Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 225 van 250

Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Weeh, ik wil eten maar er is hier niemand en ik heb geen idee van wat ze hier hebben =.=
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Morgen eerste 2 uur vrij, gaat een mens echt goed doen, nu mezelf zo ver krijgen om nl te maken.

En heb mijn vriendin verteld over die aanbiedingen bij Wehkamp, omdat zij nog wat dingen mist enzo ;3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

^ apart onderwerp ;p
--
kheb een idee voor me 'n kamer ;o
en nu tot volgend jaar wachten ;s
want het word vast en zeker uitgesteld... wat al sinds de zomer bezig is D:<
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Omg! Ik heb serieus een uur lang downloads aan zitten klikken in de launcher x_x Nu zijn alle prut-downloads wel verwijderd, dus dat is coell :D
''Faber est suae quisque fortunae''
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Pff, ik wil echt weten wat er met haar is.. Volgensmij is er iets, maar dat moet ik dan straks maar vragen..
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Oke, ik heb dus een vraag.
Ik ben vaak nogal eerlijk naar andere mensen toe. (daarmee bedoel ik dus, dat ik zeg wat ik vind)
Maar vinden jullie dit kunnen, soms kan het namelijk nogal lullig overkomen, maar soms wil ik mensen bijvoorbeeld helpen of tips geven (en dan bedoel ik reactie plaatsen) maar dan heb ik vaak het gevoel dat ik het weer als commentaar geef, omdat verder iedereen zegt, leuk, super, awww, enzo, en al reageer ik dan met: erg leuk, maar dit kan beter, en misschien kan je dat doen... etc. dan krijg ik zo een gevoel van, kom ik weer met mijn commentaar, blabla. Vinden jullie dat dit kan, vinden jullie dat prettig, of vinden jullie dat juist onprettig?

zo, lang verhaal, vind ik. (:

v oeee. ik heb donderdag vrij dankzij die staking! :D

Laatst gewijzigd door Dave. op di 24 jan 2012, 18:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4729
Lid geworden op:
di 21 dec 2010, 13:57

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Sommigen zijn er juist blij mee omdat ze dan weten wat ze beter kunnen doen lijkt mij :)
Je moet alleen niet altijd zo oprecht zijn, niet iedereen vindt dat leuk :P

Ik had ruzie met mijn broer *zucht*
en donderdag valt bij mij maar 1 uur uit door de staking -.-
Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

^^ Zolang je er toch wat aardigs bij zegt is het toch niet erg? ;) En zo te horen bedoel je het goed als je commentaar geeft. Ik doe dat zelf ook best vaak, maar dat komt omdat ik reacties als "leuk" altijd zo simpel vindt overkomen. Alsof je er amper naar gekeken hebt.

Ik kom er net achter dat ik donderdag een examen myl heb. Moet toch wat vaker in mijn agenda kijken :$

Laatst gewijzigd door Charge op di 24 jan 2012, 18:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

^^^Ik vind dat je gewoon jezelf moet zijn. Wil je wat kritiek plaatsen, moet men daar gewoon tegen kunnen, denk ik (: Je kan het altijd proberen aardig over te brengen :P

Ik ben alleen 's ochtends op SN geweest. Voor mijn doen best weinig. xD
Just be kind.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Donderdag zit ik het langst van de hele school op school. 4 uur les, omdat de andere leraren niet willen staken. Grr ><
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
superfan
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3203
Lid geworden op:
do 28 jan 2010, 19:43

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

davevanleeuwen schreef:Oke, ik heb dus een vraag.
Ik ben vaak nogal eerlijk naar andere mensen toe. (daarmee bedoel ik dus, dat ik zeg wat ik vind)
Maar vinden jullie dit kunnen, soms kan het namelijk nogal lullig overkomen, maar soms wil ik mensen bijvoorbeeld helpen of tips geven (en dan bedoel ik reactie plaatsen) maar dan heb ik vaak het gevoel dat ik het weer als commentaar geef, omdat verder iedereen zegt, leuk, super, awww, enzo, en al reageer ik dan met: erg leuk, maar dit kan beter, en misschien kan je dat doen... etc. dan krijg ik zo een gevoel van, kom ik weer met mijn commentaar, blabla. Vinden jullie dat dit kan, vinden jullie dat prettig, of vinden jullie dat juist onprettig?

zo, lang verhaal, vind ik. (:
Als het nuttige tips zijn en je niemand voor aap zet ben ik maar al te blij met mensen zoals jij mocht ik een dagboek hebben! ;)
Zo'n mensen zijn er veel te weinig de laatste tijd. Ben blij dat je hierover een vraagt stelt want meestal zijn tips echt wel heel belangrijk voor iedereen om iets prettiger te maken! ;) :D

@pipanda: Bij ons is het maandag staking en heb waarschijnlijk ook maar 1 uur uitval :cry

Heb wiskunde huiswerk wat zeer makkelijk ging :fluit Met een rekenmachine gemaakt omdat het soms wat moeilijk werd xD :sweatdrop (A)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

@Dave: Ik vind het altijd fijn als je, of iemand anders, tips geeft! Ik houd voor mezelf aan; voor elk 'negatief' ding, ook een positief ding. :)

Ik ben moed aan het verzamelen om m'n folders te gaan lopen en daarna moet ik ook nog naat cath. :(
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

@Dave; Ik zou het gewoon zeggen, want vaak heb je er heel veel aan. Het helpt gewoon met dingen verbeteren enzo (;

Dat verhaal op tv is zo vaag.. Ze zeggen dat die koning van Spanje het met 1500 heeft gedaan.. In 50 jaar.. Knap xD
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4729
Lid geworden op:
di 21 dec 2010, 13:57

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Ik baal er best wel van, ik bedoel waarschijnlijk zijn er maar vier klassen ofzo met zo weinig uitval, en ik heb dan niet eens een eerste of laatste uur vrij, maar een tussenuur -.-
Maar je mag niet teveel over school praten hier ;P

Ik stootte net heel hard mijn knie tegen de trap x.x
dat deed helemaaaaal geen zeer hoor x3

Weergave- en sorteeropties

Gesloten