voor wiskunde is niet erg, ik sta er een 7,18 voor. Wat mijn hoogste cijfer is :$
ja, mijn cijfers zijn dit jaar verschrikkelijk.
En na morgen sta ik onvoldoende voor duits, sta er nu een 5,56 voor maar heb een 1 gehaald voor de so. Ik zou dus een 10 moeten halen wil ik nog een beetje goed staan. Een 6 is al uitzonderlijk, laat staan een 10!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie