Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1651 berichten • Pagina 61 van 83

Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Het grote school-topic

Vandaag geen school gehad, ik was bij de tandarts en mocht van mam thuis blijven, en na school naar de MacDonald's met de klas, al ga ik niks eten of drinken, mocht je het nog niet weten: Ik ben aan de lijn al een weekje, bijna 2 :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sanne
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
236
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 11:56

Re: Het grote school-topic

@Lopter12, goed hoor!! Je hebt net één puntje hoger dan mij, ik heb 536, haha. :D
Ik ga havo/tl doen. Precies waar ik voor ging.

We zouden donderdagmiddag Engels overhoring krijgen. De juf ( :sweatdrop ) zou het dan nakijken en dat zou meetellen voor iets. Man, wat was ik blij dat er een invaller kwam, ze was ziek. Ik had niet eens geleerd en anders zou het fout gaan. Poeh.
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Lorraine-Sims3
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
129
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 13:25

Re: Het grote school-topic

Ik zit dus in leerjaar 4 theoretisch. En begin dinsdag met de schoolexamens en ik begin 17 mei met de echte examens. Ik heb stress van al dat leren!!

oke ik heb dus 12 april gala maar we gaan met 5 meiden, weet iemand een super grappig vervoersmiddel in de omgeving van venlo?

V sorry was ik effe vergeten :$

Laatst gewijzigd door Lorraine-Sims3 op zo 10 mar 2013, 12:34, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Het grote school-topic

@Sanne + @Lopter12

Toen ik in groep 8 zat, had ik 536 en ging ook zoals jullie Havo/tl doen, nu zit ik op 3 HAVO en het gaat erg goed, als ik mijn best doe, maar dat doe ik niet ^^
Afbeelding
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het grote school-topic

Die Cito toetsen zeggen niks. Ik had 531, dus tl. Mijn juf wilde me naar de havo. Dus ik naar de havo. Ik scoorde echt belachelijk hoog bij elke toets, toen hebben ze nog overwogen om me naar gymnasium te sturen, maar dan zou ik vet veel in moet halen. Dus toen ben ik in de tweede naar atheneum gegaan. En nu zit in in 6V.

Laatst gewijzigd door Imme op zo 10 mar 2013, 16:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het grote school-topic

Ik wou net zeggen, ik had 544 en ging naar VWO, vond ik eigenlijk veelste moeilijk.
Cito is een momentopname en zegt niks, alleen sommige scholen vinden dat zoo belangrijk. Je merkt vanzelf wel of je het goed kan of niet ;)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: Het grote school-topic

^^ Bij mij is er elk jaar een cito gedaan, dus hadden wij geen enorme eindtoets :D Ik denk dat het alleen is om je voortgang of het niveau waar je dan bent vast te stellen, maar om iemand advies te geven, lijkt me eigenlijk stom.

Yes yes, een heleboel leraren zijn volgende week in Engeland voor een of andere TTO studie-iets waar ze bij moeten zijn. Dat betekend dus dat heeeeeel veel van mijn lessen uitvallen! :woot
Afbeelding
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Het grote school-topic

Mijn natuurkunde leraar is mijn toets kwijt geraakt en hij weet het cijfer niet meer >.<
Ik hoop dat ik hem niet opnieuw hoef te doen D:

Vandaag alleen het 2e, 3e en 7e les omdat ik 4 uur uitval had. Haha x33
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: Het grote school-topic

Elke dag deze week een so of repetitie :mad En dan moet ik voor Woensdag ook nog de hele topografie van Nederland achterstevoren schrijven omdat die vent een hekel aan me heeft...

En Mathieu wat leuk zo'n uitwisselingsproject voor hoe lang is dat??
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het grote school-topic

3.7 voor duits, beter als ik had verwacht. Vooral met mijn duits :roll
7 voor de moeilijkste openboektoets van ak waar ik mega blij mee ben.
5,8 voor scheikunde so waar ik ook blij mee ben want hij was erg moeilijk.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het grote school-topic

3e en het 4e een tussenuur. Ben maar naar huis gegaan, want de 1e pauze zit er ook nog bij. En 2 uur op school niksen heeft ook niet echt nut.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Bas
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2692
Lid geworden op:
vr 13 apr 2012, 20:09

Re: Het grote school-topic

Morgen een Latijn SO van 40 pagina's woordjes, en nog wat grammatica, een Engels repetitie, donderdag een wiskunde SO, en vrijdag een scheikunde repetitie… Ik heb het echt heel druk…

En laatst hadden we een economie repetitie, en er zijn in alle 3 de clusters maar een paar mensen die een voldoende hebben, en de rest heeft een onvoldoende. En we mogen 'm niet eens overdoen, pff…

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie